AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #1 Del Skrevet 28. september 2023 Jeg har møtt en fyr to ganger nå. Sistnevnte sov jeg over hos han, og vi hadde sex. Senest igår skrev han masse at han savnet meg, og han syns det var hyggelig sist gang vi var sammen. Han er veldig opptatt av nakenbilder. Spurte han om hva han er ute etter, og han svarte at han ikke visste, og stresser heller ikke med noe. Tinderprofilen hans står det «ser etter forhold» Kan det være at han er kun ute etter sex? Hvordan skal man tolke dette? Anonymkode: 7597f...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 28. september 2023 #2 Del Skrevet 28. september 2023 Det er håp når han fortsatt er på etter sex. Da er det bare å nyte la han få tid til å bli glad i deg .. ikke stress 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #3 Del Skrevet 28. september 2023 Høres ut sol han egentlig bare vil pule til han blir lei. Anonymkode: 964c3...dd8 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 28. september 2023 #4 Del Skrevet 28. september 2023 Det at han er sexfiksert, og spør om nakenbilder, tyder i seg selv på at det ikke er deg han er interessert i. Han er interessert i hva han kan bruke deg til. Uansett er to ganger kort tid på å vurdere om man er ute etter et forhold med hverandre. Du får vite mer om ham dersom du aldri sender de bildene, snakker om andre ting enn sex, og forteller hva ditt eget mål med å møte ham er. Du vil få en respons. Spør ham om hvor mange ganger han pleier å møte noen før han vet om han ønsker å gå inn i et forhold med vedkommende? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #5 Del Skrevet 28. september 2023 Andro skrev (20 minutter siden): Det at han er sexfiksert, og spør om nakenbilder, tyder i seg selv på at det ikke er deg han er interessert i. Han er interessert i hva han kan bruke deg til. Uansett er to ganger kort tid på å vurdere om man er ute etter et forhold med hverandre. Du får vite mer om ham dersom du aldri sender de bildene, snakker om andre ting enn sex, og forteller hva ditt eget mål med å møte ham er. Du vil få en respons. Spør ham om hvor mange ganger han pleier å møte noen før han vet om han ønsker å gå inn i et forhold med vedkommende? Gjelder dette menn som også spør etter bilder påkledd? Sikkert dumt spørsmål. Men jeg ble fadet ut av en mann som ville ha bilder, også gadd han ikke date nr. 3, da var han opptatt og null initiativ til å møtes mer fra han. Jeg har nevnt denne mannen i flere tråder 🙈 Anonymkode: 9a11a...63f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #6 Del Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjelder dette menn som også spør etter bilder påkledd? Sikkert dumt spørsmål. Men jeg ble fadet ut av en mann som ville ha bilder, også gadd han ikke date nr. 3, da var han opptatt og null initiativ til å møtes mer fra han. Jeg har nevnt denne mannen i flere tråder 🙈 Anonymkode: 9a11a...63f Eller… Han nevnte ikke påkledd, men «kan du sende bilder av deg?». Det skjedde ikke 😅. Skal ikke kuppe tråden altså. Anonymkode: 9a11a...63f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #7 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Tinderprofilen hans står det «ser etter forhold» Kan det være at han er kun ute etter sex Det er umulig å vite, ut fra det du skriver. Som mann må man skrive at man er seriøs og ute etter forhold uansett - også for å få tilfeldig sex. Det er sånn det funker. Men på den annen siden: at han ønsker bilder er ikke et tegn på at han er useriøs! En mann som liker deg vil ha bilder uansett om han vil ha forhold eller ikke. M40 Anonymkode: c5ef7...7ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 29. september 2023 #8 Del Skrevet 29. september 2023 Viser han interesse for deg som person? Hva som interesserer deg, hva du bryr deg om, dine meninger, hva du liker? Om interessen stort sett er rettet mot utseende og sex så er det svært liten sjanse for at de er interessert i noe mer enn det. Og spørsmål om nakenbilder så tidlig er helt klart ikke positivt. Håper du har vett til å ikke sende sånt til en du ikke vet om du kan stole på. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #9 Del Skrevet 29. september 2023 Enig med engel for meg er det et dårlig tegn når mannen maser om bilder eller spammer meg med mye bilder. Mye bedre med han jeg dater nå, vi har samtaler og det er ikke noe bilde mas. Jeg sender ett i blant og da får jeg masse hjerter da🤭men det er på mitt eget initiativ. Jeg vet han synes jeg er vakker men vet også at han liker meg like mye pga personligheten min og at vi klaffer der. For min del merker jeg en tydelig forskjell på menn som er seriøst interessert enn bare sex interessert. Hvis du tenker deg om tror jeg nok du vet det også ☺️ Anonymkode: 93791...b7c 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #10 Del Skrevet 29. september 2023 Hvis du ønsker å finne en mann som ikke bare er ute etter sex er det veldig rart å ha sex så fort. Du gir jo veldig inntrykk av at du selv da bare er ute etter sex. Mas om nakenbilder etter bare to dater er rødt flagg. At han svarer unnvikende på hva han er ute etter er også et kjempestort rødt flagg. Hvis han faktisk var interessert i et langvarig forhold og trodde at det kanskje kunne bli det med deg ville han sagt det da du spurte. Når han derimot sier vet ikke er det fordi han ikke vil skuffe deg og fordi han vet at hvis han sier sannheten så blir det ikke mer sex. Så det er tydelig at han ikke er interessert i et forhold (med deg). Anonymkode: 0cd16...39f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #11 Del Skrevet 29. september 2023 Spør etter nakenbilder tegn på at han vil bli kjent å ha sex være venner🙈 Interessert i deg,men på feil grunnlag,med mindre du kun vil ha sex venn... En person som er ordentlig interessert i DEG for den du er spør ikke etter nakenbilder🙈 Slikt kommer naturlig etter man er blitt godt kjent.... Anonymkode: 76cd9...93d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #12 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (På 28.9.2023 den 10.36): Jeg har møtt en fyr to ganger nå. Sistnevnte sov jeg over hos han, og vi hadde sex. Senest igår skrev han masse at han savnet meg, og han syns det var hyggelig sist gang vi var sammen. Han er veldig opptatt av nakenbilder. Spurte han om hva han er ute etter, og han svarte at han ikke visste, og stresser heller ikke med noe. Tinderprofilen hans står det «ser etter forhold» Kan det være at han er kun ute etter sex? Hvordan skal man tolke dette? Anonymkode: 7597f...d32 Høres ut som meg i starten av forholdet med dama, jeg var også litt usikker på hva jeg ville og stresset ikke noe, vi pratet også veldig mye om sex og sendte bilder til hverandre, men det betyr ikke automatisk at man kun ser etter sex av den grunn Anonymkode: 3d64c...12e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #13 Del Skrevet 29. september 2023 Å spørre etter nakenbilder og være sexfiksert er ganske useriøst. Synes dette er umodent uansett jeg, da. I datingfaser må alle tåle å leve i usikkerhet, i hvert fall i begynnelsen. Også jeg er ute etter noe seriøst og har skrevet dette, men daten kan jo være hot uten at jeg er interessert i noe mer med HAM, og dersom han vil ha sex, går jeg jo for det, hvis du skjønner? Uansett, hva vil DU? Det er noe jeg tror du bør tenke mer over. Liker DU ham? For det er mye enklere å vite hva man skal gjøre hvis man selv vet hva man selv vil, i stedet for å tenke på hva den andre vil hele tiden. Anonymkode: bf666...b32 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #14 Del Skrevet 29. september 2023 Andro skrev (På 28.9.2023 den 17.17): Det at han er sexfiksert, og spør om nakenbilder, tyder i seg selv på at det ikke er deg han er interessert i. Han er interessert i hva han kan bruke deg til. Uansett er to ganger kort tid på å vurdere om man er ute etter et forhold med hverandre. Du får vite mer om ham dersom du aldri sender de bildene, snakker om andre ting enn sex, og forteller hva ditt eget