Gå til innhold

Kjæresten min rata meg 8/10 på utseendet og jeg er såret

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er han 10/10 pga jeg har følelser for han, ble lei meg da jeg fikk 8/10. Betyr 8/10 at han ikke ser en fremtid med meg, og kommer til å leite etter en 10/10 istedet?

Anonymkode: 0f20d...ff5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud.

Anonymkode: 58cb1...973

• Liker 26
  • Nyttig 14
Skrevet

Lol

Anonymkode: a76f7...e2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For meg er han 10/10 pga jeg har følelser for han, ble lei meg da jeg fikk 8/10. Betyr 8/10 at han ikke ser en fremtid med meg, og kommer til å leite etter en 10/10 istedet?

Dust. Hvis du ikke tåler et ærlig svar, bør du heller ikke spørre.

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet

Spør du dumt så får du dumme svar.

Anonymkode: 9d379...5bb

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Hehe.  Uff da. Du har jo lov til å spørre kjæresten din om akkurat hva du vil. Og noen ganger spørr vi om litt "dumme" ting 😊  Syntes ikke ditt spm var så rart jeg da. Men at kjæresten din er så dum/ufølsom/ korttenkt at han svarer 8/10, det er rart for meg.  Kan fortelle deg at alle mine kjærester har gitt meg 10/10. Fordi det er det man gjør når man er forelsket eller elsker noen.  Spørr han hva greia er da vel.

Anonymkode: 51b6b...752

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Aldri still spørsmål du ikke vil ha svar på....

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Lille speil på veggen der, hvem er vakrest i landet her?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Slike spørsmål er bare idiotisk, enten så må han lyve, eller så må han gi deg ett svar du ikke ønsker. Rent objektivt sett er det ekstremt få damer som er 10/10, da ber man om skuffelse om man ønsker ett ærlig svar 

Anonymkode: d11e2...d1e

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Slike spørsmål er bare idiotisk, enten så må han lyve, eller så må han gi deg ett svar du ikke ønsker. Rent objektivt sett er det ekstremt få damer som er 10/10, da ber man om skuffelse om man ønsker ett ærlig svar 

Hva hadde du svart om kjæresten din spurte deg om å rate dem? Hadde du sagt 10/10?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Svar som dine er idiotisk. Hvis partneren din stiller et slikt spørsmål så handler det gjerne om usikkerhet. Skader det NOEN I HELE VERDEN å bare lyve og si «du er 10/10 og den peneste jeg vet om»? Mannen min sier det hver eneste dag til meg. At jeg er den vakreste han har sett, penere enn alle verdens supermodeller. Jeg er lav, har noen ekstra kilo og er selvsagt ikke den peneste kvinnen i verden. Men det er uansett utrolig koselig å høre, og det gjør meg glad uansett. 

Anonymkode: 1f4f6...339

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvor gamle er dere? 12?

Anonymkode: 8597c...745

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

8/10 er jo kjempebra! Skjønner ikke hva du klager over. Mener du virkelig at kjæresten din virkelig skal synes at du er den aller vakreste kvinnen i hele verden bare fordi han er forelsket i deg? Ganske naivt, og virkelighetsfjernt. 

Anonymkode: a48df...4a1

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva hadde du svart om kjæresten din spurte deg om å rate dem? Hadde du sagt 10/10?

Jeg hadde aldri gjort noe sånt tåpelig. Det er slikt tåpelige folk gjør. Kanskje du fikk 8 fordi du spurte? 

• Nyttig 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Svar som dine er idiotisk. Hvis partneren din stiller et slikt spørsmål så handler det gjerne om usikkerhet. Skader det NOEN I HELE VERDEN å bare lyve og si «du er 10/10 og den peneste jeg vet om»? Mannen min sier det hver eneste dag til meg. At jeg er den vakreste han har sett, penere enn alle verdens supermodeller. Jeg er lav, har noen ekstra kilo og er selvsagt ikke den peneste kvinnen i verden. Men det er uansett utrolig koselig å høre, og det gjør meg glad uansett. 

Anonymkode: 1f4f6...339

Hvis min partner hadde sagt slik til meg så hadde jeg følt at han ikke tok meg på alvor. At han jattet med meg som man gjør med et barn og ikke anså meg som voksen nok til å forstå og tåle sannheten.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis min partner hadde sagt slik til meg så hadde jeg følt at han ikke tok meg på alvor. At han jattet med meg som man gjør med et barn og ikke anså meg som voksen nok til å forstå og tåle sannheten.

Det er jo noen som synes det er stas da. 

Skrevet
Just now, Amantha said:

Det er jo noen som synes det er stas da. 

Høres trist ut for min del, at man synes det er stas å bli jattet med. Men dem om det.

• Liker 5
Skrevet

Selvfølgelig synes ikke kjæresten at du ser ut som den aller vakreste supermodellen som finnes og noen gang har fantes på denne kloden. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hehe ja. Leste ts til mannen min nå; Hans kommentar: «8/10, det var jo bra rating det da.»

Tipper kjæresten til ts tenker likt. Vi har aldri rata hverandre slik. Ingen av oss er 10/10 (hvertfall ikke han 😂) og det vet vi meget godt. Gamle er vi og 😅

Ts, ikke spør hvis du ikke vil vite svaret, og nei han kommer ikke til å forlate deg for en 10/10 (finnes det?)

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...