AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Overreagerer jeg eller? Er på ferie, og nå har jeg merket at sambo har stå for tredje gang på stranda. Han er veldig diskret om det. I tillegg kom det frem at han har tatt snap av fine damer i bikini og sendt til kamerater hjemme. Jeg klarte ikke skjule hvor sint og såret jeg ble, men så lurer jeg jo på om jeg bare overreagerer? Anonymkode: e79f5...fc0 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 At han får stå kan han ikke kontrollere. Men det snap-greiene hadde gitt meg totalt avsmak! Har dere barn? Er dette det eneste dumme? Eller er han generelt en kåt gris som slever på andre foran deg? Anonymkode: 722d6...d1b 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg synes det er trist at du i det hele tatt lurer på om du overreagerer. Enten er selvtilliten din på bånn eller forholdet, eller kanskje begge deler? Anonymkode: b5c41...215 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Er han helt tilbakestående?? Man tar jo ikke bilder av andre folk på stranda! For en noldus! Anonymkode: 29ee6...79c 8 3
Fru Uperfekt Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Overreagerer jeg eller? Er på ferie, og nå har jeg merket at sambo har stå for tredje gang på stranda. Han er veldig diskret om det. I tillegg kom det frem at han har tatt snap av fine damer i bikini og sendt til kamerater hjemme. Jeg klarte ikke skjule hvor sint og såret jeg ble, men så lurer jeg jo på om jeg bare overreagerer? Anonymkode: e79f5...fc0 Høres ut som en en dropper ikke akkurat moden oppførsel. Stå er ok men snap er 14 år i hodet 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er han helt tilbakestående?? Man tar jo ikke bilder av andre folk på stranda! For en noldus! Anonymkode: 29ee6...79c Noldus eller ikke, ereksjonen kan han ikke kontrollere. Anonymkode: cd121...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #7 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noldus eller ikke, ereksjonen kan han ikke kontrollere. Anonymkode: cd121...8c4 Men det var det å ta bilder innlegget du siterte trakk frem. Alle vet man ikke kan kontrollere en ereksjon. Men å snappe bilder til kompiser av fine damer på stranda når man er på ferie med kjæresten ER noldus. Og tenåringsoppførsel Anonymkode: aab87...21a 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Skrevet 1. oktober 2023 Sistnevnte er ulovlig. Håper han blir anmeldt og dømt! Anonymkode: 964f5...bd5 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #9 Skrevet 1. oktober 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Sistnevnte er ulovlig. Håper han blir anmeldt og dømt! Anonymkode: 964f5...bd5 Det er selvsagt ikke ulovlig. Det er heller ikke ulovlig å få ereksjon. Anonymkode: cd121...8c4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #10 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): At han får stå kan han ikke kontrollere. Men det snap-greiene hadde gitt meg totalt avsmak! Har dere barn? Er dette det eneste dumme? Eller er han generelt en kåt gris som slever på andre foran deg? Anonymkode: 722d6...d1b Jeg er gravid nå, defor jeg tenkte at det kanskje var hormonene som fikk meg til å reagere slik. Vi er i 30-årene. Selvtilliten min er nok på bunn, ja. Alltid vært. Forholdet er i utgangspunktet kjempebra. På den ene siden er han ekstremt oppmerksom. Koser, tar på hele tiden, vil leie, gir meg masse oppmerksomhet. Helt perfekt, og viser mer enn gjerne kjærlighet i det offentlige. På den andre siden er det i overkant mye guttastemning i vennegjengen hans. Han ser mye på fine damer på sosiale medier (både tilfeldige på reels og folk han følger), og han titter i hverdagen også, slik han har gjort på stranda her. For meg blir det veldig todelt, for jeg skjønner ikke behovet for å glo så mye og ofte på andre damer når han er i et forhold. Samtidig er han jo så oppmerksom mot meg på alle mulige måter. Anonymkode: e79f5...fc0 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #11 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Noldus eller ikke, ereksjonen kan han ikke kontrollere. Anonymkode: cd121...8c4 For at stråmannstaktikk skal fungere så må det faktisk være et strå å gripe etter. Jeg har ikke nevnt noe om ereksjon. Herregud er du helt besatt av ereksjoner eller? (<-- det var et eksempel på stråmannstaktikk) Anonymkode: 29ee6...79c 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #12 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er selvsagt ikke ulovlig. Det er heller ikke ulovlig å få ereksjon. Anonymkode: cd121...8c4 Det er faktisk ulovlig å zoome inn på enkeltpersoner på stranda i lite klær og fotografere for så å dele det med andre. Det er ikke det samme som å ta bilde av masse folk på en strand, eller bilde av egne barn med noen damer som kommer med i bakgrunnen. Potensielt kan fyren ha delt bilder av mindreårige i lite klær. Da er straffen betydelig større! Anonymkode: 964f5...bd5 1 1
Daria Skrevet 1. oktober 2023 #13 Skrevet 1. oktober 2023 Jeg er av de som ikke ser det store problemet i at en mann kan ha glede av å se på andre damer enn kjæresten, men at han smugfotograferer ukjente damer på stranda og videresender er jo virkelig creepy oppførsel av en voksen mann. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #14 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Overreagerer jeg eller? Er på ferie, og nå har jeg merket at sambo har stå for tredje gang på stranda. Han er veldig diskret om det. I tillegg kom det frem at han har tatt snap av fine damer i bikini og sendt til kamerater hjemme. Jeg klarte ikke skjule hvor sint og såret jeg ble, men så lurer jeg jo på om jeg bare overreagerer? Anonymkode: e79f5...fc0 Har han spurt om lov fra disse damene før han tok bilde av henne og spredde det videre? Hva skal han med disse bildene? Runke til dem? Anonymkode: 3d24b...acf
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #15 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er selvsagt ikke ulovlig. Det er heller ikke ulovlig å få ereksjon. Anonymkode: cd121...8c4 Det er ulovlig å ta bilder av andre og spre dem uten samtykke. Oppdater det gjerne på regelverket. Anonymkode: 3d24b...acf
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #16 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er gravid nå, defor jeg tenkte at det kanskje var hormonene som fikk meg til å reagere slik. Vi er i 30-årene. Selvtilliten min er nok på bunn, ja. Alltid vært. Forholdet er i utgangspunktet kjempebra. På den ene siden er han ekstremt oppmerksom. Koser, tar på hele tiden, vil leie, gir meg masse oppmerksomhet. Helt perfekt, og viser mer enn gjerne kjærlighet i det offentlige. På den andre siden er det i overkant mye guttastemning i vennegjengen hans. Han ser mye på fine damer på sosiale medier (både tilfeldige på reels og folk han følger), og han titter i hverdagen også, slik han har gjort på stranda her. For meg blir det veldig todelt, for jeg skjønner ikke behovet for å glo så mye og ofte på andre damer når han er i et forhold. Samtidig er han jo så oppmerksom mot meg på alle mulige måter. Anonymkode: e79f5...fc0 Jeg hadde faktisk droppet ham. Ser masse på fine damer på sosiale medier og tar ulovlige bilder på stranda som han deler med kompiser? No go. Anonymkode: 3d24b...acf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå