Nellie Cortado Skrevet 24. januar 2006 #1 Del Skrevet 24. januar 2006 Testet positivt i dag! Planen var egentlig å prøve i april. I melomtiden skulle jeg la 8 års p-pillebruk komme ut av kroppen. Så jeg prøvde å telle meg frem til sikkre perioder. Man kan vel si det sånn at jeg må være dårlig i matte!! Jeg trodde dette skulle ta litt tid! Er både lykkelig og engstelig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 24. januar 2006 #2 Del Skrevet 24. januar 2006 Gratulerer så masse!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 24. januar 2006 #3 Del Skrevet 24. januar 2006 Gratulerer så mye! Velkommen i klubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anita1974 Skrevet 24. januar 2006 #4 Del Skrevet 24. januar 2006 Gratulerer så mye Anita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 25. januar 2006 #5 Del Skrevet 25. januar 2006 Gratulerer så mye! skjønner hva du mener når du sier du er både lykkelig og engstelig, jeg testet positivt for mindre enn en time siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nellie Cortado Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 25. januar 2006 Takk takk. Gleder meg nå da. Men jeg gruer meg litt til å si det på jobben. Sjefen min har selv prøvd å bli gravid i over tre år uten å lykkes. Da er det litt vanskelig å si til henne at jeg fikk det til ved et uhell! Men det kan jo ikke jeg gjøre noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanne Skrevet 27. januar 2006 #7 Del Skrevet 27. januar 2006 gratulerer med spiren og ønsker deg et kjempe fint svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå