Gå til innhold

Droppe dating fordi man selv ikke føler seg attraktiv nok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her i samme situasjon som meg? At dere ikke gidder å prøve dating eller å møte folk fordi dere ikke selv føler dere attraktive nok. Tenker både utseende, personlige egenskaper, alt man ser etter i en partner. Føler jeg bare ødelegger for meg selv med tankene, så vil gjerne høre om flere der ute tenker det samme 😬

Anonymkode: cdcc6...236

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, da jeg var helt ung så tenkte jeg, ikke akkurat at jeg ikke var attraktiv nok men at jeg kjente på at jeg var usikker og litt lost og ville finne mer ut av meg selv før jeg evt datet noen. Da var jeg 17 år. Så du kan si at folk rundt meg ikke alltid var så modne heller. Feks lagde små drama. Selv om ting ikke alltid ble lett seinere heller, er jeg glad jeg tok den tida. Jeg fikk mer ro på meg og ble bedre på å sette grenser, selv med følelser fra min side.

Anonymkode: 70e23...114

Skrevet

Jeg bruker ikke tid på dating bl.a. Fordi jeg ikke er attraktiv. Men det er flere grunner, så det er mer sammensatt. 

Anonymkode: 31e43...fcc

Skrevet

Er ikke på ‘datingmarkedet’ fordi jeg er mindre pen og orker ikke flere nederlag. Finner heller glede i andre ting

Anonymkode: 3d4bd...e4a

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg sliter med dårlig selvtillit etter å ha vært i et par kontrollerende forhold, og da er Tinder ol. vanskelig. Jeg har nok et helt alminnelig utseende, men ditt syn på deg selv, påvirker jo hvem du prøver å matche med på f.eks Tinder. Man tør ikke satse høyere enn seg selv. På de appene hvor man kan skrive til hverandre uten å ha matchet, får jeg bare mld'er av utenlandske menn, unge gutter eller eldre menn, ingenting for meg. Jeg tror det beste er å møte folk i virkeligheten. Men før det, tenker jeg konstant på alt jeg må forbedre med meg selv. "Må bli flinkere til å sminke meg" "bli flinkere til å trene". Som at jeg skal bli den perfekte utgaven av meg selv, og først DA kan jeg begynne å date. Idiotisk tankegang, som skaper et stort hinder i å møte noen.

Anonymkode: 36a64...be3

• Hjerte 1
Skrevet

Det er jo alltids noen som er like uattraktiv som deg selv som du kan date. Hva er problemet?

Anonymkode: 40de7...109

Gjest Inverto
Skrevet

Det er ikke opp til dama å bestemme om hun er attraktiv eller "god nokk" for meg. Det er det jeg som gjør, og vice versa. Finn fred i det faktumet :)

Date og prøv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...