Gå til innhold

Ser du på eksen sine sosiale medier?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1. Hvor lenge siden ble det slutt?

2. Hvor lenge var dere sammen?

2. Hvorfor ser du på?

Anonymkode: ec9e5...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser på som oppsøker dem: så å si aldri. 

Noen ekser poster i perioder mye og da ser jeg noe av det i feeden. 

Ble slutt for 4 år siden, 7 år siden og nesten 20 år siden. Er sistnevnte eks som er mest aktiv i sosiale medier. 

Anonymkode: 7a035...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Snart 6 mnd siden.

2. 11 år.

3. Lurer på hvordan det går med ham og hva han driver med. Savner ham nok litt mer enn jeg liker å innrømme.

Anonymkode: a73ce...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

2. Hvorfor ser du på?

1. 9 mnd.

2. 1-1,5 år.

3. Sjekker aldri hans profiler i sosiale media. (Det betyr ikke at jeg ikke sjekker ut menn på sosiale media. Eksen min interesser meg bare ikke.)

Anonymkode: a43b7...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

1. Snart 6 mnd siden.

2. 11 år.

3. Lurer på hvordan det går med ham og hva han driver med. Savner ham nok litt mer enn jeg liker å innrømme.

Anonymkode: a73ce...853

Det er kanskje ikke så rart at du savner han, når dere har hatt så mange år sammen. Et halvt år er ingenting. Er det du som slo opp med han?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble slutt for 9 måneder siden. Var sammen i ett år.

Nei, jeg søker han ikke opp. Men jeg kom over instagramprofilen til den nye kjæresten hans. Jeg syns, dessverre, at han så skikkelig sliten ut. Han så ut som han hadde dratt på seg 10-15 år det siste året. Jeg trodde også at han hadde blitt sammen med en skikkelig babe, frem til jeg fikk se profilen hennes. Det ga meg avslutningen jeg trengte🤭 Jeg mener ikke å være slem nå. Men tankene mine har virkelig spinnet de siste månedene. Da jeg fikk se det svart på hvitt kom jeg frem til at jeg hadde satt han på en pidestall. 

Anonymkode: 46261...3db

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

2. Hvorfor ser du på?

2 år siden det ble slutt

Var sammen i 5 år

Fordi jeg er trist 

Anonymkode: e01c5...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. Hvorfor ser du på?

1: 20 år

2: 3 år

3: Jeg er glad for at han har fått seg et godt liv (han hadde en tøff periode under og etter vårt forhold), og så er han en artig skrue med et helt annet liv enn jeg har valgt.

Det er kun facebook, forresten.

Anonymkode: 16054...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. Hvorfor ser du på?

1. 20 år siden

2. 11 år 

3. Hvorfor skulle jeg det? 

Anonymkode: 84093...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare et par-tre eks-kjærester jeg har giddet å sjekke på nettet i nyere tid, ja. Først og fremst fordi jeg var en drittsekk mot kjærestene mine noen ganger i mine yngre dager (jeg er i femtiårene nå). Jeg behandlet dem ofte dårlig, særlig når jeg gjorde det slutt i sinne eller pga et innfall der og da, og så tok jeg dem tilbake etterpå.

Jeg har sjekket dem på internett fordi jeg vil se at det har gått bra med dem. Føler dårlig samvittighet for hvordan jeg var mot personer jeg faktisk var forelsket i og hadde følelser for.

Alle tre var forhold på slutten av 80-tallet og utover 90-tallet. Varighetene var fra ett år, tre år og den ene var gjentatte forhold av ulik varighet spredd over en periode på sju år. Siste forhold med han var i 1996.

Endret av Million
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det ble slutt for 9 måneder siden. Var sammen i ett år.

Nei, jeg søker han ikke opp. Men jeg kom over instagramprofilen til den nye kjæresten hans. Jeg syns, dessverre, at han så skikkelig sliten ut. Han så ut som han hadde dratt på seg 10-15 år det siste året. Jeg trodde også at han hadde blitt sammen med en skikkelig babe, frem til jeg fikk se profilen hennes. Det ga meg avslutningen jeg trengte🤭 Jeg mener ikke å være slem nå. Men tankene mine har virkelig spinnet de siste månedene. Da jeg fikk se det svart på hvitt kom jeg frem til at jeg hadde satt han på en pidestall. 

Anonymkode: 46261...3db

Altså, man skal ikke shame noen for utseendet. Men det er jo lov å ha en mening/tanke rundt det. Jeg skjønner hva du mener. Man får vekk «hekten» litt når man ser forbi det man trodde var et glansbilde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: 20 år

2: 3 år

3: Jeg er glad for at han har fått seg et godt liv (han hadde en tøff periode under og etter vårt forhold), og så er han en artig skrue med et helt annet liv enn jeg har valgt.

Det er kun facebook, forresten.

Anonymkode: 16054...451

Ja, jeg forstår. Det er litt artig å se på gamle flammer og ekser. Nå er det ikke fullt 20 år siden her da, men jeg titter innom av nysgjerrighetens skyld de som er fra ungdomsårene. Er veldig glad vi endte opp hver for oss. Kan ikke se for meg et liv med noen av dem i dag. Artig hvordan man ser annerledes på det når mye tid har gått. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Hvor lenge siden ble det slutt? 25 år

2. Hvor lenge var dere sammen? 6 år

2. Hvorfor ser du på? Fordi vi begge synes det er hyggelig å se hvordan den andre har det. 

Anonymkode: 4eac9...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WhisperingWind skrev (3 timer siden):

Nope. Han følger med på meg.

Hvordan vet du det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noen, men en har jeg gjemt fordi han poster slitsomme ting.

1. Hvor lenge siden ble det slutt? Varierer naturligvis.

2. Hvor lenge var dere sammen? Også varierende, men mitt "hovedforhold" i livet: 22 år.

2. Hvorfor ser du på? Det kommer jo i feeden da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1. 20 år siden

2. 11 år 

3. Hvorfor skulle jeg det? 

Anonymkode: 84093...556

Nysgjerrighet? Kjærlighet? Hvem vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andro skrev (Akkurat nå):

Ser noen, men en har jeg gjemt fordi han poster slitsomme ting.

1. Hvor lenge siden ble det slutt? Varierer naturligvis.

2. Hvor lenge var dere sammen? Også varierende, men mitt "hovedforhold" i livet: 22 år.

2. Hvorfor ser du på? Det kommer jo i feeden da...

Fullt forståelig at man gjemmer noen. Personlig har jeg fjernet de fleste eksene mine fra sosiale medier. Er generelt mest glad i å kutte bånd helt. Det blir for vondt i starten. :) Men jeg forstår at ikke alle gjør det, siden man ser på eksen - men i feed. Ikke snoke på profiler.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stadig vekk. Vi omgås mye og har barn sammen. Har stort sett daglig kontakt rundt ungene. Var sammen i femten år, skilt for fem år siden. 

Anonymkode: ef4f1...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

2. Hvorfor ser du på?

1: 3 år + 3 mnd

2: 25 år

3: har ikke exen på noen sosiale media. Ser ikke poenget, hører fra unger å bekjente at han bare legger ut tull. 

Anonymkode: b63bc...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...