AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #1 Skrevet 21. september 2023 Er dette vanlig har nesten alle en «the one who got away». Gjerne del opplevelser. Anonymkode: 9d97c...969
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #2 Skrevet 21. september 2023 Jeg følte jeg hadde det, men i ettertid er jeg glad det ikke ble han. Men jeg har vært the one who got away, opptil flere ganger. Har fått melding åresvis etter om at de angret på at ting ble som de ble og de ikke kan glemme meg osv osv. Er ganske patetisk å skrive sånne meldinger når man vet noen har gått videre. Anonymkode: 82144...142 6 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #3 Skrevet 21. september 2023 Jeg har en «the one who got away». Han dukker opp i tankene mine fra tid til annen, men har ingen kontakt med ham. Anonymkode: 174f8...f07 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #4 Skrevet 21. september 2023 Ingen got away. De som dro gjorde det helt frivillig og da savnet jeg bare den jeg trodde de var. Anonymkode: 9e0ad...e61 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #5 Skrevet 21. september 2023 Vi var på forskjellige steder i livene våre. Skiltes som gode venner, men mistet kontakten. En utrolig fin gutt som ble til en fin mann. Det passet ikke, og vi var nok begge for unge. Anonymkode: 1dda0...06c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #6 Skrevet 22. september 2023 Jeg hadde en. Så ble jeg sammen med en annen en god stund etterpå, var i ett langvarig forhold i 8 år, men alikevel gikk tankene tilbake til han det aldri ble noe seriøst og langvarig med. Så ble det slutt med han jeg var sammen med i 8 år med, å tok faktisk opp kontakten med han jeg holdt med før..Viste han var singel. Det var det lureste jeg gjorde, for da fikk jeg han endelig ut av systemet. Selv opplever jeg at en annen x som jeg var sammen med for 14!! År siden fortsatt tar kontakt, der han sier at han fortsatt elsker meg, og at jeg bør virkelig gi han en by kjangs osv… Anonymkode: 13c92...088 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #7 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ingen got away. De som dro gjorde det helt frivillig og da savnet jeg bare den jeg trodde de var. Anonymkode: 9e0ad...e61 Helt enig! Hadde for noen år siden noen jeg tenkte at "got away," men om de hadde vært de rette hadde de jo ikke dratt. Nå har jeg en kjæreste jeg elsker, og er såååå glad for at det ikke ble noe langvarig forhold med de jeg møtte før. Anonymkode: e8c20...8bd 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #8 Skrevet 30. desember 2023 Jeg har heller en "the one- det ikke ble noe av". Hadde en kraftig følelse i 1998/9 elns. Og må innrømme hen er den jeg tenker fortsatt på når kjærlighets sanger spilles og jeg lukker øyene. Hvorfor, det vet jeg ikke- blir vemodig for alltid. Føles som vi kjente hverandre i et tidligere liv. Det ble aldri oss og blir aldri oss. Kynikere vil nok si jeg forelsket meg i drømmen/ tanken om ham at jeg ikke kjenner personen og noen vil si jeg må unngå fyren fordi han er slem, men noe ble satt i gang inni meg da vi møttes og det er visst noe som aldri går bort. Jeg har selvsagt datet og vært samboer med andre siden 98... men føles alltid som et lite løgn fordi jeg aldri kom over dette ordentlig... kanskje i neste liv. Anonymkode: 440b2...825 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #9 Skrevet 30. desember 2023 Man kan jo lure på om det er melankoli over «the one», eller melankoli over tanken/ideen om «the one» som gjør at vi plager oss selv et ti-år eller to etter at hun/han vi så gjerne ville det skulle bli noe mer med, har gått videre, fått en haug med barn, blitt feit og glemt alt om oss. Anonymkode: a4272...83d 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #10 Skrevet 30. desember 2023 Det er vel heller fantasiversjonen av ham som blir dyrket gjennom årevis av grå hverdag. I virkeligheten er han nok ikke så fantastisk. Men ja, forelskelse gjør at vi opplever en person som perfekt. Anonymkode: 5c167...b2c 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #11 Skrevet 30. desember 2023 Tror jeg har vært det 2 ganger, men det er noen år siden jeg ble gift og fikk barn nå, så nå har det bært stilt, vært gift i 7 år nå. to ekser(ikke samtidig) 😂 selvsagt prøvde alltid å kontakte meg ut av det blå Anonymkode: ffb31...760
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #12 Skrevet 30. desember 2023 48 minutter siden, AnonymBruker said: Man kan jo lure på om det er melankoli over «the one», eller melankoli over tanken/ideen om «the one» som gjør at vi plager oss selv et ti-år eller to etter at hun/han vi så gjerne ville det skulle bli noe mer med, har gått videre, fått en haug med barn, blitt feit og glemt alt om oss. Anonymkode: a4272...83d Den hørtes melankolsk ut med smak av litt bitterhet. Anonymkode: 440b2...825 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #13 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den hørtes melankolsk ut med smak av litt bitterhet. Anonymkode: 440b2...825 Jeg er ikke bitter. Jeg er kanskje mer forundret over at den korte tiden jeg fikk med et annet menneske når både jeg og hun var på helt andre steder i livet synes å aldri ville slippe tak, selv om vi etablerer oss med andre. At hun er feit nå er ikke noe jeg sier med hevngjerrighet, men forundring. Jeg er som mange andre opptatt av utseende, og hvorfor gir det meg ikke avslutning å se for meg selv at om jeg hadde møtt henne for første gang i dag så hadde jeg neppe snudd meg etter henne. Det får meg til å lure på om det er «ideen om henne/oss» vel så mye som den faktiske personen som har gitt meg en slik hang-up. Kanskje trigget av at ting var intenst men kort og jeg aldri rakk å se hennes (uten tvil) negative sider. Anonymkode: a4272...83d 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #14 Skrevet 30. desember 2023 28 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke bitter. Jeg er kanskje mer forundret over at den korte tiden jeg fikk med et annet menneske når både jeg og hun var på helt andre steder i livet synes å aldri ville slippe tak, selv om vi etablerer oss med andre. At hun er feit nå er ikke noe jeg sier med hevngjerrighet, men forundring. Jeg er som mange andre opptatt av utseende, og hvorfor gir det meg ikke avslutning å se for meg selv at om jeg hadde møtt henne for første gang i dag så hadde jeg neppe snudd meg etter henne. Det får meg til å lure på om det er «ideen om henne/oss» vel så mye som den faktiske personen som har gitt meg en slik hang-up. Kanskje trigget av at ting var intenst men kort og jeg aldri rakk å se hennes (uten tvil) negative sider. Anonymkode: a4272...83d Ja, fint at du er lykkelig nå da. Sikkert bra å se sin hang up bli lite attraktiv. Kanskje den beste pillen (for de som ikke tror på noe dypere forbindelser eller noe mer mellom himmel og jord)...som finnes for å kurere en hang up. Anonymkode: 440b2...825
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #15 Skrevet 30. desember 2023 Jeg var utrolig forelsket i en annen den gangen jeg traff min nåværende ektemann. Jeg kuttet ham ut som elsker og fokuserte utelukkende på han jeg håpet jeg skulle kunne elske. Det funka. Kunne aldri tenkt meg å være sammen med en mann som han jeg var så besatt av. Vil bare være med mannen min. Men jeg er fremdeles venn med han jeg en gang trodde jeg elsket. Anonymkode: 8a1a4...1b6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #16 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 21.9.2023 den 21.37): Er dette vanlig har nesten alle en «the one who got away». Gjerne del opplevelser. Anonymkode: 9d97c...969 Nei det er bare en måte å idealisere noen på, og gjøre de bedre enn de var, så har man liksom et evig jag selv og er utilgjengelig for alle andre. Anonymkode: 2fc16...7b7 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #17 Skrevet 30. desember 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg var utrolig forelsket i en annen den gangen jeg traff min nåværende ektemann. Jeg kuttet ham ut som elsker og fokuserte utelukkende på han jeg håpet jeg skulle kunne elske. Det funka. Kunne aldri tenkt meg å være sammen med en mann som han jeg var så besatt av. Vil bare være med mannen min. Men jeg er fremdeles venn med han jeg en gang trodde jeg elsket. Anonymkode: 8a1a4...1b6 Du er fremdeles «venn» med han du lå med mens du starta forholdet til mannen din, og han er «The One that got away»? Vet mannen din dette ? Skjønner du selv hvor galt dette er ? Anonymkode: 60423...177 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #18 Skrevet 30. desember 2023 Bare en illusjon fra selveste Hollywood. Enten er man kjærster eller ikke. "Den som kom seg bort" lever sitt eget liv og har det bra med sin nye kjærste, ikke ett objekt som liker å bli tenkt på i ny og ned... Anonymkode: 8e2a4...023 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #19 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, fint at du er lykkelig nå da. Sikkert bra å se sin hang up bli lite attraktiv. Kanskje den beste pillen (for de som ikke tror på noe dypere forbindelser eller noe mer mellom himmel og jord)...som finnes for å kurere en hang up. Anonymkode: 440b2...825 Poenget mitt var at det å se henne med fire barn og som overvektig ikke gjør noe fra eller til for tankesettet mitt. Jeg har møtt damer før og etter og ingen har hatt en sånn virkning på meg. Anonymkode: a4272...83d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #20 Skrevet 30. desember 2023 Jeg møtte "the one who got away" mens jeg fortsatt var sammen med eksen min. Har aldri vært så forelsket og besatt før, jeg greide ikke spise eller fokusere, gikk ned flere kilo. Men var i et forhold, riktig nok et dårlig, det sang på siste verset, så fikk ikke gjort så mye med han jeg ble forelsket i. Jeg gikk fra samboeren min, men ville ikke gå rett til ny mann og skjønte at jeg trengte litt tid på å finne meg selv igjen. I den prosessen traff jeg ny mann, så tok aldri opp kontakten med han andre. Angrer på at jeg ikke ga det en sjanse, men den overveldende forelskelsen var litt skremmende. Anonymkode: 25a15...28e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå