AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Skrevet 4. oktober 2023 Vi er begge 23, var sammen i 4 år. Han var min første. De siste årene kranglet vi mye om en spesifikk ting som jeg ikke vil gå inn på her. Nå orker han ikke mer. Han har gjort det slutt, enda jeg tryglet og ba. Jeg er knust, klarer ikke å tenke, spise eller sove. Bare gråter. . Hva skal jeg gjøre, trygle om å ta meg tilbake? Eller gå videre? Klarer ikke å gå videre! Alt er meningsløst!! Anonymkode: 6160e...337 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Skrevet 4. oktober 2023 Det går over, jeg lover! ❤️ Ikke trygle, du kommer til å angre skikkelig på det etterpå. Anonymkode: 0a8a4...838 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #3 Skrevet 4. oktober 2023 kjærlighetssorg er grusomt vondt og forferdelig. Men det kommer faktisk til å bli bedre, og til å gå over. Tillat deg å kjenne på sorgen og smerten, men prøv også å gjøre andre ting som gir deg glede og søk samvær med vennene dine. Ikke be ham om å ta deg tilbake. Dere er veldig unge og livet har masse å by på for deg, helt sikkert og mer kjærlighet og en annen fantastisk mann. Klem ❤️ Anonymkode: 6b7fa...101 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Skrevet 4. oktober 2023 Som andre sier her. Det går over. Kjærlighetssorg kan være den verste smerten, men husk at dette opplever folk verden rundt hver dag. Så ja, det går over. En dag vil du tenke tilbake på dette som et litt søtt minne. I mellomtiden; være med venner, vær ute. Så går det bra. ❤️ Anonymkode: c01f9...77c
Ugresset Skrevet 4. oktober 2023 #5 Skrevet 4. oktober 2023 Har du ei venninne du kan gråte på skulderen på? Helt ærlig, tid leger sår. Bruk denne tiden på å gråte masse, får det ut. Kjærlighetssorg er helt forferdelig, men vet du hva, selvom du ikke føler det akkurat nå; det kommer til å gå bra, du kommer til å bli lykkelig igjen og forelske deg på nytt. Gi det tid ❤️
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #6 Skrevet 4. oktober 2023 45 minutter siden, AnonymBruker said: var sammen i 4 år. De siste årene kranglet vi mye om en spesifikk ting som jeg ikke vil gå inn på her. Nå orker han ikke mer. Han har gjort det slutt, Anonymkode: 6160e...337 Når man har kranglet i flere år er det virkelig på høye tid å gjøre en ende på miseren. Anonymkode: 8f429...80a
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. oktober 2023 #7 Skrevet 4. oktober 2023 Det er en sorgprosess. Den må du bare igjennom. Han har gjort det slutt og det er ikke noe du kan gjøre noe med eller påvirke. Du må konsentrere deg om deg. Det er ganske vanlig at en vokser fra hverandre når en blir sammen såpass ung. Jeg kan love deg, i en alder av 41, at det er flere menn der ute og en dag vil du falle hodestups inn i en ny mann og skjønne at det er flere enn bare én kjærlighet der ute.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #8 Skrevet 4. oktober 2023 Du må gå videre. Ta en dag av gangen. Dette går helt fint selv om det gjør vondt nå. Folk overlever nære som dør osv. Du overlever brudd. Anonymkode: 4acae...d68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå