AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Del Skrevet 2. oktober 2023 Kjørte litt over fartsgrensen på motorveien, og rett etter jeg har bremset ned ser jeg en person jeg regner med var politi som holdt fartskontroll (det sto også i lokalavisa at de hadde hatt kontroll i dette området denne dagen). Jeg ble ikke stoppet, og så heller ingen politibil som sto klar for å stoppe andre. I avisen sto det at de hadde tatt 70 stykk. Det jeg lurer på er egentlig bare om jeg om noen dager kan forvente faktura i posten? Sånn som når man blir tatt i fotoboks (det har aldri skjedd før, men regner med det er sånn det fungerer?) Før jeg bremset ned viste speedometeret 96 i 80-sone (nedoverbakke…)😅 Anonymkode: cf1fc...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjørte litt over fartsgrensen på motorveien, og rett etter jeg har bremset ned ser jeg en person jeg regner med var politi som holdt fartskontroll (det sto også i lokalavisa at de hadde hatt kontroll i dette området denne dagen). Jeg ble ikke stoppet, og så heller ingen politibil som sto klar for å stoppe andre. I avisen sto det at de hadde tatt 70 stykk. Det jeg lurer på er egentlig bare om jeg om noen dager kan forvente faktura i posten? Sånn som når man blir tatt i fotoboks (det har aldri skjedd før, men regner med det er sånn det fungerer?) Før jeg bremset ned viste speedometeret 96 i 80-sone (nedoverbakke…)😅 Anonymkode: cf1fc...479 De gidder ikke ta de som er bare noen få km over grensen. Anonymkode: aaf79...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 2. oktober 2023 #3 Del Skrevet 2. oktober 2023 Du ble nok ikke tatt denne gangen. Har politiet kontroll, så blir du fysisk stoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 2. oktober 2023 #4 Del Skrevet 2. oktober 2023 Ved fartskontroll så må du ha blitt stoppet eller forsøkt stoppet for at de kan gi deg bot. Det er bare gjennom bilder fra fotobokser det kan sendes ut bot, men der vil du mest sannsynlig ha lagt merke til at de ble tatt bilde av deg når du passerte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå