Gå til innhold

Hadde dere godtatt en mann som vil ut på byen hver helg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har og ett barn som er under 7 år, og som er oppe kl.09 senest på helg. Mannen her i huset er i midten av 30åra, er ute hver helg på byen for så å komme hjem og bråke kl.0230, før han legger seg. I tillegg bruker jeg ørepropper....I senga da er han meget urolig, han vrir seg og snor seg hele natta...  Han vil kun legge seg på soverommet i senga der jeg ligger. Nei, sofaen funker ikke for meg. ...kjenner jeg ikke takler mer snart.... 

Anonymkode: e24dc...919

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, selvsagt ikke. Å bråke og styre så man forstyrrer resten av husholdningen er uakseptabelt uansett årsak. 

Anonymkode: d39d2...7b3

• Liker 5
Skrevet

Det du beskriver er ikke et normalt familieliv.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei hadde ikke godtatt det. Hadde ikke orka sånt i lengden, det er respekløst. Virker og helt umodent av han å reise ut alene hver helg uten deg. Dere er et par. Men virker som han vil unna alt...

Anonymkode: ca3ee...b17

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde aldri valgt en sånn mann som du beskriver, TS. 

Anonymkode: 37f47...386

• Liker 2
Skrevet

Ikke sant...

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke godtatt. 

Snakk ordentlig med han, når han ikke er på vei ut/nettopp vært ute. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, selvsagt ikke. Å bråke og styre så man forstyrrer resten av husholdningen er uakseptabelt uansett årsak. 

Anonymkode: d39d2...7b3

Ja, vet du hva han henger opp klær så det dunker med metall i veggen( beltespenna).....dette klarer han å gjøre hver helg, så da våkner jeg av store kakk.......kl.03.....prøvd å si fra mange ganger....men nei...

• Hjerte 1
Skrevet
Brunello skrev (5 minutter siden):

Det du beskriver er ikke et normalt familieliv.

Ja enig, han kan ikke være normal dessverre.. 

• Liker 1
Skrevet
FantasDick skrev (2 minutter siden):

Nei, det hadde jeg ikke godtatt. 

Snakk ordentlig med han, når han ikke er på vei ut/nettopp vært ute. 

Har prøvd å snakke med han 1 million ganger.......

Skrevet

Absolutt ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis han var i starten av tjueårene - fair enough. Jeg festet fra meg alt av vett på den tiden jeg også. Men da var jeg og kjæresten sammen om det. Men i midten av trettiårene? Da kommer han ikke til å roe seg ned før kroppen gjør det for han. Og da må du sikkert vente 10 år til. Det er ikke sånn man oppfører seg når man har et barn i barneskolealder. Her må det nesten skje noe som gir han en oppvekker. 

• Liker 4
Skrevet

Det hadde ikke vært et spørsmål om å godta det, jeg hadde konkludert med at livsstilene våre ikke var kompatible. Jeg hadde ikke passet sammen med en slik person.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Skal jeg mistenke utroskap?? Jeg mener......hvorfor skal han ut hver helg...??

Skrevet
Kullsyrevann skrev (1 minutt siden):

Hvis han var i starten av tjueårene - fair enough. Jeg festet fra meg alt av vett på den tiden jeg også. Men da var jeg og kjæresten sammen om det. Men i midten av trettiårene? Da kommer han ikke til å roe seg ned før kroppen gjør det for han. Og da må du sikkert vente 10 år til. Det er ikke sånn man oppfører seg når man har et barn i barneskolealder. Her må det nesten skje noe som gir han en oppvekker. 

Som hva da? Hvilken oppvekker hadde du ville tatt. ...?

Skrevet

Oh lord, nå fant jeg en veske han bruker ute og, slik offshoulderveske...der var det tyggis, små parfymeflasker, visakort, mastercard....og noe som ligner på et lite flak av en kondomforpakning?? Ikke sikker men.....

• Hjerte 1
Skrevet

Noen ganger i året er vel greit, om han holder seg i skinnet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oh lord, nå fant jeg en veske han bruker ute og, slik offshoulderveske...der var det tyggis, små parfymeflasker, visakort, mastercard....og noe som ligner på et lite flak av en kondomforpakning?? Ikke sikker men.....

Legg ut bilde? Sikkert noen her som kan tyde det. 

Jeg hadde forresten ikke klart å være i et sånt forhold, og ikke ønsket det for barnet mitt heller. Hadde gått fra han. 

Anonymkode: 7594e...805

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke akseptabel måte å leve på når man har etablert seg og har barn. Har dere vært i unge voksne tidlig i tjueåra uten barn så hadde det ikke vært et problem men dere har jo valgt barn og et liv deretter. Han er jo ikke ung lenger og det er jo bare tragisk at han løper på byen hver helg i stedet for å prioritere familien. Hadde ikke funket for meg og det er vel andre ting som ikke fungerer i dette forholdet og kan jeg tenke meg.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skal jeg mistenke utroskap?? Jeg mener......hvorfor skal han ut hver helg...??

Du bør nok heller mistenke rusmisbruk, enten det er alkohol eller stoff.

Hva som er hans problemer - for noe er det! - så er dette tydeligvis noe han trenger profesjonell hjelp for å eventuelt komme seg ut av. Den hjelpen ønsker han like tydelig ikke, da du har snakket med ham "1 million ganger". For han er det et langt større problem å unngå det han gjør ute (mest trolig rus, det er f.eks. mange alkoholikere som har begynt som periodedrankere hver helg...), enn å ødelegge eget forhold og familie.

Be ham om å være med i parterapi, som en siste sjanse. Og om han ikke vil være med i parterapi, da sier du bare rolig til ham at da bestiller du mekling på familievernkontoret, for kan dere ikke fortsette sammen lenger. Ikke minst kan du ikke la barnet vokse opp 100 % med en far som holder på slik hver helg.

Anonymkode: 662d9...900

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...