Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten baby og er i en situasjon der jeg ikke vet noe om hva barnefaren vil. Vi er på en måte sammen, men samtidig ikke. Han vil ikke kalle oss for kjærester, men oppfører oss som kjærester. Hver gang jeg har prøvd å ta opp temaet, så får jeg egentlig ikke noe svar om hva han tenker om oss. Vi bor heller ikke sammen, men tanken på å bli alenemor er litt skremmende.

hva ville dere gjort i denne situasjonen? Trenger råd.

Anonymkode: db694...1c1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville krevd en avklaring fra ham, her og nå. Dere har fått et barn sammen, så en avklaring skulle bare mangle.

Anonymkode: c391c...a17

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor lenge har dere ", vært" sammen?

• Liker 2
Skrevet

Du blir ikke alenemor ved å snakke med ham om dette. Vil han ikke noe seriøst er du alenemor allerede.

Anonymkode: 169ff...997

• Liker 5
Skrevet

Tipper han får panikk om du plutselig vil gå videre og date andre. Han har det jo veldig komfortabelt nå. Han får alle kjæreste fordelene men slipper forpliktelsene det innebærer å være i et forhold.

Jeg skjønner at du instinktivt ønsker å være i et forhold med faren til barnet ditt. Men du må nok innse fakta, at du allerede er alenemor selv om han dukker opp i ny og ne

Anonymkode: 4e85b...e0e

• Liker 4
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Har en liten baby og er i en situasjon der jeg ikke vet noe om hva barnefaren vil. Vi er på en måte sammen, men samtidig ikke. Han vil ikke kalle oss for kjærester, men oppfører oss som kjærester. Hver gang jeg har prøvd å ta opp temaet, så får jeg egentlig ikke noe svar om hva han tenker om oss. Vi bor heller ikke sammen, men tanken på å bli alenemor er litt skremmende.

Råd? Slutt å ta idiotiske livsvalg. 

Anonymkode: 1edd9...f08

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hadde tatt det opp en siste gang med han. Og om han ikke gir noe klart svar, hadde jeg ansett meg som singel og gått videre. 

Er han registrert som far? Da tar du kontakt med familievernkontoret og ber om mekling slik at du får meklingsattest. Denne tar du ned til nav og blir registrert son enslig forsørger og ber de om ta beregning og innkreving av barnebidrag. (Jeg tror det er dette han prøver å unngå.)

Da får du barnebidrag og utvidet barnetrygd. 

Slutt å ha sex med han!

Anonymkode: 48fcc...fe3

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor finner du deg i dette? Dere har fått barn sammen. Og han vil fremdeles ikke definere dere som kjærester. Jeg hadde sagt farvel for lenge lenge siden. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvordan kan sånne menn ende opp med barn mens en av fem menn er barnløse? Han er med deg, men er samtidig klar til å leve et annet liv når han får sjansen.

Endret av Majer
  • Liker 1
Skrevet

Du er alenemor allerede.

Anonymkode: aa4b8...ced

• Liker 1
Skrevet
Majer skrev (Akkurat nå):

Hvordan kan sånne menn ende opp med barn mens en av fem menn er barnløse?

Maaange menn tror de er barnløse..

Anonymkode: aa4b8...ced

Skrevet

Så lenge han får holde på med deg uten å bli kjæreste med deg, så kommer dere aldri til å bli sammen. Da kan han jo ikke ligge med andre.

Anonymkode: 52d8c...cff

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, Majer said:

Hvordan kan sånne menn ende opp med barn mens en av fem menn er barnløse? Han er med deg, men er samtidig klar til å leve et annet liv når han får sjansen.

Hva slags damer de får tak i er vesentlig...

Anonymkode: e0ac3...e05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...