AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #1 Skrevet 30. september 2023 Ja. Jeg har egentlig mistenkt noe helt siden den gang. Det var en same han var med gjennom andre venner, og jeg snoket i mobilen hans da, fant noen meldinger mellom dem som fikk meg til å lure litt (ingen «fellende» bevis). Jeg ble rasende og konfronterte han. Han benektet det helt, jeg trodde på han. Men jeg har snoket litt iblandt når jeg bare ikke har klart å la det ligge og følte jeg måtte finne ut om jeg var gal eller ikke. Ikke funnet ut hva hun kalte seg på snap, men i kveld fant jeg det. Og det var faktisk befriende. Helt jævlig. Men også befriende. Jeg hadde rett. Også tenker jeg bare fy faen i helvete for en dritt mann!! Jeg har spurt han flere ganger, flere hanger har han hatt mulighet til å rense sjela si, men nei, han løy meg rett opp i fjeset. Og dette har pågått over flere måneder, kanskje tilogmed ett år. Imens vi hadde ett barn på 2 år. Og nå har vi 2 barn. Han har forandret seg mye. Tviler veldig på at han er utro nå, fordi han er bare hjemme og er veldig opptatt av at vi skal være en kjærne familie. Han angrer nok mye og føler seg nok veldig fjern fra den personen han var da. Men jeg tror ikke jeg klarer å la dette gå. Rett og slett fordi han har drevet å mistenkt meg for å være utro, eller være intressert i andre. Han har dratt meg gjennom helvete med mistenksomhet og krangler, og det imens han selv har båret på dette. Ikke faen. Nei, dette var dråpen. Jeg er jævlig spent på hvordan han tar det og hva han sier når han skjønner at jeg har funnet ut av det. Må vente til søndag, for nå er vi på hyttetur med andre folk.. Anonymkode: fcc08...293 2 21
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #2 Skrevet 30. september 2023 Hvorfor er det relevant at det var en same han var utro med? Anonymkode: d1ccb...bdc 11 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Skrevet 30. september 2023 53 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er jævlig spent på hvordan han tar det og hva han sier når han skjønner at jeg har funnet ut av det. Må vente til søndag, for nå er vi på hyttetur med andre folk.. Anonymkode: fcc08...293 Nei, ta et oppgjør med ham foran de andre folk! Blir en hyttetur de sent glemmer. Anonymkode: f6dab...6a0 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #4 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvorfor er det relevant at det var en same han var utro med? Anonymkode: d1ccb...bdc Er vel en skrivefeil og skal være dame. S og D er rett ved siden av hverandre. Anonymkode: d58b7...f12 7 11
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #5 Skrevet 30. september 2023 Stakkars deg ❤️ Kan du klare å tilgi, eller er det over og ut? Anonymkode: bda03...722
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #6 Skrevet 30. september 2023 Du sjekker fortsatt tlf 6 år etter du mistenkte utroskap? Hjelpes Anonymkode: b3947...882 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #7 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du sjekker fortsatt tlf 6 år etter du mistenkte utroskap? Hjelpes Anonymkode: b3947...882 Ja det er det viktige her. Ikke at han faktisk var utro i ett år. Anonymkode: 04bf1...82a 10 12
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #8 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du sjekker fortsatt tlf 6 år etter du mistenkte utroskap? Hjelpes Anonymkode: b3947...882 Når man har en sånn magefølelse er det ikke lett å bare legge vekk. Og hun hadde jo rett! Godt du har funnet det ut, sånn at du kan beslutte fremtiden mellom dere på riktig grunnlag. Anonymkode: 71ab1...729 11 1 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #9 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det er det viktige her. Ikke at han faktisk var utro i ett år. Anonymkode: 04bf1...82a Selvsagt er det viktig , ingen gjør det om de ikke er sykelig sjalu Anonymkode: b3947...882 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #10 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvsagt er det viktig , ingen gjør det om de ikke er sykelig sjalu Anonymkode: b3947...882 De gjør det dersom de ikke får ærlighet. Det er det som driver, og gjør at man ikke legger saken død. Man trenger svar. Anonymkode: 64148...b6c 7 4
Avispapir Skrevet 30. september 2023 #11 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det relevant at det var en same han var utro med? Anonymkode: d1ccb...bdc Kanskje dette er samme ts som fant sametruse i bilen (?) for noen år siden 7 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #12 Skrevet 30. september 2023 Dere har bare vært sammen i 6 år, men allerede har han vært utro, du har vært mistenksom alle årene og han har "dratt deg gjennom et helvete av mistenksomhet og krangler"? Og oppi dette bor to små barn? Ikke det sunneste forholdet jeg har hørt om, og for barnas del bør dere avslutte uansett. Hvordan blir de neste årene, hvis de første har vært slik..? Anonymkode: 9156c...079 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #13 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Selvsagt er det viktig , ingen gjør det om de ikke er sykelig sjalu Anonymkode: b3947...882 Jeg er ikke sykelig sjalu, bare aner ugler i mosen og vil ha bevis. Han lager mye trøbbel rundt at jeg liksom ikke er til å stole på, når jeg ALDRI har vært romantisk med andre enn han disse 12 årene. Jeg blir kvalm av hele greia. TS Anonymkode: fcc08...293 5 5 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #14 Skrevet 30. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Selvsagt er det viktig , ingen gjør det om de ikke er sykelig sjalu Anonymkode: b3947...882 Enten kan man være sykelig sjalu uten grunn, ellers så har man mistanker som ikke gir seg selv om partneren benekter det og så finner man ut at man hadde rett hele veien. Da er det mannen til ts som er problemet, ikke at ts er sykelig sjalu av andre grunner. Jeg har ingen grunn til å mistenke partneren min for utroskap og har ingen behov for å snoke. Likevel kan jeg forstå ts sitt behov. Og nå fant hun ut at hun hadde god grunn til å være mistenksom. Hun har gitt ham en sjanse til å fortelle det selv, men da valgte han å lyve. Da har hun ikke mange andre valg enn å finne sannheten gjennom snoking. Anonymkode: 4afc1...af2 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #15 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvsagt er det viktig , ingen gjør det om de ikke er sykelig sjalu Anonymkode: b3947...882 At hun er sykelig sjalu nei. Hun hadde jo rett i at han faktisk var og fortsatte å være utro. Anonymkode: 04bf1...82a 4
exictence Skrevet 30. september 2023 #16 Skrevet 30. september 2023 (endret) Det er veldig lenge siden. Kanskje det er best for dere at dere snakker om det. Men hvis jeg var deg ville jeg ventet på en passende anledning. Har dere det godt sammen nå? Endret 30. september 2023 av exictence 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #17 Skrevet 30. september 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke sykelig sjalu, bare aner ugler i mosen og vil ha bevis. Han lager mye trøbbel rundt at jeg liksom ikke er til å stole på, når jeg ALDRI har vært romantisk med andre enn han disse 12 årene. Jeg blir kvalm av hele greia. TS Anonymkode: fcc08...293 Men det er jo en oppførsel du selv har valgt å akseptere. Du kunne ha sagt «Ha det, dette godtar jeg ikke» i stedet for å lage flere barn med ham. Anonymkode: f6dab...6a0 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #18 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er ikke sykelig sjalu, bare aner ugler i mosen og vil ha bevis. Han lager mye trøbbel rundt at jeg liksom ikke er til å stole på, når jeg ALDRI har vært romantisk med andre enn han disse 12 årene. Jeg blir kvalm av hele greia. TS Anonymkode: fcc08...293 Men hvis du har mistenkt at han var utro i seks år, hvorfor måtte du ha ett barn til med ham i mellomtiden? Anonymkode: d1ccb...bdc 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #19 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvis du har mistenkt at han var utro i seks år, hvorfor måtte du ha ett barn til med ham i mellomtiden? Anonymkode: d1ccb...bdc *hvis du i seks år har mistenkt at han var utro, skulle det stå. Anonymkode: d1ccb...bdc
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #20 Skrevet 30. september 2023 Dersom han faktisk var utro for seks år siden, hvorfor har han egentlig valgt å beholde meldinger fra seks år siden. I allefall hvis meldingene handler om utroskap, så burde den som er utro selvfølgelig slette alle sånne temmelig kjapt - i stedet for å beholde ting i seks år liksom... Anonymkode: 2ae1b...98e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå