Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overreagerer jeg eller?

Er på ferie, og nå har jeg merket at sambo har stå for tredje gang på stranda. Han er veldig diskret om det. I tillegg kom det frem at han har tatt snap av fine damer i bikini og sendt til kamerater hjemme. 

Jeg klarte ikke skjule hvor sint og såret jeg ble, men så lurer jeg jo på om jeg bare overreagerer? 

Anonymkode: e79f5...fc0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han får stå kan han ikke kontrollere. Men det snap-greiene hadde gitt meg totalt avsmak!

Har dere barn? Er dette det eneste dumme? Eller er han generelt en kåt gris som slever på andre foran deg?

Anonymkode: 722d6...d1b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes det er trist at du i det hele tatt lurer på om du overreagerer. Enten er selvtilliten din på bånn eller forholdet, eller kanskje begge deler?

Anonymkode: b5c41...215

• Liker 5
Skrevet

Er han helt tilbakestående?? Man tar jo ikke bilder av andre folk på stranda!

For en noldus!

Anonymkode: 29ee6...79c

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Overreagerer jeg eller?

Er på ferie, og nå har jeg merket at sambo har stå for tredje gang på stranda. Han er veldig diskret om det. I tillegg kom det frem at han har tatt snap av fine damer i bikini og sendt til kamerater hjemme. 

Jeg klarte ikke skjule hvor sint og såret jeg ble, men så lurer jeg jo på om jeg bare overreagerer? 

Høres ut som en en dropper ikke akkurat moden oppførsel. Stå er ok men snap er 14 år i hodet

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er han helt tilbakestående?? Man tar jo ikke bilder av andre folk på stranda!

For en noldus!

Noldus eller ikke, ereksjonen kan han ikke kontrollere.

Anonymkode: cd121...8c4

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men det var det å ta bilder innlegget du siterte trakk frem. Alle vet man ikke kan kontrollere en ereksjon. Men å snappe bilder til kompiser av fine damer på stranda når man er på ferie med kjæresten ER noldus. Og tenåringsoppførsel

Anonymkode: aab87...21a

• Liker 6
Skrevet

Sistnevnte er ulovlig.  Håper han blir anmeldt og dømt! 

Anonymkode: 964f5...bd5

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Sistnevnte er ulovlig.  Håper han blir anmeldt og dømt! 

Det er selvsagt ikke ulovlig.

Det er heller ikke ulovlig å få ereksjon.

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

At han får stå kan han ikke kontrollere. Men det snap-greiene hadde gitt meg totalt avsmak!

Har dere barn? Er dette det eneste dumme? Eller er han generelt en kåt gris som slever på andre foran deg?

Anonymkode: 722d6...d1b

Jeg er gravid nå, defor jeg tenkte at det kanskje var hormonene som fikk meg til å reagere slik. Vi er i 30-årene.

Selvtilliten min er nok på bunn, ja. Alltid vært. Forholdet er i utgangspunktet kjempebra. 

På den ene siden er han ekstremt oppmerksom. Koser, tar på hele tiden, vil leie, gir meg masse oppmerksomhet. Helt perfekt, og viser mer enn gjerne kjærlighet i det offentlige. 

På den andre siden er det i overkant mye guttastemning i vennegjengen hans. Han ser mye på fine damer på sosiale medier (både tilfeldige på reels og folk han følger), og han titter i hverdagen også, slik han har gjort på stranda her. 

For meg blir det veldig todelt, for jeg skjønner ikke behovet for å glo så mye og ofte på andre damer når han er i et forhold. Samtidig er han jo så oppmerksom mot meg på alle mulige måter. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

For at stråmannstaktikk skal fungere så må det faktisk være et strå å gripe etter.

Jeg har ikke nevnt noe om ereksjon. Herregud er du helt besatt av ereksjoner eller? (<-- det var et eksempel på stråmannstaktikk)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er faktisk ulovlig å zoome inn på enkeltpersoner på stranda i lite klær og fotografere for så å dele det med andre. 

Det er ikke det samme som å ta bilde av masse folk på en strand, eller bilde av egne barn med noen damer som kommer med i bakgrunnen.  

Potensielt kan fyren ha delt bilder av mindreårige i lite klær. Da er straffen betydelig større!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er av de som ikke ser det store problemet i at en mann kan ha glede av å se på andre damer enn kjæresten, men at han smugfotograferer ukjente damer på stranda og videresender er jo virkelig creepy oppførsel av en voksen mann. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Overreagerer jeg eller?

Har han spurt om lov fra disse damene før han tok bilde av henne og spredde det videre? Hva skal han med disse bildene? Runke til dem?

Anonymkode: 3d24b...acf

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ulovlig å ta bilder av andre og spre dem uten samtykke. Oppdater det gjerne på regelverket.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er gravid nå, defor jeg tenkte at det kanskje var hormonene som fikk meg til å reagere slik. Vi er i 30-årene.

Selvtilliten min er nok på bunn, ja. Alltid vært. Forholdet er i utgangspunktet kjempebra. 

På den ene siden er han ekstremt oppmerksom. Koser, tar på hele tiden, vil leie, gir meg masse oppmerksomhet. Helt perfekt, og viser mer enn gjerne kjærlighet i det offentlige. 

På den andre siden er det i overkant mye guttastemning i vennegjengen hans. Han ser mye på fine damer på sosiale medier (både tilfeldige på reels og folk han følger), og han titter i hverdagen også, slik han har gjort på stranda her. 

For meg blir det veldig todelt, for jeg skjønner ikke behovet for å glo så mye og ofte på andre damer når han er i et forhold. Samtidig er han jo så oppmerksom mot meg på alle mulige måter. 

Jeg hadde faktisk droppet ham. Ser masse på fine damer på sosiale medier og tar ulovlige bilder på stranda som han deler med kompiser? No go.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...