AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #1 Del Skrevet 10. oktober 2023 Jeg holder på å sy joggebukse (for første gang...), og det skal snor i ribben i midjen. Det skal være maljer rundt hullene til snoren. Men hvordan i alle dager får man dem til å sitte..? De faller bare rett ut når jeg har dem i ett lag med ribb. Jeg antar problemet er at ribben er for tynn, eller for stretchy? Men hvordan i alle dager gjør man det, da? Anonymkode: b279b...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #2 Del Skrevet 10. oktober 2023 Kan har vliselin liggende, sånn man stryker på. Det er ikke stretch i den, da.. Men kunne det hjulpet å stryke fast litt av det akkurat der hver malje skal være (på innsiden av ribben)..? Eller blir det bare rart? Anonymkode: b279b...14c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #3 Del Skrevet 10. oktober 2023 Bruk wonderdots eller en liten bit med ribb sånn at det blir litt tykkere. Eller dropp maljene og sy rundt hullene for hånd istedenfor. Anonymkode: a9488...fc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå