Gå til innhold

Laban seigmenn er bibelsk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor heter seigmenn Laban? Det er bibelsk og betyr løgner og gjerrig. Nå tipper jeg konspirasjonsteoretikere har noe lurt på lur her😂 hva mener dere? Og lambi toalettpapir. Gud kaller Guds barn for lam og Jesus var et lam. Pussigt. Er satan virkelig hersker over denne verden som bibelen sier i det autoritetete? Jeg så barnetv på julaften i fjor da var det en trone som dukket opp som heter babylons fall med djevelhorn på toppen helt ut av det blå uten kontekst. Og Gillette barberblad  heter Venus. Venus er en demonisk hersker over skjønnhet og manipulasjon det sexuelle i okkult. Hmmmm og monster energi drikk har tallet 666 på forsiden av boksen. Starbucks har logo av en havgud som er en havdemon. Vanndemoner som styrer identitet i det okkulte. Så mye mer... McDonalds har sin maskott som er en ond klovn. Rødt partiet har sitt symbol som et rødt pentagram på jakkene. Erna har vært i mediaen med en slange rundt halsen flere ganger. Er satan hersker.over denne verden og er symbolikken vi ser overalt satans skryt og blasfemi?

Anonymkode: ac3ce...b19

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samfunnet er så kompleks at man finner de mønster man leter etter. Det er bare etter hva ens egen overbevisning har fokus på.

Anonymkode: 348a6...238

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye penger bruker du på sølvpapir i måneden, tro..

Anonymkode: 58377...558

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor mye penger bruker du på sølvpapir i måneden, tro..

Anonymkode: 58377...558

Jeg bruker ca en pakke i året på matlaging. Er det for lite? Kanskje jeg burde slutte er mye aluminium i det som ikke er bra for hjernen uff jeg forgifter sikkert barna mine med sølvpapir er jeg steker fisken i🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Samfunnet er så kompleks at man finner de mønster man leter etter. Det er bare etter hva ens egen overbevisning har fokus på.

Alle velger sin bedrift logo med betydning og mening bak da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg bruker ca en pakke i året på matlaging. Er det for lite? Kanskje jeg burde slutte er mye aluminium i det som ikke er bra for hjernen uff jeg forgifter sikkert barna mine med sølvpapir er jeg steker fisken i🙄

Steker du fisken? Du vet at varmt i helvete og at fisk er et kristent symbol? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de smaker en smule gammeltestamentlig med en dæsj johannes åpenbaring.

Anonymkode: 9b8ee...abf

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ondskapen pipler frem overalt for den som gidder å åpne øynene.

Den kommunistiske svenske jule-barne-TVen «Karl-Bertil Jonssons jul» som også sendes hver jul i Norge har hakekors på juletreet og bilmerket Alfa Romeo har en logo av en slange som plukker Jesus fra korset og spiser ham. Eller er det et barn den spiser. Pengesedlene i USA har Illuminati-symbol, trekant med øye. Heldigvis forsvant ICA-butikkene fra Norge, de var såklart et skalkesjul for CIA, bare å snu om på bokstavene det!

Alfa_Romeo_logo.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (20 minutter siden):

Ganske mye rare ingredienser i laban

Sikkert menneske gelatin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Alle velger sin bedrift logo med betydning og mening bak da

Men det er ikke gitt at den betydning og mening de velger er slik du tolker den til å være.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, ondskapen pipler frem overalt for den som gidder å åpne øynene.

Den kommunistiske svenske jule-barne-TVen «Karl-Bertil Jonssons jul» som også sendes hver jul i Norge har hakekors på juletreet og bilmerket Alfa Romeo har en logo av en slange som plukker Jesus fra korset og spiser ham. Eller er det et barn den spiser. Pengesedlene i USA har Illuminati-symbol, trekant med øye. Heldigvis forsvant ICA-butikkene fra Norge, de var såklart et skalkesjul for CIA, bare å snu om på bokstavene det!

Alfa_Romeo_logo.png

Og la du handleposene fra REMA og ICA side ved side og opp-ned så fikk du AMERICA.

Ække tilfeldig, vettu.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfor CERN er det en Shiva statue Shiva symboliserer død og ødeleggelse. Complete destruction.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det er ikke gitt at den betydning og mening de velger er slik du tolker den til å være.

Ut ifra mytologi  og okkult betyr symbolene en ting. Pussig dem bruker det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sikkert menneske gelatin.

Nei, det tror jeg neppe hadde vært lovlig. 

Men masse merkelige tilsetningsstoffer, og veldig mye sukker som er over nivået vi har godt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (Akkurat nå):

Nei, det tror jeg neppe hadde vært lovlig. 

Men masse merkelige tilsetningsstoffer, og veldig mye sukker som er over nivået vi har godt av.

Satans tjenere følger ikke loven. Dem skaper loven og bryter dem. Satan lyger manipulerer dreper og stjeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Satans tjenere følger ikke loven. Dem skaper loven og bryter dem. Satan lyger manipulerer dreper og stjeler.

Enten har man Guds ånd eller satans ånd. Man er Guds barn eller satans barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...