arvidhansen Skrevet 24. september 2023 #21 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så om man har hatt barna en hel uke og skal ha en barnefri uke, er det fint å ta daten tidlig i uka så man muligens har endel sexlyst? Mange runker ikke den uka barna er tilstedet. Anonymkode: 6fae5...5ad Ja, men sexlyst er ikke nødvendig. Bare den motiverte følelsen testosteron gir.
Kipling Skrevet 24. september 2023 #22 Skrevet 24. september 2023 Nei aldri, jeg liker aggressiviteten jeg får når jeg ikke har hatt utløsning på noen dager.
arvidhansen Skrevet 24. september 2023 #23 Skrevet 24. september 2023 (endret) Even Tuell skrev (8 minutter siden): Bra mansplaining. Lite substans i innholdet. Hadde teorien din hatt noe for seg, hvordan forklarer du par som har mye sex, gjerne flere / mange ganger om dagen. Eller kjærestetiden hvor man fint klarer å knulle bort en pakke kondomer på en helg. Hvordan går noe av dette i mot det jeg skriver? For å få opp penis trengst det ikke mye testosteron og det er ikke som om testiklene slutter å produsere det når de er opptatt med sæd. Men det er ingen tvil om at den blir nedjustert i ca 4 dager etter onanering. Endret 24. september 2023 av arvidhansen
Even Tuell Skrevet 24. september 2023 #24 Skrevet 24. september 2023 Ja, ville runka før en date .. dagene før en date også. Ville mest sannsynlig runka jevnlig uansett. Argument 1 er å ikke gå på tur med usikra børse. Har det gått en stund siden sist orgasme og jeg er steinkåt er det vanskelig å få første runden til å vare spesielt lenge. Er rett og slett så kåt at lite skal til før jeg kommer... og det ville vært en ynkelig oppvisning å tilby to pump og så var det over. Argument 2 er at jevnlige orgasmer / utløsninger roer kroppen. Kropper venner seg til at utløsning og orgasme ikke er mangelvare, så det er ingen grunn til å være desperat. Man kan ta det med ro, og om det ikke blir noe sex på daten så er ikke det verdens undergang. Det hjelper rett og slett til å være mer cool ... Cool er tiltrekkende, desp er ikke. Argument 3: sæd og sperm er som nevnt tidligere ferskvare. Har det gått lenge siden sist blir ofte konsistensen langt tykkere, og jeg vil tippe at smaken vil være forskjellig... særlig om man ellers er vant med å ha hyppig utløsning. Er kroppen vant til daglig tømming, og så går det en uke uten ... OG man er kåt og forveningsfull .. da er sausen veldig veldig tykk. I tillegg har kroppen nå vent seg til å produsere mindre, og det tar lengre tid før tanken fyller seg opp igjen. Så -om- det blir sex OG det blir flere runder, er det både mer og bedre varer å budja på.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #25 Skrevet 24. september 2023 arvidhansen skrev (8 timer siden): Kanskje det er at jeg føler damene er så kjedelige at jeg må ha lysten for å føle en motivasjon 😜 Det høres litt dumt ut at det eneste som holder det gående er sexlysten og ikke at du stor trives i selskapet. Krysser fingrene for at du i fremtiden møter fler som for deg har spennende kvaliteter. Anonymkode: 135c9...896 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #26 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Midten av 40. Kunne jo fysisk klart å runke et par ganger om dagen selvsagt. Men har aldri gjort det noe særlig. Digge følelsen av kåthet som bygger seg opp når jeg går en dag uten utløsning feks. Og sexen blir bedre av det. Men har sex en del ganger i uka da og kan fint ha sex flere ganger på en dag. Det minsker jo behovet for å runke. Anonymkode: bbae1...6ff Hvordan får du dette til som singel? Du må ha det voldsomt travelt😳 Anonymkode: 1bc2e...0ed
1000x Skrevet 24. september 2023 #27 Skrevet 24. september 2023 arvidhansen skrev (8 timer siden): Testosteron er en motivator. Så nei, jeg er uenig. Jeg trenger i alle fall den hjelpen på date. Så jeg runker ikke før date. Jeg lar helst være å gjøre det 4-7 dager før date. Det er min strategi også. Skal du verdsette en kvinne på riktig måte så er det om å gjøre å være så kåt som mulig på en date. Kun da ser du hvor verdifull hun er for deg. Det er slik du vil se henne når du savner henne singel og alene på runkerommet. Det gjelder ikke bare den seksuelle lysten, det gjelder alt ved henne, også personligheten ser du i riktig lys om du har sterk seksuell lyst på henne. Runker du i forkant taper du viktig motivasjon, og de riktige hormonene, som gjør deg til den beste partner for henne. Det handler ikke bare om deg selv, og hvordan du presenterer deg, det handler også om hvordan du behandler daten din. Å møte opp nyrunket og tom for energi, før en date, er rett og slett respektløst overfor daten. Det er som å spise seg stappmett før du møter opp til en middagsinvitasjon. 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #28 Skrevet 24. september 2023 Even Tuell skrev (15 minutter siden): Bra mansplaining. Lite substans i innholdet. Hadde teorien din hatt noe for seg, hvordan forklarer du par som har mye sex, gjerne flere / mange ganger om dagen. Eller kjærestetiden hvor man fint klarer å knulle bort en pakke kondomer på en helg. Er det ikke forelskelses'dopet som kommer inn der? På et forelsket par så deler de hver din funksjon som da fører til økt sexlyst. Forelskelse gir en galskap følelse og kroppen føler på noe helt eget. Anonymkode: 6fae5...5ad
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 24. september 2023 #29 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Testo er oppskrytt. Dette går vel sp mye på personlige kvaliteter. Anonymkode: 108fc...cc4 Lykke til som mann uten testosteron i kroppen-da ville du blitt puslete..
Even Tuell Skrevet 24. september 2023 #30 Skrevet 24. september 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er det ikke forelskelses'dopet som kommer inn der? På et forelsket par så deler de hver din funksjon som da fører til økt sexlyst. Forelskelse gir en galskap følelse og kroppen føler på noe helt eget. Anonymkode: 6fae5...5ad Jepp. Men om teorien til han andre skulle stemme, så burde så mye sex, så mange utløsninger og orgasmer, at testosteron-nivået til mannen blir så lavt at han knapt kunne få den opp. Ny-forelsket knulle-som-kaniner-perioden varer som regel ganske lenge. Han skulle fått så lite testosteron at han omtrent sluttet å være mann. Videre, manne-menn, testosteron-kjemper som kjører feite biler og drar en haug damer burde også ... ironisk nok ... ha lavt testosteron-nivå om teorien holdt vann. Testo-menn uten testo? ... ... ... nei, jeg tror ikke et sekund på den teorien. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #31 Skrevet 24. september 2023 Gjør det hver dag uansett når jeg er singel (som stort sett er alltid). Date betyr som regel ikke sex uansett. Kun når jeg er samboer onanerer jeg sjelden, for sex er bedre. Anonymkode: 432a7...575
1000x Skrevet 24. september 2023 #32 Skrevet 24. september 2023 arvidhansen skrev (32 minutter siden): Ja, men sexlyst er ikke nødvendig. Bare den motiverte følelsen testosteron gir. Enig. Det gjør sansene dine knivskarpe rett og slett, og gjør at ingen ting distraherer deg vekk fra hun som skal ha all din oppmerksomhet. Du fristes ikke til å fikle med mobilen dersom du er sprengkåt og daten er til stede. Det måtte i så fall være av den intense nervøsiteten som kan føre med, men som skal være der. Du skal føle noe når du er med en date, og føle det skikkelig. Da får du svar på om hun er den riktige for deg. Om du framstår som litt klønete så vil en riktig date sette pris på det, hun vil forstå hvorfor. Det er slik det skal være på en date. Du skal være deg selv. Og takle det som kommer av følelser. Ikke fjerne forutsetningene for alle de sterke følelsene som hører med til en date ved å runke de vekk i forkant. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #33 Skrevet 24. september 2023 1000x skrev (1 time siden): Enig. Det gjør sansene dine knivskarpe rett og slett, og gjør at ingen ting distraherer deg vekk fra hun som skal ha all din oppmerksomhet. Du fristes ikke til å fikle med mobilen dersom du er sprengkåt og daten er til stede. Det måtte i så fall være av den intense nervøsiteten som kan føre med, men som skal være der. Du skal føle noe når du er med en date, og føle det skikkelig. Da får du svar på om hun er den riktige for deg. Om du framstår som litt klønete så vil en riktig date sette pris på det, hun vil forstå hvorfor. Det er slik det skal være på en date. Du skal være deg selv. Og takle det som kommer av følelser. Ikke fjerne forutsetningene for alle de sterke følelsene som hører med til en date ved å runke de vekk i forkant. Så man kan fint få lyst på hverandre og ende med sex, å fortsatt bli kjærester etter det? Syntes det er så vanskelig å avstå sex når stemningen tilsier det. Anonymkode: 6fae5...5ad 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #34 Skrevet 24. september 2023 Aldri. Jeg runker bare før en date for å unngå å bli for kåt. Typisk hvis det er første date og vi har bestemt oss for ikke å ha sex, eller når jeg får lyst på «forbudt sex» med elskerinne o.l. Hvis jeg skal ha sex sparer jeg meg heller. Anonymkode: 4cfea...d7e
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #35 Skrevet 25. september 2023 Spørsmålet burde ikke være om du runker før du drar på date, menn heller om du bæsjer rett før du drar på date. Anonymkode: d3d0c...1b4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #36 Skrevet 25. september 2023 Nei, ikke samme dag eller kvelden før jeg forventer å ha sex. Da må pungen være full av livskraft. Ellers opplever jeg at det kan lukte litt etterpå, og på date må man stille med rent og fresht utstyr. Anonymkode: af5bb...615 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #37 Skrevet 25. september 2023 Ja, kan runke 5min før sex og. Vet sexen er bedre da, og kan elske enda bedre om jeg akkurat har kommet. Kan uansett komme mange ganger. ..runking tar ikke bort følelsen, det er det vibratororgasmer som gjør.. Anonymkode: 2825f...665
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #38 Skrevet 25. september 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan får du dette til som singel? Du må ha det voldsomt travelt😳 Anonymkode: 1bc2e...0ed Ikke spes vanskelig. Er vel ikke mer travelt å ha sex som singel enn i forhold. Anonymkode: bbae1...6ff
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #39 Skrevet 25. september 2023 Har fast regel om 48 timer sølibat i forkant for å bygge opp spenning M40. Anonymkode: 855a6...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #40 Skrevet 25. september 2023 Jeg har aldri tenkt på dette som en sak eller som et problem. Har jeg lyst til å runke, så runker jeg. I møte med en ny date er jeg uansett så motivert at det betyr lite hva som skjedde mer enn en time tidligere. Ellers er det sånn for min del, at den første sexen med en ny kvinne fører til en for rask utløsning. Det er dumt, men sånn har jeg alltid vært. Det nye, ukjente er så sexy at jeg kommer før jeg burde. Da er det nødvendig å kunne fortsette, men det er ikke noe problem dersom det er tid og anledning til det, og det må man sørge for å ha når man først er klar over sidene ved seg selv. Dette med å komme tidlig kan også gjelde kvinner. Jeg har en venninne som sier hun får orgasme kun av den første vaginale inntrengningen av en ny sexpartner. Hun finner så sterk tenning i å skulle ha sex med en ukjent mann som hun finner attraktiv, at det rett og slett går for henne idet hun kjenner ham trenge inn. Vi mennesker er forskjellige. Noen kvinner må ha trygghet og tilhørighet for å kunne komme. Og noen menn har den samme utholdenheten uansett ny partner eller ikke. Anonymkode: 84e5e...c7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå