Gå til innhold

Nysingel - flørt med nabo som er venn av barnefar

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og barnefar har nettopp gått fra hverandre på mitt initiativ. Han ønsker fortsatt at vi skal bo sammen som en familie, mens jeg igjen rett og slett ikke har lyst. Jeg har mistet følelsene for han etter han har oppført seg så latterlig egoistisk de siste tre-fire årene. Jeg må ut, bo for meg selv og finne meg selv igjen. 

Men, det store men - vi har en nabo som har samboer og to barn. Denne naboen viser nå interesse for meg noe som jeg setter veldig pris på etter flere år uten. Naboen vil selv ut av sitt forhold, men tør ikke av flere grunner. Vi har hatt en ganske flørtende tone på snap i tre-ish uker nå. Jeg kjenner jeg liker det veldig godt. Han kom opp en dag jeg hadde det veldig tungt, og vi snakket sammen lenge. Han har nå tilbydd seg å hjelpe til når jeg skal flytte, alt fra å kjøre vekk papp til å bare være en god samtalepartner. Han har innrømt at han føler dette ikke er helt riktig å gjøre mtp. hans samboer, men stopper likevel ikke. For min del, og kun for min egen del, vil jeg veldig gjerne ta imot all hjelp jeg kan få. Ja, vi har snakket om intime ting som for eksempel sex, hvor vi begge har uttrykt at dette er noe vi kunne tenkt oss. Denne naboen er igjen en venn av min barnefar, som gjør at alt bare blir helt surr. De er ikke der at de er bestekompiser, snakker sammen daglig, er mye på besøk hos hverandre etc. De hjelper hverandre når den ene skulle trenge det og kan stikke innom på besøk noen ganger i året. 

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg vil eller hvor jeg vil. Burde jeg avslutte dette mens leken er god? I mitt hode tenker jeg at jeg godt kan være hans "elsker" om du vil, men så føler jeg at jeg kanskje ikke tenker heelt rasjonelt for tiden. 

Anonymkode: aaabd...1d7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verdens dårligste idé. Men dette løser seg nok snart iden dere vel må selge og flytte.

Anonymkode: 34bd6...eb9

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Verdens dårligste idé. Men dette løser seg nok snart iden dere vel må selge og flytte.

Jeg har overdratt min del av huset til barnefar, han har kjøpt meg ut. Jeg har fått bolig og overtar nøkler der allerede på søndag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har innrømt at han føler dette ikke er helt riktig å gjøre mtp. hans samboer, men stopper likevel ikke. For min del, og kun for min egen del, vil jeg veldig gjerne ta imot all hjelp jeg kan få. Ja, vi har snakket om intime ting som for eksempel sex, hvor vi begge har uttrykt at dette er noe vi kunne tenkt oss. Denne naboen er igjen en venn av min barnefar, som gjør at alt bare blir helt surr.

Dropp det! 

Merkelig at du ikke forstår det selv. 

Anonymkode: 03bae...34b

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et ærlig og ektefølt ønske om å gjøre livet ditt - og med det også livet til ungene dine - så vanskelig, komplisert, stygt og jævlig du bare klarer? I så fall - kjør på. Har du derimot et minimum av fornuft og omtanke, trenger du ikke du ikke engang stille spørsmål om hva du bør gjøre, det burde være en åpenbar selvfølge.

Endret av Daria
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker mer opptatt av at han kjenner eksen din, som er en bagatell, enn at han (naboen) faktisk er i et pågående forhold og har samboer og familie? Det er jo en smule skrudd holdning.

Merkelig holdning du har. 

Anonymkode: bb917...692

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk litt på at naboen faktisk har familie også. Greit nok at du ikke kan hindre han i å være utro med andre, men du trenger ikke å bidra til utroskapen. Forkastelig å bevisst gå inn i en romantisk eller seksuell relasjon til noen som er i et forhold hvor partneren er uvitende. Det er vel også barn inn i bildet her som gjør alt enda verre. Tyder på total mangel av moral, empati og konsekvenstenkning.

Uten at jeg kjenner deg eller er psykolog, så virker det som at du trenger noe for å løfte deg opp. Anbefaler deg å heller finne deg selv og finne sunnere metoder for å løfte deg selv opp. Ikke ødelegg andres liv for at du selv skal få det bedre. 

Anbefaler deg å kutte kontakten med naboen helt. Si at du ikke vil ha noe med ham å gjøre som ikke hans samboer er klar over og aksepterer. Du vil ikke gå bak ryggen hennes. Såpass til medkvinne bør du være. Så kan han heller komme den dagen han ender forholdet med sin partner og du har funnet deg selv igjen. 

Anonymkode: 71761...65e

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj for en ufyselig og ekkel kjærring du er. Vil du virkelig skade barna dine på den måten? Og barna til naboen din? Bare for at du skal få litt oppmerksomhet og aktivitet i sengen? Slik oppførsel er ikke annet enn egoistisk horeri, og jeg er glad for mannen din som er kvitt en sånn næsty dame. Stakkars barna dine som må leve med en så egoistisk og ekkel dame til mor. 

Anonymkode: ef7e0...f17

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags måte var eksen din egoistisk på, hvis du mener det du og naboen gjør ikke er egoistisk? For jeg går ut i fra at du ikke ville hatt noen problemer med at din partner snapper naboer i flørtete tone, siden dette er noe du synes er greit. Du sier du kunne vært elskeren til naboen, som er i forhold. Så du ser tydeligvis heller ikke det som egoistisk å ha en elsker når man er i forhold... hvis du synes det er greit å være "den andre kvinnen" så må man hå ut i fra at du godtar at din partner har en annen kvinne også.

Anonymkode: 0543d...541

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at du er kåt, men finn noen som ikke er opptatt å ta det ut på.

Anonymkode: bb487...efb

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nettopp gjort det slutt med samboer også begynner du å flørte med naboen som er i et forhold?? Det er også barn involvert! Skam deg, og hold deg unna naboen så lenge han er i et forhold! Dette ender ikke bra, men høre ut som du tar veldig lett på bruddet og å potensielt ødelegge en familie! 

Anonymkode: 4dc37...a57

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Æsj for en ufyselig og ekkel kjærring du er. Vil du virkelig skade barna dine på den måten? Og barna til naboen din? Bare for at du skal få litt oppmerksomhet og aktivitet i sengen? Slik oppførsel er ikke annet enn egoistisk horeri, og jeg er glad for mannen din som er kvitt en sånn næsty dame. Stakkars barna dine som må leve med en så egoistisk og ekkel dame til mor. 

Anonymkode: ef7e0...f17

Enig! En horete og egoistisk måte å være på. Tenker ikke konsekvenser! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig! En horete og egoistisk måte å være på. Tenker ikke konsekvenser! 

Er det rart at alenemødre får et dårlig rykte? 

Anonymkode: 17a7e...292

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det rart at alenemødre får et dårlig rykte? 

Anonymkode: 17a7e...292

I denne saka er mannen mye verre, han er jo utro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

I denne saka er mannen mye verre, han er jo utro. 

Nope - like jævla ille.

Hadde hun ikke vært klar over at han hadde samboer, da er jeg enig. Men hun er fullt klar over at fyren har samboer selvom det går trått - han er bare for feig til å ende det.

Dessuten hvis det blir noen krumspring i senga på TS med naboen - så kommer fyren til å feige ut etter å ha tømt seg noen ganger og gå tilbake til kona si.

Anonymkode: 7ba0a...2de

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk i det minste på nabodama og hans samboer! Du får ingen sympati hos meg. Du burde ta deg tid til barna og deg selv å være aleine litt. Du har ikke flyttet ut en gang🙄

Anonymkode: 66249...e02

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du går fra samboeren din fordi han er egoistisk. Og så er du interessert i naboen som er minst like egoistisk? Er du rett og slett mindre oppegående eller hva foregår i topplokket ditt? Hvordan tror du det er noe annerledes? Typen din var like interessert i begynnelsen han også, det er man jo. Naboen derimot viser jo allerede nå at han er egoistisk? Hahaha. Ikke kom å klag om noen år over at han er egoistisk pls. 

Anonymkode: bcb55...d6f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med litt reaksjoner! Jeg har slettes ikke tenkt å innlede et fast forhold med han, jeg skal være singel. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør noe med han før han er ute av det forholdet. 

Det er ikke sikkert han i det hele tatt har tenkt seg ut, uansett gjør du bruddet hennes med denne mannen 100 ganger verre om hun vet det er fordi mannen hennes var utro med nabo(i det scenarioet)kjærringa.

Ta det som et kompliment, hold det for deg selv. Å tenk på alle uimotståelige menn som et der ute. Er det uansett en god ide å lukke seg til en før du har testet vannet? Du er bare sårbar akkurat nå. 

Anonymkode: b4263...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så gøy med litt reaksjoner! Jeg har slettes ikke tenkt å innlede et fast forhold med han, jeg skal være singel. 

Som om det er bedre du ligger med han for gøy? 

Tror du hun bryr seg? Hadde du? Det hadde ikke jeg. 

Anonymkode: b4263...f89

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...