Laraa Skrevet 11. oktober 2023 #21 Del Skrevet 11. oktober 2023 Og laban produseres av Nidar, som kommer av Nidaros og der ligger Nidarosdomen og Nidarosdomen var en gang katolsk, katolsk er kjetterisk. Kjetterisk er djevelens verk. Tror jeg på det? Ikke en døyt, men jeg prøver bare å følge logikken din 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #22 Del Skrevet 11. oktober 2023 2 minutter siden, exictence said: Ganske mye rare ingredienser i laban Ja, E-stoffer, E-stoffer fra EU som gjør hjernen mer mottakelig for hjernevask fra dyret i åpenbaringen = EU. Anonymkode: 9b8ee...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 11. oktober 2023 #23 Del Skrevet 11. oktober 2023 La-la-la-la-ban, la-la-la-la-ban, la-la-la-la-ban seig-mann, strekker seg litt lenger… Og uansett hvor langt en Laban seigmann strekker seg, så overgår den ikke konspirasjonsteoriene i hovedinnlegget… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #24 Del Skrevet 11. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Og la du handleposene fra REMA og ICA side ved side og opp-ned så fikk du AMERICA. Ække tilfeldig, vettu. Anonymkode: 348a6...238 Jarle avslørte mye av dette allerede på 90-tallet. Også om Laban og E-stoffer fra E-tjenesten! 🙂 Anonymkode: 9b8ee...abf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 11. oktober 2023 #25 Del Skrevet 11. oktober 2023 (endret) ...... Endret 11. oktober 2023 av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. oktober 2023 #26 Del Skrevet 12. oktober 2023 Laban var en person i bibelen, svigerfar til jakob5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. oktober 2023 #27 Del Skrevet 12. oktober 2023 Lawyam skrev (17 timer siden): ...... Enig… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. oktober 2023 #28 Del Skrevet 12. oktober 2023 Lorieen skrev (17 timer siden): La-la-la-la-ban, la-la-la-la-ban, la-la-la-la-ban seig-mann, strekker seg litt lenger… Og uansett hvor langt en Laban seigmann strekker seg, så overgår den ikke konspirasjonsteoriene i hovedinnlegget… Jeg liker best seigdamene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #29 Del Skrevet 12. oktober 2023 Lurven skrev (13 minutter siden): Jeg liker best seigdamene Du vet vel dem bruker grisegelatin....? Anonymkode: ac3ce...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. oktober 2023 #30 Del Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vet vel dem bruker grisegelatin....? Anonymkode: ac3ce...b19 Ja😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå