AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #1 Skrevet 24. september 2023 Jeg har snakket med en fyr omtrent 1mnd. Og vi har møttes 2 ganger. Jeg sov over hos han, og dagen etter skulle vi ha sex. Han fikk den ikke inn med det første, og når han fikk den inn gjorde det vondt. Vi prøvde også ulike stillinger, men ingenting funket. Han sa at kanskje jeg var for trang, eller at han ikke var hard nok, eller at det var feil hull. Stemninga etter det var helt grei. Men han hører ikke no spesielt av seg, sender typ bare bilder av seg selv, men skriver ingenting, og skriver ikke som han gjorde før. Hva bør jeg gjøre i denne situasjonen for at det skal bli bra? På tinder profilen hans var han ute etter ett forhold. Når jeg spør hva han gjør, svarer han bare kort. Er jeg på vei til å bli ghostet fordi sexen ikke ble bra? Anonymkode: 4d107...6d6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #2 Skrevet 24. september 2023 Ja, dessverre. Men ikke nødvendigvis fordi sexen var dårlig. Det kan være alle mulige andre grunner! Anonymkode: f6e1b...342
kjekkfyr Skrevet 24. september 2023 #3 Skrevet 24. september 2023 Kanskje ikke helt det du helst vil høre - men høres ut som han holder på å koble fra ja 😕 Om det er sex, kjemi eller noe annet er ikke godt å si.. Men høres ut som han ikke vil være den som sier stopp, så da prøver han heller å gjøre seg så uinteressant at du tar det opp eller bare ghoster selv.. Synd for deg da, hvis du fremdeles hadde lyst fortsette 😕♥️
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #4 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, dessverre. Men ikke nødvendigvis fordi sexen var dårlig. Det kan være alle mulige andre grunner! Anonymkode: f6e1b...342 Hva burde jeg gjøre? Jeg var ganske nervøs og det sa jeg til han. Siden det ikke ble no sex endte det med at jeg runket og sugde han, og han kom flere ganger. Verken jeg eller han ga hverandre komplimenter til hverandre da vi i aksjon, men på morningen sa han at jeg var fin. Blir så usikker. Burde jeg ha skrevet «takk for igår?» Anonymkode: 4d107...6d6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #5 Skrevet 24. september 2023 Traff en fyr for en kaffe ...vi snakket sammen en knapp uke og hadde god tone og på samme sted i livet...:) Vi er 45+. Dagen etter....: han er sporløst borte fra datingappen og den andre some plattformen vi har chattet på. Finner han ikke på søk på fb engang. Fy fader så jævlig han må ha synes jeg var 😂😂😂🤣 Anonymkode: e8316...657 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #6 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Traff en fyr for en kaffe ...vi snakket sammen en knapp uke og hadde god tone og på samme sted i livet...:) Vi er 45+. Dagen etter....: han er sporløst borte fra datingappen og den andre some plattformen vi har chattet på. Finner han ikke på søk på fb engang. Fy fader så jævlig han må ha synes jeg var 😂😂😂🤣 Anonymkode: e8316...657 Snakket en uke før eller etter kaffen? Anonymkode: b20dd...251
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #7 Skrevet 24. september 2023 kjekkfyr skrev (18 minutter siden): Kanskje ikke helt det du helst vil høre - men høres ut som han holder på å koble fra ja 😕 Om det er sex, kjemi eller noe annet er ikke godt å si.. Men høres ut som han ikke vil være den som sier stopp, så da prøver han heller å gjøre seg så uinteressant at du tar det opp eller bare ghoster selv.. Synd for deg da, hvis du fremdeles hadde lyst fortsette 😕♥️ Kanskje han er usikker på meg? Før jeg traff han snakket jeg med to andre, og det viste seg at alle de 3, er venner.. Han ene og han jeg nylig traff er tydeligvis i familie…Stoppa fort å snakke med de andre. Igår kveld fikk jeg snap av søskenbarnet hans, og jeg gadd ikke engang å svare. Fullt forståelse for at han blir usikker, men akkurat nå virker det som han ikke bryr seg og kun var ute etter ett ligg som gikk til helvete 😂 jeg har virkelig lyst til å fortsette med han, kan det være at han venter å høre fra meg? Eller er det her helt lost? Anonymkode: 4d107...6d6
kjekkfyr Skrevet 24. september 2023 #8 Skrevet 24. september 2023 Ja han kan jo selvsagt ha en bad feeling for at du ikke synes det var noe særlig hvis han hadde problemer med både å få den opp og hvilket hull han skulle i 😮💨 Så det er jo verdt et forsøk å ta det med et glimt i øyet og si noe som at du likte hvor dere var på vei, og at du gjerne praktiserer litt mer sammen og ser hvordan det går ? ☺️
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #9 Skrevet 24. september 2023 kjekkfyr skrev (2 minutter siden): Ja han kan jo selvsagt ha en bad feeling for at du ikke synes det var noe særlig hvis han hadde problemer med både å få den opp og hvilket hull han skulle i 😮💨 Så det er jo verdt et forsøk å ta det med et glimt i øyet og si noe som at du likte hvor dere var på vei, og at du gjerne praktiserer litt mer sammen og ser hvordan det går ? ☺️ Hvordan skal jeg gå frem? 🙈 eneste form for kommunikasjon vi har akkurat nå er via Snapchat. Jeg er mest redd for å bli avvist hvis jeg skriver no lignende, og han ikke føler det samme.. Anonymkode: 4d107...6d6
kjekkfyr Skrevet 24. september 2023 #10 Skrevet 24. september 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvordan skal jeg gå frem? 🙈 eneste form for kommunikasjon vi har akkurat nå er via Snapchat. Jeg er mest redd for å bli avvist hvis jeg skriver no lignende, og han ikke føler det samme.. Anonymkode: 4d107...6d6 Skriv en hyggelig melding til han på snap da, du har jo ikke noe å tape, bare mye å vinne ? 😊 Enten får du et positivt svar tilbake, eller et om at han ikke føler det samme/evt ingen svar. Men da vet du jo i hvertfall, istedenfor å sitte å lure og føle deg usikker ♥️ 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #11 Skrevet 24. september 2023 kjekkfyr skrev (5 minutter siden): Skriv en hyggelig melding til han på snap da, du har jo ikke noe å tape, bare mye å vinne ? 😊 Enten får du et positivt svar tilbake, eller et om at han ikke føler det samme/evt ingen svar. Men da vet du jo i hvertfall, istedenfor å sitte å lure og føle deg usikker ♥️ Ja det er helt sant! Problemet mitt er at jeg ikke er så flink til å flørte med gutter, og hvis jeg blir avvist er det litt flaut fordi vi jobber innen samme bransje, bare at han jobber på lager. Anonymkode: 4d107...6d6
kjekkfyr Skrevet 24. september 2023 #12 Skrevet 24. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Ja det er helt sant! Problemet mitt er at jeg ikke er så flink til å flørte med gutter, og hvis jeg blir avvist er det litt flaut fordi vi jobber innen samme bransje, bare at han jobber på lager. Anonymkode: 4d107...6d6 Du er flinkere enn du tror 😉 Og, situasjonen er jo den samme om du ikke gir det et forsøk heller - dere vil jo likevel være i samme bransje, og om han bare ghoster så er du jo og blitt avvist ? Så da er det jo bedre å ha gitt det en sjanse med å sende ei mld, så blir det som det blir - du har iallefall gjort ditt og trenger ikke angre på et senere tidpunkt på at du ikke forsøkte 😉
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #13 Skrevet 24. september 2023 Er dere unge folk i 20-åra, TS? Anonymkode: b20dd...251
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #14 Skrevet 24. september 2023 27 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje han er usikker på meg? Før jeg traff han snakket jeg med to andre, og det viste seg at alle de 3, er venner.. Han ene og han jeg nylig traff er tydeligvis i familie…Stoppa fort å snakke med de andre. Igår kveld fikk jeg snap av søskenbarnet hans, og jeg gadd ikke engang å svare. Fullt forståelse for at han blir usikker, men akkurat nå virker det som han ikke bryr seg og kun var ute etter ett ligg som gikk til helvete 😂 jeg har virkelig lyst til å fortsette med han, kan det være at han venter å høre fra meg? Eller er det her helt lost? Anonymkode: 4d107...6d6 Bare casual legger frem at har flørta/hatt kontakt med fetteren og har skrivd med kompisen hans? Kanskje du har svaret der. Hvor bor du? Alabama? Anonymkode: 39130...d8a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #15 Skrevet 24. september 2023 kjekkfyr skrev (3 minutter siden): Du er flinkere enn du tror 😉 Og, situasjonen er jo den samme om du ikke gir det et forsøk heller - dere vil jo likevel være i samme bransje, og om han bare ghoster så er du jo og blitt avvist ? Så da er det jo bedre å ha gitt det en sjanse med å sende ei mld, så blir det som det blir - du har iallefall gjort ditt og trenger ikke angre på et senere tidpunkt på at du ikke forsøkte 😉 Ja det er sant, må nesten gi det ett forsøk. I starten var han veldig på, kanskje han har blitt lei av meg alt 😂 Anonymkode: 4d107...6d6
Andro Skrevet 24. september 2023 #16 Skrevet 24. september 2023 Ikke jakt på folk som ikke er interessert. Du vil aldri tvile på interessen fra en som faktisk er interessert. Players som ikke gidder å anstrenge seg: Dropp dem! Ikke analyser deg selv, bare innse at noen er drittfolk som liker å skru opp andres forventninger, men som ikke har planer om å innfri dem. De som er slik, de er likedan mot alle. Det har ikke noe med deg å gjøre. Det at sexen var dårlig: Det høres jo ikke ut som han har peiling på sex, så kanskje han skammer seg. 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #17 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Traff en fyr for en kaffe ...vi snakket sammen en knapp uke og hadde god tone og på samme sted i livet...:) Vi er 45+. Dagen etter....: han er sporløst borte fra datingappen og den andre some plattformen vi har chattet på. Finner han ikke på søk på fb engang. Fy fader så jævlig han må ha synes jeg var 😂😂😂🤣 Anonymkode: e8316...657 Asså…. Er det mulig?! For en stakkarslig liten gutt!? Så dårlig til å kommunisere at han må ghooste og blokke deg overalt. Er det mest patetiske jeg har hørt- du skal være SJELEGLAD du ikke trengte å bruke mer tid på han! Anonymkode: ceef4...e94 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #18 Skrevet 25. september 2023 21 hours ago, AnonymBruker said: Traff en fyr for en kaffe ...vi snakket sammen en knapp uke og hadde god tone og på samme sted i livet...:) Vi er 45+. Dagen etter....: han er sporløst borte fra datingappen og den andre some plattformen vi har chattet på. Finner han ikke på søk på fb engang. Fy fader så jævlig han må ha synes jeg var 😂😂😂🤣 Anonymkode: e8316...657 Du finner ham igjen på psykisk akuttmottak for traumebehandling... 👍 Anonymkode: f557f...114
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #19 Skrevet 25. september 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har snakket med en fyr omtrent 1mnd. Og vi har møttes 2 ganger. Jeg sov over hos han, og dagen etter skulle vi ha sex. Han fikk den ikke inn med det første, og når han fikk den inn gjorde det vondt. Vi prøvde også ulike stillinger, men ingenting funket. Han sa at kanskje jeg var for trang, eller at han ikke var hard nok, eller at det var feil hull. Stemninga etter det var helt grei. Men han hører ikke no spesielt av seg, sender typ bare bilder av seg selv, men skriver ingenting, og skriver ikke som han gjorde før. Hva bør jeg gjøre i denne situasjonen for at det skal bli bra? På tinder profilen hans var han ute etter ett forhold. Når jeg spør hva han gjør, svarer han bare kort. Er jeg på vei til å bli ghostet fordi sexen ikke ble bra? Anonymkode: 4d107...6d6 Hvem var det som fikk smerter? Hvis dere kjørte uten kondom og du var for tørr så kan det rive ganske godt i forhuden ja. Hvis det var du som fikk vondt, vet jeg ikke hva det var. Har ikke opplevd. Jeg setter 100kr på at han ble klein pga dårlig sex-opplevelse. Selv er jeg nervøs og nesten gruer meg til første sex med ny dame. Gutter tar det tungt å ikke leve opp til forventninger. Vet ikke noen trylleformel for å få ham på banen. Men jeg vet hva du skal gjøre dersom han kommer på banen. Av hjelpemidler er kondom og/eller glidemidler en god ide. Legg ned forventninger men legg heller opp til nysgjerrig og positiv utforskning. Ikke trøst, ikke døm, hvis det ikke funker. Voksne mennesker vet at sex kan gå litt opp og ned (pun intended). No big deal. Det ordner seg og blir bra når man er trygge på hverandre Anonymkode: f557f...114 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #20 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har snakket med en fyr omtrent 1mnd. Og vi har møttes 2 ganger. Jeg sov over hos han, og dagen etter skulle vi ha sex. Han fikk den ikke inn med det første, og når han fikk den inn gjorde det vondt. Vi prøvde også ulike stillinger, men ingenting funket. Han sa at kanskje jeg var for trang, eller at han ikke var hard nok, eller at det var feil hull. Stemninga etter det var helt grei. Men han hører ikke no spesielt av seg, sender typ bare bilder av seg selv, men skriver ingenting, og skriver ikke som han gjorde før. Hva bør jeg gjøre i denne situasjonen for at det skal bli bra? På tinder profilen hans var han ute etter ett forhold. Når jeg spør hva han gjør, svarer han bare kort. Er jeg på vei til å bli ghostet fordi sexen ikke ble bra? Anonymkode: 4d107...6d6 Du er ghostet ja, konfrontere han, si at du forventer et svar om han vil ha forhold eller ikke. Anonymkode: f773e...e76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå