AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:06 #1 Del Skrevet mandag kl 20:06 Er det pertentlig og jålete, eller er det positivt? For å bruke KG- terminologi: er det Hot or not ? Anonymkode: 2495b...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:09 #2 Del Skrevet mandag kl 20:09 Hot, men det skal være sparsommelig. Menn som dynker seg i det, eller overdriver er totalt turnoff. Er litt varsom for intense lukter, og det der blir en dealbreaker. Anonymkode: 182fd...155 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet mandag kl 20:13 #3 Del Skrevet mandag kl 20:13 Liker det så lenge det er en diskret duft. Man tar ikke på seg Jean Paul før man går på jobb (Egentlig aldri da den er skikkelig invaderende og det er altfor mange fulle, middelaldrende menn som er skikkelig tafsende og klåfingra som bruker den) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:15 #4 Del Skrevet mandag kl 20:15 Allergisk, så blir fort et NOT. Gjelder forsåvidt begge kjønn. Anonymkode: 7c217...d23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:42 #5 Del Skrevet mandag kl 20:42 Jaaa! Det er jo bare dritsexy med en mann som lukter godt Anonymkode: 6d50a...6d3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:48 #6 Del Skrevet mandag kl 20:48 Jeg elsker det 😊 Anonymkode: b27d9...e64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:50 #7 Del Skrevet mandag kl 20:50 Lukter ikke forskjell på deoen deres eller parfyme. Anonymkode: 25d92...833 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet mandag kl 20:53 #8 Del Skrevet mandag kl 20:53 Meh. Liker bedre en nydusjet, men naturlig kroppslukt. Parfyme er helt ok, men synes egt ikke majoriteten av herreparfymer lukter så godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:54 #9 Del Skrevet mandag kl 20:54 Jeg hater det. Parfyme er grusomt, både på kvinner og menn. En diskret duft man kjenner når man er helt nært er ok, men å lukte folk etter de har gått forbi er fælt. Jeg forstår virkelig ikke folks behov for at alle i omgivelsene deres skal lukte dem hele tiden. Normale mennesker med normal hygiene trenger ikke parfyme! Anonymkode: de18d...e10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:55 #10 Del Skrevet mandag kl 20:55 Jeg liker det!! Anonymkode: 2b333...9bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet mandag kl 21:00 #11 Del Skrevet mandag kl 21:00 Love it! Mannen min bruker parfyme hver gang han har dusjet, altså hver dag. Han lukter himmelsk godt bestandig🤍 Nå skal det sies,at jeg elsker hvordan han lukter om han ikke har dusjet også,alså🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:15 #12 Del Skrevet mandag kl 21:15 Hot 🔥 Jeg liker gode lukter og en mann som lukter god parfyme er å foretrekke. Anonymkode: 3a956...8eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:36 #13 Del Skrevet mandag kl 21:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hot, men det skal være sparsommelig. Menn som dynker seg i det, eller overdriver er totalt turnoff. Er litt varsom for intense lukter, og det der blir en dealbreaker. Anonymkode: 182fd...155 Numii skrev (1 time siden): Liker det så lenge det er en diskret duft. Man tar ikke på seg Jean Paul før man går på jobb (Egentlig aldri da den er skikkelig invaderende og det er altfor mange fulle, middelaldrende menn som er skikkelig tafsende og klåfingra som bruker den) AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jaaa! Det er jo bare dritsexy med en mann som lukter godt Anonymkode: 6d50a...6d3 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg elsker det 😊 Anonymkode: b27d9...e64 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg liker det!! Anonymkode: 2b333...9bb flusa skrev (28 minutter siden): Love it! Mannen min bruker parfyme hver gang han har dusjet, altså hver dag. Han lukter himmelsk godt bestandig🤍 Nå skal det sies,at jeg elsker hvordan han lukter om han ikke har dusjet også,alså🙈 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hot 🔥 Jeg liker gode lukter og en mann som lukter god parfyme er å foretrekke. Anonymkode: 3a956...8eb Ts her; Så fint å få bekreftelse på akkurat dette. Personlig så bruker jeg parfyme av to grunner. Grunn nummer én, og klart viktigst: Jeg gjør det for min egen skyld. Liker den lille luksusen og velvære det gir meg. Man føler seg mer fresh, hvilket trolig også spiller inn på selvfølelse og selvtillit. Plutselig så fremstår man mer selvsikker, hvilket kanskje også er attraktivt? Grunn nummer to; jeg bruker parfyme fordi jeg til nå har innbilt meg at kvinner generelt liker det. Det er fint at denne innbilningen faktisk er riktig da 😂 Jeg liker faktisk heller ikke så godt de typiske herreparfymene som er på markedet, men pleier heller å velge unisex, gjerne med sitrusnoter eller lignende. Synes mange herredufter kan bli litt for dominante. Less is more, ikkesant? Akkurat der har jeg nok litt å gå på… 🫣 Kan nok bli litt for ivrig med flakongen 😂 Anonymkode: 2495b...5c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:38 #14 Del Skrevet mandag kl 21:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hot, men det skal være sparsommelig. Menn som dynker seg i det, eller overdriver er totalt turnoff. Er litt varsom for intense lukter, og det der blir en dealbreaker. Anonymkode: 182fd...155 Så fint med den tilbakemeldingen. Er som nevnt for gjort å bli for ivrig - ts Anonymkode: 2495b...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharjeelovich Skrevet mandag kl 21:40 #15 Del Skrevet mandag kl 21:40 Så vi menn kan ikke ta på parfyme og like at vi lukter godt? Eller ta vare på oss selv? Går rundt med dress hver dag i jobb jeg. Gjør det ikke for andre enn meg selv. Er det for fisete? Men hey, så har jeg skjegg, brun og er norsk pakistaner i tillegg så det gjør opp for parfyme og dress. Jeg faller jo uansett ikke under kategorien til KG. Dere hater jo sånne skumle utlendinger som meg uansett, haha. La meg nå ta på litt parfyme og lukte godt mens jeg er skummel i alle fall? Ler. Ha en fin kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:11 #16 Del Skrevet tirsdag kl 07:11 Jeg elsker at menn lukter godt! Men, jeg opplever alt for ofte at menn bruker mer parfyme enn en 11årig jente som drukna i parfymeflaska... Jeg har flere enn en gang gått ut av butikker eller gått på andre siden av gata for jeg holder på kveles av parfymelukten fra enkelte menn. Anonymkode: 360e6...5c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet tirsdag kl 13:53 #17 Del Skrevet tirsdag kl 13:53 Blir kvalm og får migrene - så en veldig effektiv ting å ta på om man vil dumpe meg og bli kvitt meg raskest mulig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:56 #18 Del Skrevet tirsdag kl 13:56 NOT - Både på damer og på menn. Dette er et produkt som man ikke trenger, og som påfører andre problemer i form av migrene, hodepine og pustevansker. Anonymkode: e74f5...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:58 #19 Del Skrevet tirsdag kl 13:58 Sharjeelovich skrev (16 timer siden): Så vi menn kan ikke ta på parfyme og like at vi lukter godt? Eller ta vare på oss selv? Går rundt med dress hver dag i jobb jeg. Gjør det ikke for andre enn meg selv. Er det for fisete? Men hey, så har jeg skjegg, brun og er norsk pakistaner i tillegg så det gjør opp for parfyme og dress. Jeg faller jo uansett ikke under kategorien til KG. Dere hater jo sånne skumle utlendinger som meg uansett, haha. La meg nå ta på litt parfyme og lukte godt mens jeg er skummel i alle fall? Ler. Ha en fin kveld Greia her er at man lukter faktisk ikke godt ved å bruke parfyme. Anonymkode: e74f5...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet torsdag kl 15:52 #20 Del Skrevet torsdag kl 15:52 Det kommer an på duften, og hvor mye det er. Jeg liker det ikke om det kjennes på flere meters avstand. Da er det NOT. Men hvis jeg kjenner duften når jeg er helt nær, da er det HOT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå