Gå til innhold

Hva er det sykeste du har gjort mot det motsatte kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell hva det sykeste du har gjort mot motsatt kjønn er, kan starte.

Jeg var veldig glad i en som het Noah, men han slutta å gi meg oppmerksomhet og bare forlot meg også, og selvsagt ble jeg drit sur og egoen min ble knust. Jeg ringte deretter folk rundt for å prøve å gjøre black magic på han for å få han til å like meg tilbake igjen, jeg skrev inn navnet våres i en boks med honning og gravde den ned under min hage (dette var en del av black magic, som jeg gikk beskjed om å gjøre). Stalket han også flere ganger etter det irl, og følgte etter han med venner når han trena og gikk hjem for ca et år.

Anonymkode: 39af2...dc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gjort noe sykt mot noen. 

Anonymkode: 775d1...908

• Liker 1
Skrevet

Elsket dem 

Anonymkode: 75030...863

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Elsket dem 

Anonymkode: 75030...863

Deep

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fortell hva det sykeste du har gjort mot motsatt kjønn er, kan starte.

Jeg var veldig glad i en som het Noah, men han slutta å gi meg oppmerksomhet og bare forlot meg også, og selvsagt ble jeg drit sur og egoen min ble knust. Jeg ringte deretter folk rundt for å prøve å gjøre black magic på han for å få han til å like meg tilbake igjen, jeg skrev inn navnet våres i en boks med honning og gravde den ned under min hage (dette var en del av black magic, som jeg gikk beskjed om å gjøre). Stalket han også flere ganger etter det irl, og følgte etter han med venner når han trena og gikk hjem for ca et år.

Du trenger hjelp. Dette er ikke normalt. Dessuten så finnes ikke black magic

• Liker 2
Skrevet

Jeg driver ikke med syke ting. 

Skrevet

Opprettet falske profiler, satt ut noen rykter, ødelagt tingene deres. Lenge siden, da jeg var ungdom.

Anonymkode: cc6b8...39f

Skrevet

Sugd dem for å please.

Anonymkode: 59227...ee4

Skrevet

Da jeg tok daværende type i å være utro så ble den hvite scooteren hans plutselig rosa over natta.

Anonymkode: 2bac6...82d

Skrevet

Han ghosta meg da han fikk ny elskerinne.
Har skrevet ut chatloggen vår og lagt den på panseret til samboeren hans da hun var på butikken.
(Sladdet meg selv da) Ble sikkert en hyggelig ettermiddag.
Blokkert alle tre (han, samboeren og dama) i alle kanaler, så vet ikke hva som skjer med dem.

Anonymkode: f26f7...bb4

Skrevet

Har aldri gjort noe jeg tenker var sykt.

Anonymkode: 1659e...74b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...