AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Del Skrevet 24. september Helt siden i sommer møtte jeg en mann som jeg opplevde god kjemi og kontakt med. Vi møtes flere ganger og koset og kysset og hadde sex. så ble han litt skremt pga ting fra tidligere forhold som satt litt igjen hos han. Så plutselig ble han litt avvisende mot meg. Så la jeg det med han bak meg og gikk videre, fordi jeg prøvde å holde det gående med han en stund. Men så møtte jeg en mann og vi opplevde en fantastisk kjemi og vi føler det er noe spesielt mellom oss. Vi har datet noen ganger og det blir sterkere og sterkere. Han vil ha meg som kjæreste. Så plutselig snakker jeg med han fra i sommer og han sier han føler for meg og vil prøve med meg. Så nå sitter jeg her med 2 menn som vil ha meg. What to do? Anonymkode: 1e790...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #2 Del Skrevet 24. september Ikke han fra i sommer, men du høres ut som en av de som med viten saboterer sitt eget kjærlighetsliv. Anonymkode: 6d527...32e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #3 Del Skrevet 24. september Hørt om trekant? Anonymkode: b2565...046 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #4 Del Skrevet 24. september Siden du syns båndet med nummer 2 er så sterkt, hva får deg til å undre på nummer 1? Anonymkode: f5cd9...646 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #5 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke han fra i sommer, men du høres ut som en av de som med viten saboterer sitt eget kjærlighetsliv. Anonymkode: 6d527...32e Jeg vil ikke sabotere kjærlighetslivet, og vil ikke lure noen heller. Han fra i sommer skrev jeg til at jeg gikk videre så han visste det. Men han sa han var redd for det var følelser for meg og vonde følelser fra fortiden som skremte han, så han beklaget han gav meg blandede signaler. Men det er ikke så lenge siden jeg la han bak meg, men følelser er ikke noe en kan styre, og jeg kjente at litt følelser dukket opp da vi snakket sammen igjen. Men med han jeg nylig har møtt er det noe spesielt som jeg aldri har opplevd før med. Jeg vil ikke lure noen og ikke gå bak ryggen på noen for det er så stygt og vondt. Anonymkode: 1e790...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #6 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Siden du syns båndet med nummer 2 er så sterkt, hva får deg til å undre på nummer 1? Anonymkode: f5cd9...646 Fordi da jeg snakket med han dukket følelser for han litt opp igjen, og en kan ikke styre følelser Anonymkode: 1e790...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #7 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi da jeg snakket med han dukket følelser for han litt opp igjen, og en kan ikke styre følelser Anonymkode: 1e790...422 Det er sannt, da forstår jeg du er usikker. Liker du begge like godt? Vet du hvem som passer best i hverdagen din foreksempel? Den du har best nærhet med, ler mest med og slikt? Hvem du tenker mest på? Er du forelsket? Anonymkode: f5cd9...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #8 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er sannt, da forstår jeg du er usikker. Liker du begge like godt? Vet du hvem som passer best i hverdagen din foreksempel? Den du har best nærhet med, ler mest med og slikt? Hvem du tenker mest på? Er du forelsket? Anonymkode: f5cd9...646 Jeg er usikker og jeg må tenke gjennom dette grundig skjønner jeg. Finne ut hvem som jeg føler passer best for meg. jeg vil ikke lure noen så jeg vil gjøre det som er rett. Følelser kan være noe dritt av og til og. Hadde ikke forventet dette. Nei nå er det bare kaos her. Anonymkode: 1e790...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #9 Del Skrevet 24. september Du kan styre hvem du snakker med. Nå kommer du til å tvile på avgjørelsen uavhengig av hvem du velger. Du skulle holdt deg til en person av gangen og sagt nei til å snakke med gamle flammer. Anonymkode: 1a8f7...e5a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #10 Del Skrevet 24. september For det første har jeg ikke drivet med 2 menn samtidig. Han fra i sommer var det en stund, men så ikke noe mer. så møtte jeg han andre uventet og det utviklet seg litt med han uten at jeg hadde noe med han andre å gjøre. Så jeg har ikke holdt på med 2 samtidig. Er ingen player dame så. Men jeg tror vel egentlig hvem jeg vil velge som jeg føler. Anonymkode: 1e790...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #11 Del Skrevet 25. september What to do? Du sluttet å date han første, så da fortsetter du å data han andre. Begynner du date han første igjen så saboterer du ditt eget kjærlighetsliv. Ikke sett deg i noe offer situasjon, for der er du ikke. Anonymkode: 62538...2eb 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #12 Del Skrevet 25. september Fortsett med det du har startet på. Altså med nr 2. Nr 1 hadde sjansen, tok den ikke, men vil ha den nå når du har gått videre. Hadde han vært verdt det, hadde han aldri latt deg gå videre. Nr 2 fortjener en reell sjanse. Glem nr 1 og fokuser på nr 2. Anonymkode: 7a06c...5f0 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #13 Del Skrevet 25. september Nr 1 vil bare ha deg fordi han ser du er opptatt nå, da truer du ikke hans issues og han savner deg. Så snart du er singel igjen og dere evt forsøker på nytt, er dere tilbake på samme sted. Da takler han plutselig ikke egne følelser osv. Anonymkode: 28333...b5a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #14 Del Skrevet 25. september Hvilket grunnlag har vi for å vurdere dette? La oss se på all fakta som har kommet frem: Mann nummer 1: dere har god kjemi, og dere har hatt sex. Mann nummer 2: dere har fantastisk kjemi, og dere har datet noen ganger. Siden dette er alt vi vet, så ville jeg sagt gå for han du har fantastisk kjemi med, fremfor han du bare har god kjemi med. Jeg personlig gidder ikke vurdere noen som har ditchet meg som jeg bare hadde god kjemi med, hvis jeg i ettertid møter noen jeg har fantastisk kjemi med. Anonymkode: efe77...475 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #15 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Helt siden i sommer møtte jeg en mann som jeg opplevde god kjemi og kontakt med. Vi møtes flere ganger og koset og kysset og hadde sex. så ble han litt skremt pga ting fra tidligere forhold som satt litt igjen hos han. Så plutselig ble han litt avvisende mot meg. Så la jeg det med han bak meg og gikk videre, fordi jeg prøvde å holde det gående med han en stund. Men så møtte jeg en mann og vi opplevde en fantastisk kjemi og vi føler det er noe spesielt mellom oss. Vi har datet noen ganger og det blir sterkere og sterkere. Han vil ha meg som kjæreste. Så plutselig snakker jeg med han fra i sommer og han sier han føler for meg og vil prøve med meg. Så nå sitter jeg her med 2 menn som vil ha meg. What to do? Anonymkode: 1e790...422 Ta begge......hvorfor skal alle damer være så jævlig tradisjonelle?? Kan godt være at de to karene synes det er greit, og du får muligens oppfylt noen drømmer også 🙂 Anonymkode: 7ed41...133 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #16 Del Skrevet 25. september Ikke ta han fra i sommer som ditchet deg... uansett grunn. Jeg hadde ikke vurdert det engang. Anonymkode: 5b0cd...4b9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #17 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Helt siden i sommer møtte jeg en mann som jeg opplevde god kjemi og kontakt med. Vi møtes flere ganger og koset og kysset og hadde sex. så ble han litt skremt pga ting fra tidligere forhold som satt litt igjen hos han. Så plutselig ble han litt avvisende mot meg. Så la jeg det med han bak meg og gikk videre, fordi jeg prøvde å holde det gående med han en stund. Men så møtte jeg en mann og vi opplevde en fantastisk kjemi og vi føler det er noe spesielt mellom oss. Vi har datet noen ganger og det blir sterkere og sterkere. Han vil ha meg som kjæreste. Så plutselig snakker jeg med han fra i sommer og han sier han føler for meg og vil prøve med meg. Så nå sitter jeg her med 2 menn som vil ha meg. What to do? Anonymkode: 1e790...422 Velg ut fra hvem du tror det er best å leve med på LANG sikt. Har selv valgt feil tidligere grunnet troen på både seksuell kjemi, og god kjemi generelt. Det er viktig med god kjemi, men om man tenker barn, familie og den greia der, så er det langt viktigere med noen som passer og er kompatibel til det livet du ønsker å leve. Anonymkode: ce306...e57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #18 Del Skrevet 25. september Ja jeg føler at jeg vil fortsette med han jeg har datet nå, og gi oss en sjanse. Så han fra i sommer vil jeg ikke møte eller noe med. Han hadde sjansen ja men han tok den ikke da han hadde mulighet. Jeg føler det er riktig for meg. Anonymkode: 1e790...422 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #19 Del Skrevet 25. september Det er nok ikke sant at han ble skremt pga tidligere ting. Har du hørt om boken He's just not that into you? Alle sånne unnskyldninger som at han ikke er helt klar for forhold, er redd pga tidligere opplevelser, strever med litt for mye akkurat nå, har for mye å gjøre osv, betyr egentlig bare én ting: he's just not that into you. Hvis han likte deg kjempegodt, ville ingenting ha stanset ham fra å være med deg, og han ville aldri, aldri ha oppført seg avvisende. Jeg skjønner ikke engang at du vurderer han første nå som du har funnet en mann som faktisk vil ha deg og som du liker. Anonymkode: 7ea14...045 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #20 Del Skrevet 25. september 19 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke engang at du vurderer han første nå som du har funnet en mann som faktisk vil ha deg og som du liker. Anonymkode: 7ea14...045 Det er ufattelig mange DUMME kvinner så er ikke overrasket om Ts er ei. Anonymkode: aedae...593 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå