Gå til innhold

Filme konserter på snapchat

Krabbekrølle

Anbefalte innlegg

Hvorfor i alle dager filmer enkelte mennesker konserter å sender til andre på snapchat? Tror de virkelig at andre har interesse av å se det? Etter den femte videoen har vi vel skjønt at de er på den konserten, da trenger de ikke påpeke det mer. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver gang jeg ser det så tenker jeg bare "Legg fra deg mobilen og vær til stede!". 

Jeg synes synd på musikere som nå må opptre foran et av av mobiler, de mister en del av kontakten med publikum.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (11 timer siden):

Hver gang jeg ser det så tenker jeg bare "Legg fra deg mobilen og vær til stede!". 

Jeg synes synd på musikere som nå må opptre foran et av av mobiler, de mister en del av kontakten med publikum.

Ja, ikke sant! Det må jo være utrolig frustrerende. Og de som gjør det mister også en del av konsertopplevelsen selv. Idioti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synder innimellom selv, men det er gjerne ett kort klipp og/eller bilde. Så, jeg er en del av problemet. Heldigvis for meg (og for andre) så er jeg ikke så ofte på konsert. Men noe jeg har lagt merke til på konsertene jeg har vært på i løpet av dette året, er at noen filmer jo flere minutter om gangen. Og det er så mange som gjør det samtidig, som gjør at de/vi som vil nyte konserten og være tilstede må se konserten gjennom andres telefonskjermer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...