AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Skrevet 29. september 2023 Jeg skal på date i bergen sentrum i morgen, og min kjære ba meg om å planlegge alt (vi bytter noen ganger på å planlegge daten så vi kan få litt overraskelse) ☺️ men jeg er helt tom for ideer🙈 jeg er ikke så godt kjent i byen.. Jeg tenker å besøke en grei restaurant, kanskje noe intressant, god mat, men ikke for dyr. Forslag? Har også lyst til å besøke en type skotsk eller irsk pub. Noen favoritter? Er veldig glad i drinker, så kanskje en bra coctail bar. Har hørt om en bar med veldig gode drinker men husker ikke hva den het 😑 noen forslag? Vi skal møtes i byen ved 14 tiden, så trenger noe aktivitet å gjøre på. Hva liker dere å gjøre i byen? Noe gøy som jeg burde sjekke ut? ☺️ Vi er begge rundt 30 år. Og liker rolige, litt stille steder hvor vi kan snakke sammen. Men gjerne med god stemning. Er derfor vi starter daten tillig, slik at vi kan reise hjem før "fest byen våkner" 🤭 Takker for alle forslag!!! ❤️❤️ Anonymkode: 2250d...72e 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #2 Skrevet 29. september 2023 Dytt dytt☺️ Anonymkode: 2250d...72e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #3 Skrevet 29. september 2023 Finnegans er en pub ved teateret som du kan teste 🙂 Ellers pleier baren biblioteket å være ganske rolig om det er øverste prioritet. Gode drinker da er det nok no stress i skostredet du tenker på 🙂 Mat er vanskelig når du ikke sier noe om hva dere liker, men når dere først er i skostredet er det masse koselige spisesteder der❤️ Anonymkode: 1a20d...883 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #4 Skrevet 29. september 2023 Kan anbefale Bjerck. Der har de god mat og gode drinker. Fin og rolig atmosfære 🥰 Anonymkode: 6efa6...093
Havrekjeks85 Skrevet 29. september 2023 #5 Skrevet 29. september 2023 Kong Oscar er det første jeg kommer på, det er en biljard bar. Nå er det noen år siden jeg har vært der selv. Var inne på nettstedet til de og ser ut som at de servere burgere fra inside. Lykke til med date ☺️
ClausSaus Skrevet 29. september 2023 #6 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg skal på date i bergen sentrum i morgen, og min kjære ba meg om å planlegge alt (vi bytter noen ganger på å planlegge daten så vi kan få litt overraskelse) ☺️ men jeg er helt tom for ideer🙈 jeg er ikke så godt kjent i byen.. Jeg tenker å besøke en grei restaurant, kanskje noe intressant, god mat, men ikke for dyr. Forslag? Har også lyst til å besøke en type skotsk eller irsk pub. Noen favoritter? Er veldig glad i drinker, så kanskje en bra coctail bar. Har hørt om en bar med veldig gode drinker men husker ikke hva den het 😑 noen forslag? Vi skal møtes i byen ved 14 tiden, så trenger noe aktivitet å gjøre på. Hva liker dere å gjøre i byen? Noe gøy som jeg burde sjekke ut? ☺️ Vi er begge rundt 30 år. Og liker rolige, litt stille steder hvor vi kan snakke sammen. Men gjerne med god stemning. Er derfor vi starter daten tillig, slik at vi kan reise hjem før "fest byen våkner" 🤭 Takker for alle forslag!!! ❤️❤️ Anonymkode: 2250d...72e Ikke akkurat lommekjent, men Bergen er jo en vakker by. Så hva med ett eller annet som nettopp spiller på det? Finne en plass med utsikt over eller annet flott? 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #7 Skrevet 30. september 2023 Tusen takk for forslag! ❤️ Skal absolutt sjekke noen av de ut 🤩 Anonymkode: 2250d...72e
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #8 Skrevet 30. september 2023 Oslo er bare en times flytur unna.. Se mulighetene i Oslo, ikke bare begrensningene i Bergen.. 👍😉 Anonymkode: 400b1...cb0 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå