AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #61 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvit skikkelse ned kjellertrappen, kontor stol sim rullet rundt på gulvet av seg selv , frem og tilbake i 5 miutter. Anonymkode: ba488...c28 5 minutter? Her er det nesten fristende å spørre etter filmen for du hadde hatt allverdens tid til å filme det! Anonymkode: 7bb7d...f4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 29. september 2023 #62 Del Skrevet 29. september 2023 Tråden er ryddet for tulleinnlegg, brukerdebatt, latterliggjøring, avsporing og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #63 Del Skrevet 29. september 2023 20 hours ago, AnonymBruker said: Enig. Og jeg fatter rett og slett ikke hvorfor disse menneskene går inn på et forum for det alternative kun for å kritisere. Helt greit å ikke tro på overnaturlige fenomener, men da får man for fader holde seg unna dette forumet. Anonymkode: a158a...7ba Sier de som klager på at andre ikke er åpne nok for andre forklaringer... Anonymkode: 7d728...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #64 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg hadde det bråkete her en stund jeg også. Dør som åpnet seg,den satt så hardt at man måtte sette beina i veggen for å få den opp til vanlig. Romstrering av verktøy på en verktøybenk i kjelleren, ble borte når vi tok den vekk, men skygger fyker firbi i den gangen der benken sto. Hvit skikkelse ned kjellertrappen, kontor stol sim rullet rundt på gulvet av seg selv , frem og tilbake i 5 miutter. Barna fikk mareritt når hodet lå i et hjøne. Byttet unge i senga, samme skjedde med det barnet, men gikk bra når de lå med hodet der føttene skulle være. De kunne i våken tilstand snakke om en bjørn i det hjørnet. Mannen som døde her hadde sengen sin på samme sted og var en diger kar. Noen som sjekket om du sov, når du lå på sofaen Og pustet på deg Dundre lyder kl 06:58 en til 5 dager i uka. Tenkte det kunne være pga temp, men slik var det året rundt. Føltes som om noen slo i huset med slegge. Huset er forøvrig solid bygd, så det er ikke vibrasjoner her til vanlig. Og lite trinnlyd. Så en gutt på gårdaplassen, som plutselig ikke var der. Ingen spor i nysnøen. Lignet på beskrivelse barna ga om en de mente sto i gangen . Jeg så han som et reelt menneske. Filmet en stor hvit tåkete klump som passerte mellom meg og pus, når e filmet pus. Jeg så det ble så lyst på høyre side av meg. På ca str md en basketball. Så det var på ingen måte noe støkorn bare på filmen. Iallefall så så jeg en episode av åndrnes makt, noe jeg vanligvis ikke ser på. Men det var Iallefall en spesial episode, der de snakket sammen og svarte på spm. Og et spm var, hva kan man gjøre selv. Og svaret var å si til dem at deikke høree til her , og nå er dette ditt. Så gikk i huset et par ganger om dagen. Og gjenok i alle rom. Du er ikke her lengre og nå er det vi som er her. Skal du plage noen, så plag meg og ikke barna mine. Fikk en beskjed etter en uke: du er for sterk for meg, så nå drar jeg. Blir du svak, kommer jeg tilbake. Jeg liker ikke slike damer som deg. Etter det, så har det vært nesten 100% stille. De få gangene etterpå har jeg hatt mer følsen av at det er for å innom å bare sjekke. Anonymkode: ba488...c28 Hvordan fikk du denne beskjeden? Anonymkode: 10a44...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #65 Del Skrevet 30. september 2023 Ts hvordan går det? Anonymkode: 450ee...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #66 Del Skrevet 21. oktober 2023 Oppdatering, ts? Er spent! Anonymkode: 5f0a2...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #67 Del Skrevet 21. oktober 2023 Sitter med ett bilde hvor det er en tydelig skikkelse. Dette tatt på 90 tallet. Ingen feil på negativen ifølge Kodak Norge, bilde er ekte ifølge Hygen, professor i parapsykologi jeg så ikke noe da bilde ble tatt. Anonymkode: 2c281...213 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #68 Del Skrevet 21. oktober 2023 Finn en healer som driver med husrens og kan hjelpe den/de som er der med å gå videre. Anonymkode: cc0be...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #69 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 0.52): Enig. Og jeg fatter rett og slett ikke hvorfor disse menneskene går inn på et forum for det alternative kun for å kritisere. Helt greit å ikke tro på overnaturlige fenomener, men da får man for fader holde seg unna dette forumet. Anonymkode: a158a...7ba Så man skal altså, i følge deg, aldri prøve å hjelpe menneskene rundt seg? Bare la dem plages av sine vrangforestillinger, selv om man kan prøve å hjelpe dem? Anonymkode: 48022...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #70 Del Skrevet 21. oktober 2023 K.B. skrev (På 25.9.2023 den 1.29): Du tar deg sammen og oppfører deg som en voksen. Spøkelser finnes ikke. At du ikke klarer å skille mellom hva du innbiller og hva som faktisk skjer er to forskjellige ting. Du får sette opp videokamera da, som tar opp dette på film. Er det innbilning å se en stor grønn plante plutselig vugge frem og tilbake, for så stoppe plutselig? Uforklarlig er det. Anonymkode: 3c114...c27 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 22. oktober 2023 #71 Del Skrevet 22. oktober 2023 Det er veldig rart å høre på hvor forskjellig tro man har på dette. Jeg et helt overbevist om at det finnes energier. Jeg har både hørt, sett og følt på det helt siden jeg var liten. Det å sette opp kamera kan være komplisert fordi det gjerne skjer når vi ikke er forberedt på det. Man kan være heldig å få opp en merkelig stemme fra det åndelige, noe jeg heldigvis klarte å fange opp ei gang. Eller filme orbs, som kan dukke opp. Noen er bare mer mottakelig enn andre, jeg er en av de som er veldig mottakelig. Broren min merker ingenting igjen ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #72 Del Skrevet 22. oktober 2023 29_j skrev (1 time siden): Det er veldig rart å høre på hvor forskjellig tro man har på dette. Jeg et helt overbevist om at det finnes energier. Jeg har både hørt, sett og følt på det helt siden jeg var liten. Det å sette opp kamera kan være komplisert fordi det gjerne skjer når vi ikke er forberedt på det. Man kan være heldig å få opp en merkelig stemme fra det åndelige, noe jeg heldigvis klarte å fange opp ei gang. Eller filme orbs, som kan dukke opp. Noen er bare mer mottakelig enn andre, jeg er en av de som er veldig mottakelig. Broren min merker ingenting igjen ❤️❤️ Og det er mange som fanger opp på kamera og på White noise opptak. YouTube har spøkelsesjegere som utelukkende jakter på bevis på det overnaturlige. Det mest overbevisende tror jeg er å oppleve det selv. Anonymkode: 435f3...aae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 22. oktober 2023 #73 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Og det er mange som fanger opp på kamera og på White noise opptak. YouTube har spøkelsesjegere som utelukkende jakter på bevis på det overnaturlige. Det mest overbevisende tror jeg er å oppleve det selv. Anonymkode: 435f3...aae Enig, merker gode og dårlige energier 😊 Endret 22. oktober 2023 av 29_j 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #74 Del Skrevet 22. oktober 2023 Ts hvordan går det? Anonymkode: 450ee...8d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 23. oktober 2023 #75 Del Skrevet 23. oktober 2023 Film det, så skal vi foreslå løsninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #76 Del Skrevet 23. oktober 2023 29_j skrev (21 timer siden): Det er veldig rart å høre på hvor forskjellig tro man har på dette. Jeg et helt overbevist om at det finnes energier. Fysikken er ganske klar på hvordan energi defineres. Det er nærmeste en "egenskap" som avgjøres ved hjelp av fart, masse, temperatur og ladning. Det finnes mange forskjellige typer energi. Kan du definere hva slags energi du snakker om her? Anonymkode: 7bb7d...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #77 Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 1.45): Hei TS ❤️ Vi hadde det samme problemet i en leilighet som vi leide for to år siden. Flere i familien så forskjellige ting, skapdører og dører åpnet seg og ting flyttet på seg samt at flere av oss fikk fæle drømmer. Sønnen min hadde på tidspunktet en «Google Home» radio i leiligheten, som også begynte å spille av de merkeligste sanger og som svarte på spørsmål ingen hadde stilt den. Huseiere samt naboen spurte titt og ofte om vi hadde banket på dører eller vinduer, uten at vi hadde gjort det. Vi kontaktet et medium, som hjalp oss med å «rense» leiligheten og det ble bedre, men vi endte likevel opp med å flytte derfra og har det bedre nå alle sammen med mer energi og fred. Til de som ikke tror på det overtroiske: Hvorfor dette behovet for å latterliggjøre oss som tror på det? Det er godt folk er forskjellige! Lykke til TS ❤️ Anonymkode: aeaa5...f0a Det er nok pga at det er hinsides all fornuft å tro på noe slikt vas. Jeg går ut fra at mange opplever folk som tror på dette som litt "dumme" eller enkle. Anonymkode: 96436...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #78 Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 1.42): Sett opp et kamera, mtp at spøkelser aldri har blitt bevist, så er sjansen for at spøkelse «gjemmer seg» om du prøver å bevise at de eksisterer👻🏚️ Anonymkode: a37a9...b45 Det hjelper ikke å vise fram film da folk påstår at det er fake og manipulert... Anonymkode: 1424d...309 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #79 Del Skrevet 23. oktober 2023 Det er høysesong for sånt nå rundt allehelgen. Det går nok over i november. Anonymkode: 3fffc...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #80 Del Skrevet 23. oktober 2023 Tenk om de som var født blind ikke skulle tro på at det finnes noe man kan se. Bare fordi de aldri har opplevd det selv. Det er også umulig å forklare hvordan fargen rød ser ut til en som er blind. Men det betyr ikke at det ikke finnes. Og bare fordi man ikke kan bevise at syn finnes, til en person uten mulighet til å se, så betyr ikke det at det ikke finnes. Det finnes dyr som ikke er født med hørsel eller syn. Betyr ikke at det ikke finnes. Det kan jo være en mulighet for at mennesker ikke har utviklet alle sanser som kan fange opp alt rundt oss også. Og kanskje noen få mennesker har utviklet mer enn 5 sanser. Betyr jo ikke at det ikke går an å sanse mer enn med de 5 sansene, bare fordi dere «kun» har 5 sanser Anonymkode: 1eeb8...323 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg