AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #41 Del Skrevet 1. oktober 2023 Skjønner ikke at de får lov til å holde på. Bare ta det med blodoverføring, er jo helt umenneskelig. Hun jeg kjenner sier at det er kun jv som kommer til himmelen, men himmelen har ikke plass til alle så hun har kjøpt seg telt. Det sier bare litt. Vi andre er jo dødsdømt. Anonymkode: d3c8e...5ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. oktober 2023 #42 Del Skrevet 14. oktober 2023 Vanskelig og si når jeg tar fram Cognac flaska og byr dem på ett glass så går dem hvorfor aner jeg ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofiemyr Skrevet 14. oktober 2023 #43 Del Skrevet 14. oktober 2023 Maskinfører skrev (5 timer siden): Vanskelig og si når jeg tar fram Cognac flaska og byr dem på ett glass så går dem hvorfor aner jeg ikke Vittig men feil - JV har ingen retningslinjer som forbyr alkohol 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. oktober 2023 #44 Del Skrevet 14. oktober 2023 sofiemyr skrev (2 timer siden): Vittig men feil - JV har ingen retningslinjer som forbyr alkohol 😉 Ja da er det jo rart de går ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 14. oktober 2023 #45 Del Skrevet 14. oktober 2023 Kanskje du kan invitere foreldrene over og snakke med de om dette? At du stiller de spørsmål som du stiller i hovedinnlegget ditt? Rett ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #46 Del Skrevet 14. oktober 2023 Bollebaking er nok trygt, vaffelsteking, pølser på bålpanne? Anonymkode: 6a921...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #47 Del Skrevet 14. oktober 2023 Vet om JV som selv tar initiativ og inviterer barnegruppa i barnehagen/klassen til barna sine på andre typer sammenkomster uten at det må være en type feiring. Bare vanlig barneselskap hvor de spiser kaker og drikker saft og brus og leker skattejakt feks. Tror og noen foreldre prøver å lure med JV barn i bursdager, ved at de kaller det vanlig fest, fordi de synes synd på barna.. så dette er nok noen foreldre redde for. Ellers ganske individuelt hva hver enkelt familie ønsker barna skal bli med på, noen ønsker minimalt kontakt med andre barn som ikke er Jv, mange menigheter har allerede mange barn og barna har stort nettverk, så det er ikke så «farlig» om de henger litt med andre barn i tillegg. Ville snakket med foreldrene til de barna og hørt hva de tenker kan være en grei løsning 🙂 Forslag til ting å gjøre: hobbykveld, kostymeparty, bakekveld, osv. Det meste er mulig så lenge det ikke er kostymeparty samtidig som halloween eller karneval. Er jo veldig mye annet gøy man kan gjøre som ikke innebærer feiringer og høytider, de fleste barn henger jo sammen utenom de datoene Anonymkode: 8311c...eef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #48 Del Skrevet 14. oktober 2023 Hjemmebrent og cognackuler Anonymkode: 555e9...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #49 Del Skrevet 16. oktober 2023 Maskinfører skrev (På 14.10.2023 den 11.58): Ja da er det jo rart de går ? Det er ikke flasken de har noe i mot. Men deg. De har er klart skille om hvor grensen går for verdslig kontakt. De kan være svært hyggelige. Men de blir aldri vennen din, så sant de ikke er «helt med». Anonymkode: 26a81...ac3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. oktober 2023 #50 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke flasken de har noe i mot. Men deg. De har er klart skille om hvor grensen går for verdslig kontakt. De kan være svært hyggelige. Men de blir aldri vennen din, så sant de ikke er «helt med». Anonymkode: 26a81...ac3 Såpass ja tok fram kaffe og cognac da fikk de det travelt tror ikke det har med meg og gjøre for en stund siden fikk pappa ett håndskrevet brev fra dem og han var den eneste som hadde fått det 😀 men han er på sykehjem og er folkeregistrert hjemme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #51 Del Skrevet 16. oktober 2023 Hadde ei klassevenninne på barneskolen som var jehovas vitne. Jeg husker veldig godt at hun måtte ut på gangen da vi sang bursdagssanger, og at hun satt alene på et klasserom da vi øvde på juleavslutning. Så i alle fall ikke bursdagsfester eller noe som har med jul å gjøre er de med på. Anonymkode: 5e30c...8ba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 20. oktober 2023 #52 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 9.21): Hei! Av redsel for å trå noen på tærne, så spør jeg her. Vi er en 100% ikke-troende familie som har klart å bosette oss i et område med mye Jehovas Vitner. De virker koselige nok, og det er sjelden vi får noen som ringer på døra (og da sier vi bare at vi er opptatt, beklager, og de smiler og går videre). Men det betyr at vi har noen barn i barnehagen som ikke får være med i bursdagsselskaper.... å invitere dem på lekebesøk en og en går tydeligvis greit, men jeg lurer på om jeg kunne invitert på andre "festligheter" (som ikke er bursdag), eller om det også er feil? For eksempel høstfest, juleverksted, juletrefest, påskeeggjakt, og denslags. Er jule- og påskerelaterte aktiviteter også noe som bør unngås? Og hva med ting som kalles "fest" men ikke er bursdag? Andre ting man må unngå, før jeg blir altfor kreativ med ideer? Jeg elsker å stelle i stand slikt, men det er så trist hvis barnas bestevenner ikke kan delta. Anonymkode: 106f9...1cd De feirer ingenting såh...en pizza ...kanskje...men de spiser vel ikke det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #53 Del Skrevet 22. oktober 2023 Du får invitere til dugnad 😅 Anonymkode: 20b0e...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #54 Del Skrevet 24. oktober 2023 Skjønner ikke at de får lov til å drive på. Stakkars barn og ungdom født i dette. Anonymkode: d3c8e...5ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå