AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Del Skrevet 4. oktober 2023 Ser ut som om jeg er 3-4 måneder på vei. Anonymkode: ea913...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Del Skrevet 4. oktober 2023 Spørs hvor mye du veier og spiser, mest sannsynlig vil du ikke klare å gå ned i vekt kun ved å gå turer. Viktige er å nedjustere inntaket mtp vekttap, turer vil gi deg generelt bedre helse og sammen er de to gull Anonymkode: 783c3...47d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #3 Del Skrevet 4. oktober 2023 Du må endre kostholdet ditt. 10.000 skritt er bare 3-400 kcal. https://www.lommelegen.no/overvekt/artikkel/hvor-mye-forbrenner-man-ved-gange-og-hvor-mange-skritt-bor-man-ga/78253106 Anonymkode: 6a33d...a31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Del Skrevet 4. oktober 2023 Kommer an på en haug av ting, men generelt.. 2 timers rask gange på tom mage ( kun kaffe og vann) hver morgen har vært den beste « deffekuren» jeg har gjort for flat mage før strandferie. Anonymkode: 9bccf...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #5 Del Skrevet 4. oktober 2023 Tren med egen kroppsvekt. Push up, dips, kettle bells, sit ups. Tren med strikk. Du blir strammere og magen mindre. Anonymkode: fdc6c...7bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #6 Del Skrevet 4. oktober 2023 Først og fremst må du endre kostholdet. Magefett kan være symptom på at du spiser mye dårlig fett. For eks mye bacon, ultraprosessert mat, ferdigmiddager, majones, pommes frites og den slags. Så langt som mulig, så bruk råvarer til alle måltid. Du kan også trene litt styrke. Ta 10 pushups og 10 knebøy annenhver dag og det er nok til litt muskler som øker forbrenningen din og gjør at kroppsvekten setter seg på armer og bein, istedetfor magen. Perosnlig spiser jeg høyprotein og høykarbo med rene råvarer. Spiser vegansk. Jeg trener veldig lite, men er slank og har former fordi jeg trener litt styrke og spiser bra nok Anonymkode: 1a73d...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #7 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spørs hvor mye du veier og spiser, mest sannsynlig vil du ikke klare å gå ned i vekt kun ved å gå turer. Viktige er å nedjustere inntaket mtp vekttap, turer vil gi deg generelt bedre helse og sammen er de to gull Anonymkode: 783c3...47d ER 170, veier ca 60 kg, spiser normalt og variert. Er kun magen som er litt stor, tynn ellers. Anonymkode: ea913...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #8 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ER 170, veier ca 60 kg, spiser normalt og variert. Er kun magen som er litt stor, tynn ellers. Anonymkode: ea913...3aa Hva spiser du? Og er du like "stor" hele tiden? Jeg blir veldig oppblåst av en del matvarer, og får stor mage. Anonymkode: c1a0f...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #9 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hva spiser du? Og er du like "stor" hele tiden? Jeg blir veldig oppblåst av en del matvarer, og får stor mage. Anonymkode: c1a0f...3f4 Alt mulig. Ja, vil si det. Magen ble sånn etter siste fødsel for 15 år siden. Anonymkode: ea913...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #10 Del Skrevet 4. oktober 2023 "Trening er gram, kosthold er kilo." Du kan sitte stille, du må bare spise mindre. Anonymkode: 30ee6...c40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #11 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alt mulig. Ja, vil si det. Magen ble sånn etter siste fødsel for 15 år siden. Anonymkode: ea913...3aa Høres kanskje mer ut som delte magemuskler? Spesielt når jeg leser din høyde/vekt og beskrivelse. Fikk det selv etter første barnet. Her er det ikke verre (ca 2cm glippe) en at høy fokus på kjernemuskulatur-trening og styrke holder det «i sjakk», men mange trenger annen trening eller operasjon. Ta en sit up, buler det opp som en spiss på midten? Da har du svaret ditt. Det er som et avlangt brokk, i prinsipp, og umulig å «slanke bort». https://nhi.no/livsstil/egenomsorg/delte-magemuskler-stor-mage-som-ikke-kan-slankestrenes/ Anonymkode: f4600...f5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #12 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres kanskje mer ut som delte magemuskler? Spesielt når jeg leser din høyde/vekt og beskrivelse. Fikk det selv etter første barnet. Her er det ikke verre (ca 2cm glippe) en at høy fokus på kjernemuskulatur-trening og styrke holder det «i sjakk», men mange trenger annen trening eller operasjon. Ta en sit up, buler det opp som en spiss på midten? Da har du svaret ditt. Det er som et avlangt brokk, i prinsipp, og umulig å «slanke bort». https://nhi.no/livsstil/egenomsorg/delte-magemuskler-stor-mage-som-ikke-kan-slankestrenes/ Anonymkode: f4600...f5d Magen min ser ca ut som på bilde her Anonymkode: ea913...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #13 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Magen min ser ca ut som på bilde her Anonymkode: ea913...3aa Styrketrening. Du trenger overhodet ikke å gå ned i vekt, men du trenger muskler. Muskler over alt, ikke bare magen vil gjøre at du ser balansert ut. Anbefaler å investere i sentermedlemskap hvor du får råd fra en PT. Vet at det er dyre greier, så om du ikke har økonomi til det så sats på styrkeøvelser du kan gjøre hjemme med egen kroppsvekt. Mye bra på youtube. Bruker mye Funkygine sine. Å bare gå vil gjøre at du går ned i vekt, noe du ikke trenger, men vil ikke gjøre noe for magen din. Anonymkode: 7920c...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #14 Del Skrevet 4. oktober 2023 Det er nok delte magemuskler. Slanking hjelper ikke, trening har svært begrenset effekt som regel. Operasjon for å sy sammen musklene er det som funker best. Anonymkode: ce40a...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå