AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #1 Skrevet 11. oktober 2023 Altså disse folka er snill mot andre og sine nærmeste så det må være noe jeg gjør galt, jeg er bare en alright person også bare fakker de for meg, de lyver til meg, er utro , eller så er de bare jævla dritsekker, er ikke sånn i begynnelsen men etterhvert som jeg blir kjent med de er de helt på bær tur, hva gjør jeg galt ? Kan noen fortelle meg. Anonymkode: 07a66...9ae
Example Skrevet 11. oktober 2023 #2 Skrevet 11. oktober 2023 Du er nok litt dårlig på å lese mennesker. Da kan det være lurt å alliere deg litt med noen som kan hjelpe deg litt, og få de til å si sin ærlige mening. 7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #3 Skrevet 11. oktober 2023 Example skrev (1 minutt siden): Du er nok litt dårlig på å lese mennesker. Da kan det være lurt å alliere deg litt med noen som kan hjelpe deg litt, og få de til å si sin ærlige mening. Dt er ikke det at jeg ikke er flink til å lese folk, disse er bare veldig god skuespillere. Jeg skjønner ikke hvordan de er genuine mot noen og helt jævlige mot andre for null grunn, de fleste av dem tar jo kontakt selv også, og de begynner bra og snille. Anonymkode: 07a66...9ae
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #4 Skrevet 11. oktober 2023 Du har nok liten egenverdi? Et mønster du har i deg og du titrekker deg drittsekker. Begynn med å ta røde flagg på alvor og løp så snart de er ufine mot deg. Ikke tolerer at andre behandler deg dårlig. Det handler om å sette grenser for seg selv fra starten av. Det er ikke kjærlighet, men din kjærlighet og du tar til takke med noen oga ønsket ditt om å være elsket er så stort🤷 Anonymkode: 93f71...223 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #5 Skrevet 11. oktober 2023 Dette er den nye normalen i dag. For 10 år siden ville alle jentene ha forhold og visste hva de ville. Alle jentene jeg treffer i dag er skanks, men dette kommer ikke frem før etter et par måneder Anonymkode: 0889e...dfe 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #6 Skrevet 11. oktober 2023 Det er tryggere for deg med noe ustabilt. Anonymkode: b7462...dab
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #7 Skrevet 12. oktober 2023 Om du «bare treffer på drittsekker» så er jo fellesnevneren her deg. Anonymkode: 1f57e...909 5 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #8 Skrevet 12. oktober 2023 Du klarer ikke å se forbi bagateller og menneskelige svakheter, du stempler personer for drittsekker uten at de egentlig er det. Anonymkode: 3670f...4c0 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #9 Skrevet 12. oktober 2023 Det blir bedre når du blir eldre og får litt mer erfaring. I ungdomstiden er jo alt kaotisk 🙂 Anonymkode: 4a872...69f 1
Example Skrevet 12. oktober 2023 #10 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dt er ikke det at jeg ikke er flink til å lese folk, disse er bare veldig god skuespillere. Jeg skjønner ikke hvordan de er genuine mot noen og helt jævlige mot andre for null grunn, de fleste av dem tar jo kontakt selv også, og de begynner bra og snille. Anonymkode: 07a66...9ae Da må man se etter tegn på hvordan de behandler andre mennesker, og ikke kun hvordan de er overfor deg når de vil noe. Noe man kan se etter er for eksempel hvordan de opptrer overfor servingspersonale på en restaurant eller kassadama på butikken. Drittsekker avslører seg fort, det gjelder bare å følge med på dem. Selv er jeg ikke forundret og har sett kvinner jeg kjenner dra hjem den ene drittsekken etter den andre. Som mann selv har jeg null problem med å gjennomskue dem, men noen damer faller for det gang på gang. Felles for dem er at de gjerne sikter litt høyt etter mannfolk som fremstår godt trente eller har godt med penger, og blir blendet av det. 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #11 Skrevet 12. oktober 2023 Du er ennå ung,det hjelper seg med alderen. Anonymkode: 2fc7e...