mål med å møte ham er. Du vil få en respons. Spør ham om hvor mange ganger han pleier å møte noen før han vet om han ønsker å gå inn i et forhold med vedkommende? Det du skriver der er helt sant. Han skrev her om dagen «takk for sist, det var veldig hyggelig» Jeg møtte han på lørdag, og han skrev dette da på onsdag.. Han sender jo også bilder av seg selv, og hver gang jeg gir han komplimenter får jeg til svar «hahah». Han har ikke hatt en kjæreste før, det sa han i starten da vi ble bedre kjent. Han er rask til å svare, selvom han er dårlig på å starte en samtale. Er nesten bare jeg som har startet samtalene i det siste Anonymkode: 7597f...d32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #15 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du ønsker å finne en mann som ikke bare er ute etter sex er det veldig rart å ha sex så fort. Du gir jo veldig inntrykk av at du selv da bare er ute etter sex. Mas om nakenbilder etter bare to dater er rødt flagg. At han svarer unnvikende på hva han er ute etter er også et kjempestort rødt flagg. Hvis han faktisk var interessert i et langvarig forhold og trodde at det kanskje kunne bli det med deg ville han sagt det da du spurte. Når han derimot sier vet ikke er det fordi han ikke vil skuffe deg og fordi han vet at hvis han sier sannheten så blir det ikke mer sex. Så det er tydelig at han ikke er interessert i et forhold (med deg). Anonymkode: 0cd16...39f Forstår godt hva du mener. Da vi hadde sex den dagen, var det kjempe dårlig fra begge sider😂 Anonymkode: 7597f...d32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #16 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ut som meg i starten av forholdet med dama, jeg var også litt usikker på hva jeg ville og stresset ikke noe, vi pratet også veldig mye om sex og sendte bilder til hverandre, men det betyr ikke automatisk at man kun ser etter sex av den grunn Anonymkode: 3d64c...12e Okei, tusen takk for svar! Folk er jo forskjellige, men greit å høre at fler av «opplevd» lignende Anonymkode: 7597f...d32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #17 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En person som er ordentlig interessert i DEG for den du er spør ikke etter nakenbilder🙈 Slikt kommer naturlig etter man er blitt godt kjent.... Beklager avsporing, er det vanlig å sende nakenbilder av hverandre når man blir godt kjent? Skjønner jeg begynner å bli gammel, men jeg trodde i min enfoldighet at folk var forsiktig med slikt etter alle advarsler og mediesaker om bildemisbruk. Anonymkode: 59c16...d71 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #18 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Beklager avsporing, er det vanlig å sende nakenbilder av hverandre når man blir godt kjent? Skjønner jeg begynner å bli gammel, men jeg trodde i min enfoldighet at folk var forsiktig med slikt etter alle advarsler og mediesaker om bildemisbruk. Anonymkode: 59c16...d71 Er fremdeles individuelt Eksen og jeg gjorde det. Begge var veldig klar over at vi ikke hadde med ansikt. Men vi sendte ikke sånn før vi var godt inn i datingen. 3 mnd. Anonymkode: bf666...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #19 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Beklager avsporing, er det vanlig å sende nakenbilder av hverandre når man blir godt kjent? Skjønner jeg begynner å bli gammel, men jeg trodde i min enfoldighet at folk var forsiktig med slikt etter alle advarsler og mediesaker om bildemisbruk. Anonymkode: 59c16...d71 Jeg reagerte også på den uttalelsen. INGEN får nakenbilder av meg, ikke engang ektemannen min. Du vet aldri om telefonen kan bli stjålet, hacket, om man ryker uklar osv. Altså, ALDRI i livet..... Anonymkode: d81da...802 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #20 Del Skrevet 29. september 2023 Det er bare å ignorere spm om nakenbilder. Høres kleint ut, men gi han en sjanse. Dersom du liker han. Anonymkode: df6ac...2dc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå