AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Kom hjem i dag etter helgetur med ei eks-kollega jeg har kjent etpar års tid, vi har dratt på turer før. Men denne gangen endte vi opp å ha sex sammen, aldri gjort det med en kvinne selv. Så ny opplevelse, heldigvis jobber vi ikke sammen lenger...tenk så pinlig om det var tilfellet nå 🙈. Hun hadde hatt lyst på meg siden vi jobbet sammen, men valgte å vente til vi ikke var kollegaer. Så det betyr jo at hun kan ha likt meg ganske lenge, nesten litt smigrende. Jeg likte hele opplevelsen, med kyssing, klining og alt...men siden det er førstegangsopplevelse er den sikkert noe forsterket? Det er jo ganske forbudt med samme kjønn, som igjen gjør det sterkere. Følte hun styrte meg godt, tok kontrollen 😊 Hun var tydelig erfaren, visste lett hvordan hun skulle sende meg i mål. Mye lettere enn en mann har gjort i livet mitt 😅 Kommer til å møte henne igjen til uken pga trening...aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til det 🙈😅 Anonymkode: be1b9...fab
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Dette er skrevet av en mann. Lag runketråd ett annet sted. Anonymkode: 1a6d8...d50 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Nei, det er ikke forbudt med samme kjønn. Noen gifter seg til og med med en av samme kjønn. Er du nødt til å sette deg selv i en boks? Kan du ikke bare gjøre det som føles riktig og bra? Anonymkode: 74cb0...9f0 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Enda igjen...en mann som prøver å starte en runketråd med å fremstille kvinner som noe som er til for menns nytelse. Anonymkode: 0127a...f92 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 Kom i mål...... Høres ut som en MANN som er ensom og vil runke ja🙈Off Anonymkode: 79d9b...fbb 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #6 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kom i mål...... Høres ut som en MANN som er ensom og vil runke ja🙈Off Anonymkode: 79d9b...fbb Han bruker alle de riktige dameemojiene i det minste. Bra trolla! Anonymkode: 8742c...d90
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #7 Skrevet 2. oktober 2023 Synd alle skal kalle slike ting runketråd, er jeg den eneste i verden som har opplevd dette? Anonymkode: be1b9...fab
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #8 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synd alle skal kalle slike ting runketråd, er jeg den eneste i verden som har opplevd dette? Anonymkode: be1b9...fab Jeg svarte deg , men du skriver jo egentlig ikke hva du vil med innlegget? Anonymkode: 74cb0...9f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå