Gå til innhold

Mann, 40 år som følger mange lettkledde, unge kvinner på Instagram og TikTok

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hele hans «for you page» er full av kvinner i bikinier og undertøy, dette viste han stolt frem selv i dag over det som skulle være en romantisk middag.

Jeg er kvalm. Vi begge er 40 år gammel, disse kvinnene er ikke mere enn 18-19 år, noen er kanskje tidlig i 20-årene. 
Vi har datet i 2 måneder nå, han har hittil virket som en veldig fin mann, omtenksom og morsom, med det som virket som bra holdninger til livet.

Men, nå har jeg lyst til å avslutte dette og lurer på: Overreagerer jeg? 
Disse kvinnene er så unge at de kunne ha vært hans biologiske barn, med tanke på at han selv har en 14 år gammel datter gjør hele dette meg bare fryktelig uvel. Og så det at han nesten virket så stolt av det…🤢

Anonymkode: 78a10...273

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg reagerer mest på er at en du dater hvis deg stolt bilder av lettkledde damer i det hele tatt🙈🙉🙊 Ikke normalt!  Hadde takket pent for middagen og latt han betale før jeg sa hasta lavista🙈 

Anonymkode: 1c359...88b

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt like sjokkert om dama var 20 eller 50🙈 Altså alt her virker jo røde flagg😱

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres både ekkelt og skremmende ut. Jeg hadde nok tatt det som et veldig dårlig tegn og funnet en annen :overrasket:

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Nei, takk. Nå går jeg hjem.» hadde jeg sagt om en mann viste meg bilder av prostituerte. Og blokkert nummeret hans. 

Anonymkode: 2a991...265

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min interesse for ham hadde vært over. 

Anonymkode: 39b3c...e62

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde blitt like sjokkert om dama var 20 eller 50🙈 Altså alt her virker jo røde flagg😱

Selv ville jeg blitt mye mer sjokkert om han så på lettkledde bilder av 50-åringer 😅

Det som er teit her er jo at han ikke bare holder det for seg selv at han ser på pene jenter på nettet. Helt vanlig å gjøre det, ikke så vanlig å skryte av det til ei dame man møter.

Anonymkode: 164bb...20a

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selv ville jeg blitt mye mer sjokkert om han så på lettkledde bilder av 50-åringer 😅

Det som er teit her er jo at han ikke bare holder det for seg selv at han ser på pene jenter på nettet. Helt vanlig å gjøre det, ikke så vanlig å skryte av det til ei dame man møter.

Anonymkode: 164bb...20a

😂 Ja du sier noe der🙈 50-70 år enda verre gjerne,men selve opplegget her høres nesten tull ut. Hvem sitter på romantisk date å drar opp stolt bilder av halvnakne damer med daten sin🙉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

«Nei, takk. Nå går jeg hjem.» hadde jeg sagt om en mann viste meg bilder av prostituerte. Og blokkert nummeret hans. 

Anonymkode: 2a991...265

Samme her! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle heterofile menn i alle aldre ser på lettkledde og nakne 18 år gamle kvinner, uten unntak. Ja, det inkluderer bestefar :) Menn mister aldri lysten på unge kvinner uansett hvor gamle de er selv, tror du noe annet lever du i en fantasiverden.

Derimot rart at han viser deg det…

Anonymkode: ff5a7...9b3

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sjelden smart for menn å vise frem "runkebanken" for å si det slik. SPESIELT ikke over en romatisk middag.

Men om vi antar at minst 70% av menn i hans alder har en lignende runkebank. Spesielt om de som har forvillet seg innpå apper som TikTok.

Kan det på noe vis tolkes positivt fra en kvinne at han velger å være ærlig? Dersom ærlighet er feil. Hva er verst. En mann som åpenlyst runker til slanke stramme teens eller en mann som lyger eller er uærlig om hva han runker til?

Anonymkode: 05047...650

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo sjelden smart for menn å vise frem "runkebanken" for å si det slik. SPESIELT ikke over en romatisk middag.

Men om vi antar at minst 70% av menn i hans alder har en lignende runkebank. Spesielt om de som har forvillet seg innpå apper som TikTok.

Kan det på noe vis tolkes positivt fra en kvinne at han velger å være ærlig? Dersom ærlighet er feil. Hva er verst. En mann som åpenlyst runker til slanke stramme teens eller en mann som lyger eller er uærlig om hva han runker til?

Synes det viser litt mangel på sosial intelligens når man dater noen på 40 og viser hvem han faktisk vil ha, noen på 18. De fleste har ikke sjans på drømmedamen/mannen, men man trenger ikke sitte og vise frem bilder av hva man EGENTLIG finner tiltrekkende. Han burde også fått med seg at eldre damer er veldig dømmende mot menn som liker yngre damer. Av åpenbare strategiske årsaker.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han høres jo mindre intelligent ut. Respektløst mot deg, så hadde dumpet han ja. Du fortjener bedre! Det vet du. Men ja selvfølgelig ser alle menn på disse unge stramme kroppene og "koser" seg.  95 % hvertfall gjør det. Kjenner noen som faktisk ikke ser på sånt også.  Men gjør det noe om de ser? Hvorfor blir vi damer på 40 så sure for det?  🤔

Anonymkode: 2e806...6ad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Sykkelkopp said:

Synes det viser litt mangel på sosial intelligens når man dater noen på 40 og viser hvem han faktisk vil ha, noen på 18. De fleste har ikke sjans på drømmedamen/mannen, men man trenger ikke sitte og vise frem bilder av hva man EGENTLIG finner tiltrekkende. Han burde også fått med seg at eldre damer er veldig dømmende mot menn som liker yngre damer. Av åpenbare strategiske årsaker.

Jeg er i grunn enig. Men før jeg hadde vært litt på KG så var jeg ikke helt klar over hvor hardt dømmende damer er for helt vanlige preferanser.

Jeg tipper mannen bare er litt enkel og naiv. Litt sånn. "Deg liker jeg. Deg kan jeg vise den hemmelige og kjære poesisamlingen min til og være 100% ærlig med alt." Men så var faktisk "poesisamlingen" tiktok vidoer med teens. 💀

Henger dere med? Altså jeg personlig synes 100% ærlighet i forhold er helt fantastisk. Det er referansen. Jeg hater løgn. Lyger ikke. De jeg er nærmest sånn generelt er de jeg kan være minst mulig ufiltrert ovenfor. Jeg kan kanskje forstå litt av villigheten hans til å dele. Finner man en dame som man kan dele hva som helst med og hun aksepterer det så har man et fantastisk grunnlag for et seriøst forhold.

Jeg spør damer igjen. Hvilken manner å foretrekke av disse to?

1. Han som runker til teens og innrømmer det.

2. Han som runker til teens og lyger om det.

Min forståelse er at man ikke bør være noen av disse mennene. Så om man ikke ønsker å lyge så må man bare unngå å dele runkevaner. Velge å ikke svare. Eller bare lyge... For det er mer sosialt akseptabelt og bedre enn å dele sannheten til en kvinne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er i grunn enig. Men før jeg hadde vært litt på KG så var jeg ikke helt klar over hvor hardt dømmende damer er for helt vanlige preferanser.

Jeg tipper mannen bare er litt enkel og naiv. Litt sånn. "Deg liker jeg. Deg kan jeg vise den hemmelige og kjære poesisamlingen min til og være 100% ærlig med alt." Men så var faktisk "poesisamlingen" tiktok vidoer med teens. 💀

Henger dere med? Altså jeg personlig synes 100% ærlighet i forhold er helt fantastisk. Det er referansen. Jeg hater løgn. Lyger ikke. De jeg er nærmest sånn generelt er de jeg kan være minst mulig ufiltrert ovenfor. Jeg kan kanskje forstå litt av villigheten hans til å dele. Finner man en dame som man kan dele hva som helst med og hun aksepterer det så har man et fantastisk grunnlag for et seriøst forhold.

Jeg spør damer igjen. Hvilken manner å foretrekke av disse to?

1. Han som runker til teens og innrømmer det.

2. Han som runker til teens og lyger om det.

Min forståelse er at man ikke bør være noen av disse mennene. Så om man ikke ønsker å lyge så må man bare unngå å dele runkevaner. Velge å ikke svare. Eller bare lyge... For det er mer sosialt akseptabelt og bedre enn å dele sannheten til en kvinne.

Jeg foreslår at de mennene ikke får barn. Spesielt ikke jenter, for de jentene ville vel vært runkemateriale når de var 12 år eller? Du hadde vel ønsket du bodde i Afghanistan? Der kan jo menn få 10-åringer, og det er vel sånt som sånne som deg liker å sikle på, og som politiet burer inne.

Anonymkode: 6f73f...e2d

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er verst. Å få vite om denne siden ved ham nå etter to måneder eller at du oppdaget det selv etter to år eller mer. Nå vet du, take it or leave it. Kanskje han ville være "110% seg selv" mot deg, eller vil du skal gjøre det slutt fordi han ikke klarer det selv eller så er han litt "enkel" i hodet og kanskje ser deg som en kompis.

Anonymkode: 19767...b8a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Alle heterofile menn i alle aldre ser på lettkledde og nakne 18 år gamle kvinner, uten unntak. Ja, det inkluderer bestefar :) Menn mister aldri lysten på unge kvinner uansett hvor gamle de er selv, tror du noe annet lever du i en fantasiverden.

Derimot rart at han viser deg det…

Anonymkode: ff5a7...9b3

Det der er bare BS. Oppegående voksne menn holder seg til mer anstendig alder. 

Anonymkode: 81dee...f34

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Hele hans «for you page» er full av kvinner i bikinier og undertøy, dette viste han stolt frem selv i dag over det som skulle være en romantisk middag.

Jeg er kvalm. Vi begge er 40 år gammel, disse kvinnene er ikke mere enn 18-19 år, noen er kanskje tidlig i 20-årene. 
Vi har datet i 2 måneder nå, han har hittil virket som en veldig fin mann, omtenksom og morsom, med det som virket som bra holdninger til livet.

Men, nå har jeg lyst til å avslutte dette og lurer på: Overreagerer jeg? 
Disse kvinnene er så unge at de kunne ha vært hans biologiske barn, med tanke på at han selv har en 14 år gammel datter gjør hele dette meg bare fryktelig uvel. Og så det at han nesten virket så stolt av det…🤢

Anonymkode: 78a10...273

Kvinner på rundt 20 år er og blir det mest sexy som finnes utseende messing. 10 år gamle gutter er enig, og 100 år gamle menn er enig. Ikke noe unormalt eller rart med at han syns 20åringer er deilige, det gjør vi alle.

Det som derimot er ganske unormalt er at han er så tjukk I huet at han ikke vet at kvinner hater å høre eller se dette, og spesielt en kvinne han dater som ikke selv er 20. Har nesten lyst til å spørre om han er på autisme spekteret, for det her er så tonedøvt at man skulle tro han hadde en diagnose.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...