Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og eks kranglet for en halvtime siden over meldinger også blokka han meg. Dette skjedde på vipps siden jeg hadde blokkert han overalt ellers. Vi hadde null kontakt i 3 uker frem til i dag da jeg ba om pengene mine. 
Nå frister det å unblokke nr hans og ringe og bare få mitt siste ord. Men samtidig klarer jeg ikke å trykke på ring fordi jeg kjenner jeg får vondt i magen av det. Er det verdt det liksom? Hva får jeg ut av det? Vil jeg bare føle meg verre? 

Jeg prøver flere ganger å telle til 10 og la være, men sliter enda. Takk gud jeg enda ikke har ringt, fordi det er nok best jeg uansett er rolig først. Kjenner at jeg skjelver enda av sinne osv. 

Vil ikke han skal få inntrykket av at jeg bryr meg når jeg kontakter han sånn… 

Anonymkode: 52b3a...cf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke verd det. Hvor mye penger er det snakk om?

Anonymkode: 06c5e...37d

• Liker 1
Skrevet

Best å ha minst mulig kontakt. Men så synd at han skylder deg penger. Kan du få en annen til å kreve dem for deg?

Skrevet

Du viser jo at du bryr deg hvis du tar kontakt med han.

Anonymkode: 8338c...bb9

Skrevet
exictence skrev (Akkurat nå):

Best å ha minst mulig kontakt. Men så synd at han skylder deg penger. Kan du få en annen til å kreve dem for deg?

Er snakk om et par tusen… 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du viser jo at du bryr deg hvis du tar kontakt med han.

Anonymkode: 8338c...bb9

Ja akkurat… 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg og eks kranglet for en halvtime siden over meldinger også blokka han meg. Dette skjedde på vipps siden jeg hadde blokkert han overalt ellers. Vi hadde null kontakt i 3 uker frem til i dag da jeg ba om pengene mine. 
Nå frister det å unblokke nr hans og ringe og bare få mitt siste ord. Men samtidig klarer jeg ikke å trykke på ring fordi jeg kjenner jeg får vondt i magen av det. Er det verdt det liksom? Hva får jeg ut av det? Vil jeg bare føle meg verre? 

Jeg prøver flere ganger å telle til 10 og la være, men sliter enda. Takk gud jeg enda ikke har ringt, fordi det er nok best jeg uansett er rolig først. Kjenner at jeg skjelver enda av sinne osv. 

Vil ikke han skal få inntrykket av at jeg bryr meg når jeg kontakter han sånn… 

Skriv ned hva du føler med intensjon om å sende han "brevet". Hensikten er selvsagt å først å fremst få ut det du føler.

Så kan du vurdere å "gi" han "brevet" etter du har fått ut alt. Det er ikke sikkert du føler at du trenger det i hele tatt.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Er snakk om et par tusen… 

Da har du betalt et par tusen for å slippe å ha kontakt med drittkladden, samme som jeg gjorde med min x.

Anonymkode: 06c5e...37d

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...