AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Skrevet 4. oktober 2023 Kjæresten min blir så sur for det som jeg anser for "ingenting " og bagateller. Hun fyrer seg opp , og vil ikke gjøre planer vi har avtalt sammen etterpå. Nå har det skjedd to dager på rad. Jeg er litt rådvill over hvordan jeg skal gripe an situasjonen. I går skulle vi bade etter at barnet vårt var lagt. Det var hennes tur til å legge , men barnet vårt er i en litt utfordrende periode når det gjelder legging. Så hun holdt på i over en time med legging. Barnet maste om å ha leker i senga , og da sa samboeren min nei. Jeg kom da med en kommentar om at barnet aldri spør meg om leker under leking. Da ble hun kjempe sur på meg og sa at hvis ikke jeg hadde noe konstruktivt å si , kunne jeg la være å si noe når hun prøvde å holde tålmodigheten oppe. Etter dette så ville hun ikke bade sammen med meg. I dag så skulle vi også bade, men samboeren min hadde da glemt babycalen ute i garasjen. Hun hadde dusjet rett før vi skulle bade , så hun spurte meg om ikke jeg kunne hente det siden hun hadde dusjet og var naken , og vi skulle bade. Jeg synes at hun kan hente det hun glemmer selv og sa det , hvorpå hun da spurte om jeg ikke kunne være så snill å hente det siden det var så kaldt ute. Hun gjorde seg skikkelig til i ansiktet og så skikkelig bedende og stakkarslig ut da hun spurte igjen, så da var jeg sikker på at hun gjorde seg til. Jeg begynte derfor å le av henne og sa at hun måtte se seg selv i speilet , og at nå kunne hun i hvert fall hente det selv. Da eksploderte hun nærmest og ble lei seg og hevdet at jeg lo henne opp i ansiktet og gjorde narr av henne. Hun gikk da og hentet banycalen, men nå vil hun ikke bade med meg igjen. Noen ide om hvordan jeg skal gripe an denne situasjonen? Anonymkode: 6fc6a...235
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Skrevet 4. oktober 2023 2/10. ingen er så blåst som dette. Anonymkode: 60712...e5c 23 5
Traktor Skrevet 4. oktober 2023 #3 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjæresten min blir så sur for det som jeg anser for "ingenting " og bagateller. Hun fyrer seg opp , og vil ikke gjøre planer vi har avtalt sammen etterpå. Nå har det skjedd to dager på rad. Jeg er litt rådvill over hvordan jeg skal gripe an situasjonen. I går skulle vi bade etter at barnet vårt var lagt. Det var hennes tur til å legge , men barnet vårt er i en litt utfordrende periode når det gjelder legging. Så hun holdt på i over en time med legging. Barnet maste om å ha leker i senga , og da sa samboeren min nei. Jeg kom da med en kommentar om at barnet aldri spør meg om leker under leking. Da ble hun kjempe sur på meg og sa at hvis ikke jeg hadde noe konstruktivt å si , kunne jeg la være å si noe når hun prøvde å holde tålmodigheten oppe. Etter dette så ville hun ikke bade sammen med meg. I dag så skulle vi også bade, men samboeren min hadde da glemt babycalen ute i garasjen. Hun hadde dusjet rett før vi skulle bade , så hun spurte meg om ikke jeg kunne hente det siden hun hadde dusjet og var naken , og vi skulle bade. Jeg synes at hun kan hente det hun glemmer selv og sa det , hvorpå hun da spurte om jeg ikke kunne være så snill å hente det siden det var så kaldt ute. Hun gjorde seg skikkelig til i ansiktet og så skikkelig bedende og stakkarslig ut da hun spurte igjen, så da var jeg sikker på at hun gjorde seg til. Jeg begynte derfor å le av henne og sa at hun måtte se seg selv i speilet , og at nå kunne hun i hvert fall hente det selv. Da eksploderte hun nærmest og ble lei seg og hevdet at jeg lo henne opp i ansiktet og gjorde narr av henne. Hun gikk da og hentet banycalen, men nå vil hun ikke bade med meg igjen. Noen ide om hvordan jeg skal gripe an denne situasjonen? Anonymkode: 6fc6a...235 Dere høres svært umodne ut begge to. Skremmer meg litt at dere er foreldre. 5 6
Forvirret23 Skrevet 4. oktober 2023 #4 Skrevet 4. oktober 2023 Slutte med disse kommentarene? Hva med å være raus? Hadde ikke badet noe med deg jeg heller. 8 14
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #6 Skrevet 4. oktober 2023 Denne badingen. Anonymkode: c8183...11c 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #7 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg hadde også blitt sur på deg Anonymkode: ec538...c5c 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #8 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg foreslår at du starter med å endre deg selv, siden du ikke kan forandre kjæresten din. Slutte med teite kommentarer og være snill med henne hvis hun står naken foran deg er en god start. Anonymkode: 793b6...a75 12
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #9 Skrevet 4. oktober 2023 Ikke for å være slem, men jeg forstår henne veldig godt! Kanskje hun tenkte at du ville støtte henne litt mens hun stod i det, men så kommer du med en teit kommentar istedenfor.. og bare det å ikke hente noe for henne når hun står naken og dere skal bade.. skjønner det ikke.. var du sur på henne? Ville du lære henne en lekse? Er heldigvis en enkel løsning. Om hun blir sur så er det tydeligvis ikke "bagateller", så slutt med teite kommentarer og vis litt forståelse/empati. Så vil hun nok bade med deg igjen veldig snart:) Anonymkode: 98a3e...df5 2
Tantemor Skrevet 4. oktober 2023 #10 Skrevet 4. oktober 2023 Selvsagt kunne du hentet i garasjen når hun sto naken da, herlighet så egoistisk du er! 1 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #11 Skrevet 4. oktober 2023 Når noen er så slem som du er, så kan du ikke bli overrasket over at hun ikke ville bade med deg, spesielt den siste episoden du skrev om. Anonymkode: 1541d...557 1 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #12 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg støtter samboeren din her. Der høres ikke ut som du er veldig sosial intelligent Anonymkode: 25eac...cb7 1 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #13 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg støtter også samboeren din, du høres smålig ut, dessverre. Vær litt raus. Det er vanlig å hjelpe hverandre litt i et samboerforhold og hun var naken. Hvorfor hjalp du henne ikke? Og hvorfor kom du med en så unødvendig kommentar som at barnet ikke spør deg om leker ved leggetid? Jeg hadde også blitt sur og hadde ikke ønsket å bade når du ikke var noe snill mot meg. Anonymkode: edb0d...692 1 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #14 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg synes faktisk det høres mer ut som at du ønsker å straffe henne, for å være helt ærlig. Anonymkode: edb0d...692 2 8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #15 Skrevet 4. oktober 2023 Du kan jo starte med å slutte å være så jøvlig irriterende! Jeg hadde ikke hatt lyst til å bade med deg, jeg heller. Anonymkode: fcb26...9b3 3 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #16 Skrevet 4. oktober 2023 Så du kommer med kjipe kommentarer, vil ikke gjøre henne en enkel tjeneste og ler når hun ber deg om noe??? Anonymkode: 26e4d...0e5 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #17 Skrevet 5. oktober 2023 Stakkars dama di 😅 jeg hadde begynt å grine hadde jeg vært henne 🙈 men skjønner godt det ikke blir noe bading 😂 du burde gjøre alt får jo når du våkner idag å helt til du legger deg😅 ellers tror jeg du kan bade alene en stund fremover 😅 Anonymkode: 1a64e...79c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #18 Skrevet 5. oktober 2023 5 hours ago, Traktor said: Dere høres svært umodne ut begge to. Skremmer meg litt at dere er foreldre. De virker begge umodne for meg og, men skjønner ikke greia, å si at det skremmer deg at de er foreldre. Er tonnevis med modne mennesker som er rævva foreldre. Det virker unødvendig drøyt for meg å komme med et svar som betviler deres evne til å være gode foreldre. Anonymkode: e3089...ad6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #19 Skrevet 5. oktober 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: 2/10. ingen er så blåst som dette. Anonymkode: 60712...e5c 2/10 er virkelig sjenerøst. Anonymkode: 5f899...5ff 2 1
senior Skrevet 5. oktober 2023 #20 Skrevet 5. oktober 2023 Ts må vel nå snart ha forstått at det er HAN som er problemet her . . . 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå