AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Del Skrevet 2. oktober 2023 Eller bare later de som, for å vise hvor tøffe og urbane de er 💅 Anonymkode: b91b3...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Del Skrevet 2. oktober 2023 Syns det var flere som ikke skjønte hva jeg sa i Bergen enn i Oslo. I Oslo bor jo folk fra alle steder. Anonymkode: ca148...e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syns det var flere som ikke skjønte hva jeg sa i Bergen enn i Oslo. I Oslo bor jo folk fra alle steder. Anonymkode: ca148...e9e Jeg mener folk som har vokst opp i Oslo. Anonymkode: b91b3...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg har vært ute for at en person forsto min «penbergenske» dialekt utmerket, men kunne ikke forstå min kollegas «penstavangersk». Eller lot som. Anonymkode: e7034...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Syns det var flere som ikke skjønte hva jeg sa i Bergen enn i Oslo. I Oslo bor jo folk fra alle steder. Anonymkode: ca148...e9e Var i Bergen for noen år siden , hørte knapt noen Bergensk dialekt i butikker, kiosker osv. Anonymkode: f4c5b...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå