Gå til innhold

Smertefull sex.... holder ikke ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får grusomt vondt i fi**a hver gang han kommer inn i meg. Han er ikke hardhendt og han bruker rikelig med glid, men allikevel gjør det vondt, ja så vondt at jeg begynner å skrike i smerter. Hver gang jeg ber ham om å stoppe fordi jeg ikke holder ut smertene blir han pissesur, kler på seg i en fei og går... enten sitter han på stua og surmuler og nekter å verken se på meg eller snakke med meg, noen ganger går han også ut og blir borte i flere timer....

Jeg har vært hos lege, tatt mange prøver og undersøkelse og fått vite at jeg har noe som heter Endometeriose (tror jeg skrev det rett) og at dette kan være grunnen til mine smerter. Jeg har prøvd å fortelle ham om dette, men det virker ikke som han vil forstå. Han sier jeg lyver og ikke synes han er tiltrekkende nok, at det er det som ligger bak unnskyldningene mine for ikke å ha sex med ham. Jeg er glad i ham, jeg bryr meg om ham, men jeg kjenner og at jeg begynner å bli temmelig lei....

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.... vi er begge i slutten av tjueårene og har vært sammen i snart ett år nå....

Noen råd? :(

Anonymkode: 28031...2f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første- du er sammen med en idiot, du gjør deg selv en DIGER tjeneste ved å kvitte deg med fyren 

for det andre- du bør få utredning for vaginisme hos en gynekolog 

Anonymkode: 54710...4b8

• Liker 10
  • Nyttig 9
Skrevet

Åh, jeg hadde blitt så SINT hvis kjæresten min hadde trodd jeg løy om smerter for å slippe sex, og gitt meg skylda! Har hatt utfordringer med div smerter selv (fikk små innvendige rifter veldig lett, det hjalp jo faktisk litt fordi han også så de når jeg var usikker på om de hadde grodd osv. ) og han har like lite lyst som meg på å ha sex mens jeg har smerter. Han nyter at jeg nyter, så hvis jeg ikke er helt med uansett grunn stopper vi gjerne til jeg er mer klar - vi skal jo nyte dette sammen!

Kan du ta opp at du sliter med å stole på han og nyte sex når han ikke tror på at du har smerter, og at det føles ganske forferdelig for deg at han bryr seg så lite at han vil du skal ha det vondt for at han skal få seg noe?

Anonymkode: da7af...6e3

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Nr 1..kvitt deg med denne fyren... ikke vært det.

2..med neste type...prøv glidemiddel med silikon:) 

• Liker 2
Skrevet

Har du hatt dette problemet før du ble sammen med han? Kan det hende at kroppen din kjemper i mot, fordi han ikke bryr seg om at han gir deg smerte?

Anonymkode: 67c78...88e

• Liker 1
Skrevet

Først, det er ikke normalt at han reagerer slik som han gjør. Jeg har selv vaginisme, og har ikke møtt noen som reagerer på den måten. De har vist forståelse og prøvd ulike ting for å gjøre det bedre for meg, disse har vært fra midten av 20-årene til starten av 30-årene. Det er vondt å høre at kjæresten din tror du lyver om at du har slike smerter, det er jo ikke som om at man har lyst til at det skal være slik. Du vet best hva du kan leve med og hva du aksepterer. Men jeg tror at dersom jeg hadde møtt en som ikke ville forstå hvordan jeg opplever det, og til og med kaller meg løgner ville ikke jeg kunne vært med han.

Men kanskje prøv å si at du synes han er veldig attraktiv og ikke kommer med unnskyldninger for å slippe sex. Videre at du blir lei deg av at han ikke tror på at du opplever smerter og tror at du lyver om det. Forklar at det er mange kvinner som opplever dette, og at du ikke ville hatt behov for flere undersøkelser hos lege dersom du ikke hadde følt smerter. 

Anonymkode: d5e9e...f13

Skrevet

Fy faen for en drittunge han er. Surmule fordi du får vondt under sex? Kjenner jeg blir jævlig provosert. Jeg har endometriose selv, og det kan være et helvete. Sleng litt faktaopplysninger i trynet på han, evt dra han med til fastlegen din så h*n kan få oppdatere han. Eller kvitt deg med hele fyren som tydeligvis er en egoistisk dritt. Kjente jeg ble varm i toppen nå 😡

Anonymkode: c9bd0...b02

Skrevet

Kvitt deg med han asap. Det der er bare dårlig oppførsel, helt utrolig ufint. 

Anonymkode: 261ce...8a4

Skrevet

Her må du virkelig sette deg selv først, ikke mer penetreringssex, få en videre utredning. Er ikke han med på det så gir det deg enda en pekepinn på hvor mye han bryr seg om deg...

Skrevet

Det går an å være allergisk mot sæd, så det blir sårt og smertefullt i kjeden. endometriosevev skal ikke påvirkes av sæd. Men fy søren for en dritt sekk!?!? 

Anonymkode: c656d...3b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Først, det er ikke normalt at han reagerer slik som han gjør. Jeg har selv vaginisme, og har ikke møtt noen som reagerer på den måten. De har vist forståelse og prøvd ulike ting for å gjøre det bedre for meg, disse har vært fra midten av 20-årene til starten av 30-årene. Det er vondt å høre at kjæresten din tror du lyver om at du har slike smerter, det er jo ikke som om at man har lyst til at det skal være slik. Du vet best hva du kan leve med og hva du aksepterer. Men jeg tror at dersom jeg hadde møtt en som ikke ville forstå hvordan jeg opplever det, og til og med kaller meg løgner ville ikke jeg kunne vært med han.

Men kanskje prøv å si at du synes han er veldig attraktiv og ikke kommer med unnskyldninger for å slippe sex. Videre at du blir lei deg av at han ikke tror på at du opplever smerter og tror at du lyver om det. Forklar at det er mange kvinner som opplever dette, og at du ikke ville hatt behov for flere undersøkelser hos lege dersom du ikke hadde følt smerter. 

Anonymkode: d5e9e...f13

Han finnes jo ikke attraktiv med den oppførselen, uavhengig av utseende 🤯

Skrevet

En mann som nyter av at partner har smerter, er en sadist og narsissist. Holder du på han får du skylde deg sjøl.

Anonymkode: a5430...45e

Skrevet (endret)

Det burde ikke være nødvendig å be han om å stoppe fordi du ikke holder ut smertene.. dette burde han se på hele deg og din kropp FØR det blir så smertefullt!! Og reaksjonen etterpå??? For en ondskapsfull atferd! Det er mulig det er en nyhet for han - men verden dreier seg faktisk ikke rundt han og hans behov til enhver tid. I et forhold tar man hensyn til hverandre!! 

Endret av PM75
  • Liker 1
Skrevet

Han skal du bare kutte ut. Ingen partner skal bli sur pga dette. Det er ikke din feil..

Men; det høres ut som du har vaginisme - har du sjekket det ut? Gjør det vondt å bruke tampong også feks? Ta deg en tur til gynekolog og få dette sjekket ut! Men uansett; ikke vær i forhold med sånn fyr som gir så faen og sutrer fordi du ikke klarer det - ærlig talt. Han burde støtte deg, vise forståelse og hjelpe deg til å finne ut av det! For det finnes garantert hjelp å få.

Anonymkode: f4c6f...b61

Gjest ufiltrert
Skrevet (endret)

Ettersom han ikke bryr seg om at du har vondt, men kun bryr seg om å stappe inn kølla og ejakulere så fort det bare går så ja, da fortsetter det å gjøre vondt.

Ettersom han tror "tørr vagina = bare bruk glidemiddel" er svaret på idiotens STAPPE-inn-kølla-syndrom uten å gidde forsøke å tenne deg, da fortsetter det å gjøre vondt.

Du får si "du må tenne meg ellers går det ikke så du får slikke" å se at han FULLSTENDIG KLIKKER som de fleste andre ALFA SPY "mannemenna".

🤮🤮🤮🤮

Endret av ufiltrert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...