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #12 Skrevet 12. oktober 2023 Example skrev (15 timer siden): Du er nok litt dårlig på å lese mennesker. Da kan det være lurt å alliere deg litt med noen som kan hjelpe deg litt, og få de til å si sin ærlige mening. Hva har dette noe med å "lese" mennesker å gjøre? Det finnes faktisk mennesker der ute som velger selv hvem de er snille mot og ikke. Det kan komme av ganske mye forskjellig. Sjalusi er en ting. F.eks en fyr som begynner å bli stygg mot deg kun fordi han var ute etter en ting, men som ser at han ikke kommer noen vei med deg...da blir han stygg mot deg fordi han ikke får viljen sin. Han er fortsatt "snill" mot alle andre, men ikke akkurat deg. Så finnes det kvinner som later som de er snille mot deg det ene øyeblikket, men du legger merke til at hun er passiv aggressiv mot deg av en eller annen grunn, men fy fader sååå snill mot alle andre. Du har noe hun ikke har som hun er sjalu på deg for. Mennesker er ikke så vanskelig å lese, nei. De fleste mennesker er ordentlige, men drittsekker finnes. Anonymkode: 8334f...ef5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #13 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg lurer helt genuint på om du sier Dirtsekker eller om det er en skrivefeil og du skulle skrive drittsekker? Ikke noe stavepoliti her altså, bare syntes det var et spennende nyord. Anonymkode: d6292...057
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #14 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg lurer helt genuint på om du sier Dirtsekker eller om det er en skrivefeil og du skulle skrive drittsekker? Ikke noe stavepoliti her altså, bare syntes det var et spennende nyord. Anonymkode: d6292...057 Dirt betyr jo dritt,sånn språkmessig det engelske/norske -altså møkkete . Hvem trenger møkkamenn ? Anonymkode: 0a8f2...793
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #15 Skrevet 12. oktober 2023 Har faktisk ikke datet eller vært sammen med én drittsekk. De har alle vært genuin og ærlig. Men jeg er også ekstremt direkte, uten filter og jeg griller dem på en måte som gjør at de viser de sanne fargene sine raskt. Jeg avdekker kjapt traumer og historier fra fortiden. Både barndom, forhold og evt utroskap. De er ærlig om alt. Når jeg har kommet over den fasen og ikke dømmer dem for tidligere ting, men ser på hvem de er nå og hva de har gjort for å vokse på erfaringer slipper de øyeblikkelig guarden ned og så er de lojal. Anonymkode: fcdbd...afc 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #16 Skrevet 13. oktober 2023 Noen finner samme type menn gang på gang, fordi det er de de er vant til. Hvis de seriøst er gode skuespillere, så kan det hende det er dem som finner lette ofre. Tenk over hvordan forholdene startet. Var det mennene som valgte ut deg? Eller du som valgte ut dem? Drittsekker går gjerne etter lette ofre. Dvs mennesker som har vanskelig for å si nei, er konfliktsky, er peoplepleasers, dårlige grenser for seg selv og dårlig selvtillit (dvs at de er glad for at noen vil ha dem, så de takker ja til hva som helst) Anonymkode: a376a...9de
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #17 Skrevet 13. oktober 2023 (Morsomt at drit for en dyslektiker blir riktig på engelsk (dirt). Engelsk kommer til unnsetning på en måte, unnskyld språklig avsporing) Anonymkode: 8d8b0...04c
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #18 Skrevet 13. oktober 2023 Vet ikke hva du gjør galt, men kan dele min erfaring. For noen år siden datet jeg 3 stk på rad som ikke var gode. Det ble relativt korte forhold av den grunn, men det gikk likevel utover selvtilliten min at de jeg var glad i kunne behandle meg så dårlig. I ettertid har jeg tenkt at jeg i den perioden var mindre kritisk og gikk for raskt inn i nye forhold. Innen jeg oppdaget at de hadde noen mørke sider, så ble det vanskelig å bryte fordi jeg allerede følte meg sterkt tilknyttet og vi var et offisielt par. Det gjorde at jeg ble i et forhold der jeg ikke hadde det godt lenger enn nødvendig. Så jeg tror det kan være lurt å bruke tid på å bli kjent, og å dra med en gang du ser at personen ikke er som du først trodde. Og det er håp Jeg møtte en som var kjempesnill etter de 3 som var emosjonelt utro, stadig kom med nedlatende kommentarer osv. Anonymkode: 3563c...00a 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #19 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 11.10.2023 den 21.39): Altså disse folka er snill mot andre og sine nærmeste så det må være noe jeg gjør galt, jeg er bare en alright person også bare fakker de for meg, de lyver til meg, er utro , eller så er de bare jævla dritsekker, er ikke sånn i begynnelsen men etterhvert som jeg blir kjent med de er de helt på bær tur, hva gjør jeg galt ? Kan noen fortelle meg. Anonymkode: 07a66...9ae Du har så stort behov for bekreftelse at du ignorerer røde flagg og dårlig oppførsel fra dag 1. Anonymkode: 67d40...ba1 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #20 Skrevet 14. oktober 2023 Enten er du dirt selv eller du innerst inne ser på deg som dirt (selvhat). Anonymkode: e01f6...fae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå