AnonymBruker Skrevet 24. september #1 Del Skrevet 24. september Jeg er sammen med en som har et tett forhold med x’en sin. De har to barn sammen og det er fint de er venner, men i mine øyne er de litt for gode venner og jeg har problemer med vennskapet dems og føler sjalusi rundt det. Det ringes ofte og det er veldig mye meldinger med hyggelige tegn. Jeg stoler på han, men ikke henne.. Vi krangler mye om kontakten de har, for jeg syns ikke jeg blir respektert av noen av dem. Han vil ikke vise samtaler mellom dem og syns ikke jeg har noe med hva de snakker om. Noe jeg føler meg uenig i når vi har et såpass stort problem i forholdet mtp dette. Jeg er selv en åpen bok og kunne mer enn gjerne vist han alle meldinger med alle jeg kjenner for å lette på hans følelser om det hadde vært et problem for han. Jeg skjønner han side av saken, men at han skjuler det de snakker om gjør meg bare enda mer usikker. Er det jeg som er gal eller er det litt urettferdig av han? Anonymkode: 8ae8f...320 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #2 Del Skrevet 24. september 🚩🚩🚩 Anonymkode: a45a7...853 7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #3 Del Skrevet 24. september Dere passer ikke sammen. Jeg ville avsluttet med han. Anonymkode: abba3...215 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #4 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er sammen med en som har et tett forhold med x’en sin. De har to barn sammen og det er fint de er venner, men i mine øyne er de litt for gode venner og jeg har problemer med vennskapet dems og føler sjalusi rundt det. Det ringes ofte og det er veldig mye meldinger med hyggelige tegn. Jeg stoler på han, men ikke henne.. Vi krangler mye om kontakten de har, for jeg syns ikke jeg blir respektert av noen av dem. Han vil ikke vise samtaler mellom dem og syns ikke jeg har noe med hva de snakker om. Noe jeg føler meg uenig i når vi har et såpass stort problem i forholdet mtp dette. Jeg er selv en åpen bok og kunne mer enn gjerne vist han alle meldinger med alle jeg kjenner for å lette på hans følelser om det hadde vært et problem for han. Jeg skjønner han side av saken, men at han skjuler det de snakker om gjør meg bare enda mer usikker. Er det jeg som er gal eller er det litt urettferdig av han? Anonymkode: 8ae8f...320 Mtp alle trådene jeg leser her der ekser finner tilbake til hverandre så hadde jeg ikke giddet det der. Dump han, du fortjener bedre! Anonymkode: 0a966...9b3 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #5 Del Skrevet 24. september Røde flagg. Hadde avsluttet umiddelbart! Drittsekk. Anonymkode: 6db9f...f10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #6 Del Skrevet 24. september Sånn er det å være sammen med en eller ei med barn fra før. Take it or leave him. Du høres litt for sjalu ut. Vil de finne tilbake til hverandre, så gjør de det uansett hva du tenker og gjør, så det er bare å slappe av eller gå. Og tenk, så fint for ungene at de har bevart vennskapet! Anonymkode: 441f5...591 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepleierinnen Skrevet 24. september #7 Del Skrevet 24. september Det største problemet her er din sjalusi..... 16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bagelish Skrevet 24. september #8 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sånn er det å være sammen med en eller ei med barn fra før. Take it or leave him. Du høres litt for sjalu ut. Vil de finne tilbake til hverandre, så gjør de det uansett hva du tenker og gjør, så det er bare å slappe av eller gå. Og tenk, så fint for ungene at de har bevart vennskapet! Anonymkode: 441f5...591 Absolutt ikke. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #9 Del Skrevet 24. september X eller ikke. Det er helt urimelig at du skal lese på hans telefon. Du har for stort kontrollbehov. Anonymkode: a78e3...294 21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #10 Del Skrevet 24. september Jeg synes du er ett stort rødt flagg. Om du ikke tar deg sammen så kommer du garantert til å skremme han vekk. Du hevder du stoler på han, logisk sett burde det ikke ha noe å si at du ikke stoler på hun. Husk at han må ha kontakt med henne pga ungene. Deg derimot, kan han bare kutte ut om det blir for vanskelig. Anonymkode: 2d433...a54 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #11 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes du er ett stort rødt flagg. Om du ikke tar deg sammen så kommer du garantert til å skremme han vekk. Du hevder du stoler på han, logisk sett burde det ikke ha noe å si at du ikke stoler på hun. Husk at han må ha kontakt med henne pga ungene. Deg derimot, kan han bare kutte ut om det blir for vanskelig. Anonymkode: 2d433...a54 Det er et rødt flagg i seg selv at han skjuler samtaler for henne, så hun har nok all grunn til å få en dårlig magefølelse. Anonymkode: 8c6c9...930 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #12 Del Skrevet 24. september En samtale mellom to personer er privat, også om det er med en eks. Man har ingen rett til å utlevere disse. Ts, du må respektere andres privatliv. Anonymkode: e97f7...b97 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #13 Del Skrevet 24. september Du har ikke noe med hva de diskuterer rundt barna. De har en relasjon du ikke er del av. Aksepter det, eller gå videre. Du er det røde flagget her, som skal presse nesa di inn der den ikke hører til. Anonymkode: c9732...b61 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #14 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er sammen med en som har et tett forhold med x’en sin. De har to barn sammen og det er fint de er venner, men i mine øyne er de litt for gode venner og jeg har problemer med vennskapet dems og føler sjalusi rundt det. Det ringes ofte og det er veldig mye meldinger med hyggelige tegn. Jeg stoler på han, men ikke henne.. Vi krangler mye om kontakten de har, for jeg syns ikke jeg blir respektert av noen av dem. Han vil ikke vise samtaler mellom dem og syns ikke jeg har noe med hva de snakker om. Noe jeg føler meg uenig i når vi har et såpass stort problem i forholdet mtp dette. Jeg er selv en åpen bok og kunne mer enn gjerne vist han alle meldinger med alle jeg kjenner for å lette på hans følelser om det hadde vært et problem for han. Jeg skjønner han side av saken, men at han skjuler det de snakker om gjør meg bare enda mer usikker. Er det jeg som er gal eller er det litt urettferdig av han? Anonymkode: 8ae8f...320 At du har en mening, og er uenig, forandrer ikke noe. Dere har ikke et såpass stort problem, det er bare du som har et såpass stort problem, også kalt kontrollbehov, som bare er destruktivt og egoistisk. Det er du som er gal, som du selv sier. Det er ikke urettferdig av han. Du burde jobbe med sjalusien din, ikke forvente å invadere privatlivet hans FORDI du sliter med takle dine egne følelser og usikkerheter. Anonymkode: d2e31...4dd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #15 Del Skrevet 24. september Jeg synes heller ikke at du skal kreve innsyn i deres samtaler. Dere er voksne mennesker, de har gått fra hverandre, men selvsagt må de ha kontakt når de har barn sammen. Det skulle bare mangle. Han har vel valgt deg som ny partner, og da får du slå deg til ro med det. Hvis han vil gå tilbake til eksen vil han gjøre det, men om du viser deg som sjalu og kontrollerende fører det bare til at han går lei av deg. Anonymkode: 30e52...734 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #16 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du har ikke noe med hva de diskuterer rundt barna. De har en relasjon du ikke er del av. Aksepter det, eller gå videre. Du er det røde flagget her, som skal presse nesa di inn der den ikke hører til. Anonymkode: c9732...b61 De har ikke en relasjon nei, om de fortsatt ønsker å ha en relasjon kan de like gjerne bli sammen igjen istedet for å utsette nye kjærester for det. Anonymkode: 0a966...9b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #17 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): At du har en mening, og er uenig, forandrer ikke noe. Dere har ikke et såpass stort problem, det er bare du som har et såpass stort problem, også kalt kontrollbehov, som bare er destruktivt og egoistisk. Det er du som er gal, som du selv sier. Det er ikke urettferdig av han. Du burde jobbe med sjalusien din, ikke forvente å invadere privatlivet hans FORDI du sliter med takle dine egne følelser og usikkerheter. Anonymkode: d2e31...4dd Og du burde jobbe med å lære deg at folk takler ting forskjellig. Anonymkode: 0a966...9b3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #18 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De har ikke en relasjon nei, om de fortsatt ønsker å ha en relasjon kan de like gjerne bli sammen igjen istedet for å utsette nye kjærester for det. Anonymkode: 0a966...9b3 Klart de har en relasjon. De er foreldre sammen. De vil alltid være det. Når barna vokser til vil det bli mindre behov for hyppig koordinering. Men det vil alltid være bursdager, høytider, etter hvert bryllup og barnebarn. Anonymkode: c9732...b61 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #19 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er sammen med en som har et tett forhold med x’en sin. De har to barn sammen og det er fint de er venner, men i mine øyne er de litt for gode venner og jeg har problemer med vennskapet dems og føler sjalusi rundt det. Det ringes ofte og det er veldig mye meldinger med hyggelige tegn. Jeg stoler på han, men ikke henne.. Vi krangler mye om kontakten de har, for jeg syns ikke jeg blir respektert av noen av dem. Han vil ikke vise samtaler mellom dem og syns ikke jeg har noe med hva de snakker om. Noe jeg føler meg uenig i når vi har et såpass stort problem i forholdet mtp dette. Jeg er selv en åpen bok og kunne mer enn gjerne vist han alle meldinger med alle jeg kjenner for å lette på hans følelser om det hadde vært et problem for han. Jeg skjønner han side av saken, men at han skjuler det de snakker om gjør meg bare enda mer usikker. Er det jeg som er gal eller er det litt urettferdig av han? Anonymkode: 8ae8f...320 Hvorfor i alle dager gidder du å kaste bort tiden din med en slik dust???? Enten er han åpen og ærlig om ALT, eller så avslutter du.....det her burde være ganske enkelt. Anonymkode: ca354...1b8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet 25. september #20 Del Skrevet 25. september Du stoler på han, men ikke på henne? Det er jo bare bullshit! Tror du hun kommer til å hoppe på han å voldta han? Det må liksom to til for å starte noe.. Hvis du faktisk stolte på han hadde ikke dette vært noen sak. Kanskje et forhold med en mann som har barn ikke er noe for deg? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå