AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Når vi hadde krangla lagde hun en falsk bruker der hun har kommentert under mine instagram bruker, her var noen av kommentarene hun skrev : "Ikke glem du er venneløs crackerx" "Adhd gutt" "Tenk å ha på samme bukse i halvt år 😭 fattigdommen traff" "iQ din er lavere enn karakterene dine" "Din slenderman, halsen er så tynn minner om jente" "Løp til han feite crushed ditt jævla gay skapning" "Imagine å se ut som transe jente" "Rapporterer deg over hvor clapped du er rn" "Ekle skapning ewww 🤢" "Vil se deg lide i helvete der du hører hjemme" jeg er 100% sikker på at det er hun som står bak brukeren, har bevis. Men nå vil hun altså snakke med meg igjen å spør om å fikse ting opp (ikke ang brukeren altså men generelt siden vi krangla) vi hadde jo det fint sammen, men vet ikke hva som skjedde, er usikker på om jeg skal gi ny sjanse eller ikke, hjelp? Anonymkode: d86b3...50a 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 Nei, dere er ferdig. Anonymkode: bbd95...3a0 6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, dere er ferdig. Anonymkode: bbd95...3a0 Hvordan det? Anonymkode: d86b3...50a
Virrevirrevapp Skrevet 2. oktober 2023 #5 Skrevet 2. oktober 2023 Bare gi en ny sjanse hvis vedkommende begynner i terapi. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvordan det? Anonymkode: d86b3...50a Hvordan hva faen er det du snakker om, hvilken virkelighet lever du i? Anonymkode: b709f...254 5 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #7 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan hva faen er det du snakker om, hvilken virkelighet lever du i? Anonymkode: b709f...254 Jeg har også skrevet stygt til henne men ikke så mye, skrev bare 2 stygge ting. Derfor tenkte jeg kanskje vi kan jobbe med det, men vet ikke om det er lurt eller om jeg bare burde avslutte det Anonymkode: d86b3...50a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #8 Skrevet 2. oktober 2023 Om du vet hun står bak, så er du garantert at hun "vil bli sammen" bare for å dumpe deg igjen! Ev. at hun er så psykopatisk gal at hun er en av de som finner nytelse i å utøver ulike typer vold (her psykisk) mot en partner og ødelegge partneren fullstendig. Om du er sikker på at det er henne - gå til politiet. Blokker henne overalt, gi klar beskjed om at forholdet er over og at du ikke vil ha mer med henne å gjøre, og at du forventer at hun heretter holder seg helt unna deg og ikke kontakter deg på noen som helst måte - og at om hun fortsetter å kontakte deg ser du det som trakassering. Og så går du til politiet igjen om hun fortsetter. Og så håper jeg du søker psykolog eller annen terapeut som kan hjelpe deg til å få det bedre med deg selv, slik at du begynner å tro at du fortjener langt bedre ❤️ Anonymkode: 7ccd4...9c6 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #9 Skrevet 2. oktober 2023 Virrevirrevapp skrev (3 minutter siden): Bare gi en ny sjanse hvis vedkommende begynner i terapi. Hvorfor kom terapi i bildet? Utdyp deg Anonymkode: d86b3...50a
Virrevirrevapp Skrevet 2. oktober 2023 #10 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor kom terapi i bildet? Utdyp deg Anonymkode: d86b3...50a Det er sykt å skrive sånt til andre, i full offentlighet. 1 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #11 Skrevet 2. oktober 2023 Virrevirrevapp skrev (Akkurat nå): Det er sykt å skrive sånt til andre, i full offentlighet. Hun gjemmer jo seg bak en falsk bruker. Anonymkode: d86b3...50a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #12 Skrevet 2. oktober 2023 Slike ting løses ikke over natten. Ikke bare er personen frekk og forsøker å nedverdige deg, men det skjer i offentligheten itillegg. Hold deg unna, det er så røde flagg som det kommer. Du vil ikke klare å fikse vedkommende, men jo lenger du er i et forhold med en slink person, jo mer skadelidende vil du bli. Hold deg vekk. Anonymkode: 1f957...0a0 4 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #13 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om du vet hun står bak, så er du garantert at hun "vil bli sammen" bare for å dumpe deg igjen! Ev. at hun er så psykopatisk gal at hun er en av de som finner nytelse i å utøver ulike typer vold (her psykisk) mot en partner og ødelegge partneren fullstendig. Om du er sikker på at det er henne - gå til politiet. Blokker henne overalt, gi klar beskjed om at forholdet er over og at du ikke vil ha mer med henne å gjøre, og at du forventer at hun heretter holder seg helt unna deg og ikke kontakter deg på noen som helst måte - og at om hun fortsetter å kontakte deg ser du det som trakassering. Og så går du til politiet igjen om hun fortsetter. Og så håper jeg du søker psykolog eller annen terapeut som kan hjelpe deg til å få det bedre med deg selv, slik at du begynner å tro at du fortjener langt bedre ❤️ Anonymkode: 7ccd4...9c6 Takk! Jeg tenkte også kanskje det, men vil ikke anmelde henne. Vet bare ikke hvorfor hun gjør dette ? Det er så unødvendig. Når vi snakka sammen før var hun også litt av og på husker jeg . Anonymkode: d86b3...50a
Virrevirrevapp Skrevet 2. oktober 2023 #14 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun gjemmer jo seg bak en falsk bruker. Anonymkode: d86b3...50a Det gjør ikke saka bedre. Bare vanskelige å anmelde. 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #15 Skrevet 2. oktober 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har også skrevet stygt til henne men ikke så mye, skrev bare 2 stygge ting. Derfor tenkte jeg kanskje vi kan jobbe med det, men vet ikke om det er lurt eller om jeg bare burde avslutte det Anonymkode: d86b3...50a Aha, jeg skjønner, dere er 12-14 år? Anonymkode: b709f...254 3 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #17 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aha, jeg skjønner, dere er 12-14 år? Anonymkode: b709f...254 Nei Anonymkode: d86b3...50a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #18 Skrevet 2. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei Anonymkode: d86b3...50a Er du helt sikker på det? Anonymkode: b709f...254 1
Nastine Skrevet 2. oktober 2023 #19 Skrevet 2. oktober 2023 Å opprette falsk profil for å skrive stygt til partneren sin….wtf 😳 hva ønsker dere å oppnå med det? 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #20 Skrevet 2. oktober 2023 Nastine skrev (6 minutter siden): Å opprette falsk profil for å skrive stygt til partneren sin….wtf 😳 hva ønsker dere å oppnå med det? Hva mener du dere? Spør henne, det er hun som gjør sånt. Hvorfor skriver hun ikke dette her på hennes bruker, hvorfor oppdretter hun en falsk bruker for å skrive alt dette der istedet? Anonymkode: d86b3...50a
Anbefalte innlegg