AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Skrevet 29. september 2023 Er en fyr jeg har møtt og vi har fortsatt Tinder profilene våre. Vi har datet i ca 2 måneder nå.Når burde jeg spørre om vi skal slette profilene våre? Anonymkode: 3cb69...e74
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #2 Skrevet 29. september 2023 Unormalt at han (og du) for den saks skyld fortsatt er skrive på Tinder. Bare spør om det er på tide å ta en deaktiveringsrunde 🤪 Anonymkode: f8bd8...848 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #3 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Unormalt at han (og du) for den saks skyld fortsatt er skrive på Tinder. Bare spør om det er på tide å ta en deaktiveringsrunde 🤪 Anonymkode: f8bd8...848 Skriver ikke fortatt på Tinder. Åpnet bare appen for å se om han fortsatt var der ts Anonymkode: 3cb69...e74
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #4 Skrevet 29. september 2023 Dette er ikke noe du burde spørre om, hadde han tatt deg seriøst hadde han slettet for lenge siden uansett, du er bare en av hans hoes Anonymkode: 8b650...e4a
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #5 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er ikke noe du burde spørre om, hadde han tatt deg seriøst hadde han slettet for lenge siden uansett, du er bare en av hans hoes Anonymkode: 8b650...e4a Men vi finner på masse gøy sammen og han spanderer alt på meg ts Anonymkode: 3cb69...e74
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #6 Skrevet 30. september 2023 Vi gjorde det noen uker etter vi ble offisielle kjærester. Begge hadde deaktivert kontoen for et drøyt år siden og ikke brukt den. Helt ærlig trodde jeg da at den var slettet, men så fikk jeg vite at jeg fortsatt kunne dukke opp hos andre. Det ønsker jeg selvfølgelig ikke, så jeg spurte om vi ikke bare kunne slette hele greien. Anonymkode: 75273...99b
Hulderen Skrevet 30. september 2023 #7 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er en fyr jeg har møtt og vi har fortsatt Tinder profilene våre. Vi har datet i ca 2 måneder nå.Når burde jeg spørre om vi skal slette profilene våre? Anonymkode: 3cb69...e74 Når dere ikke lenger dater men ser på hverandre som kjærester. Hvorfor spanderer han alt? Vil du ikke være en likeverdig partner? Begynn å betale din del, spander på ham innimellom. Så sier du at at du anser dere som kjærester og foreslår at dere sletter Tinder sammen.
exictence Skrevet 30. september 2023 #8 Skrevet 30. september 2023 Jeg slettet Tinder ikke så lenge etter at jeg hadde truffet en jeg likt godt. For meg er det en selvfølge å gjøre, så det gjorde jeg ganske tidlig uten på spørre ham om å gjøre det samme. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette er ikke noe du burde spørre om, hadde han tatt deg seriøst hadde han slettet for lenge siden uansett, og omvendt, tenker jeg. Men har forstått at mange blir enige om det, og sletter ikke før den andre har gjort det. Jeg sletter i hvert fall bare uten å foreslå at han kan gjøre det samme. Merker jo hvor seriøs han er. Jeg vil ikke fortelle ham hva han skal gjøre. Det må han finne ut av selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå