Gå til innhold

Var jeg ikke verdt mer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg er ei dame på 50 år som har vært singel i flere år fordi jeg er svært brent og faller ikke så lett for noen. For 3 uker siden møtte jeg en jeg umiddelbart fikk interesse for på en fest og siden han sto rimelig i samme båt, var vi svært fornøyde med å ha møtt hverandre.

Vi er begge arb.ledige pr i dag så vi fikk mye tid sammen, der vi snakket mye, laget middager, besøkte venner av han, så min 13-årige sønn på hånball trening og ikke minst så masserte han meg (kun på 'kjedelige' plasser...) i over en time på massasje benken sin. Jeg har noe 'tull' bak i ryggen så han tok iniativet flere ganger og siden han er proff merkes det godt.

I mange år før jeg traff han har jeg vært redd jeg var såpass ødelagt av far til min sønn (les: narsisissme) at jeg aldri kom til å få nok følelser for en mann mer, til å væge å ha sex igjen - men DER tok jeg feil wink.gif
.
Det viste seg at vi hadde mange felles-interesser og er begge hektet på sjakk - MEN ser kanskje ikke ut som om vi noen gang finner ut hvem som egentlig var best freak.gif Joda, vi hadde det veldig morsomt i lag og viste samtidig respekt for hverandre - altså, bygget hverandre opp!

Nå må det sies at relasjonen mellom oss var utfordrende fra første stund da han er polsk, kjemper for å få hans 2 barn hit til Norge og snakker kun gebrokkent engelsk - OG så er han vel 8 år yngre...!
Dette snakket vi åpent om og vi ønsket begge å bare kose oss i lag uten å ta sorgene på forskudd, siden vi tross alt hadde en sjans for at det også kunne gå - sånn rent situasjonsbetinget...

SÅ skjer det og kanskje er det en 'kultur-kresj' eller en misforståelse, for jeg syntes ikke jeg har gjort noe større galt og nå har han bare avsluttet alt! Vi var oppe i kåken hans da han kjørte avgårde for å hente en 'bit crazy' kamerat av han, som han sa og jeg gjorde husarbeid imellomtiden. De kommer og vi koste oss med litt % på Lørdags-kvelden bergenser.gif Kompisen hans hadde nærmest en turbo bak og det virket som han ville unngå å snakke fortrolig med oss...
Han speedet flere ganger enda det var ingen av oss som har brukt det.

Forholdsvis tidlig på kvelden blir 'partneren' min trøtt og jeg regnet med det var ok at jeg tok meg ei øl, eller to med kompisen før jeg kom inn til han og la meg fordi jeg var lys våken - MEN det var ikke måte på hvor lite OK det var! Da vi våknet dagen etter var glimtet han hadde hatt i øynene, borte og han var blitt skeptisk til meg eek.gif

Etterhvert ser vi at kompisen hadde forsynt seg både av ølene og sigarettene mine, mens jeg sov så kanskje er han da også i stand til å skyte ut ei løyn for å komme seg unna med det...

Hadde jeg hatt innsovnings-pillen min hadde jeg gått samtidig med han, men siden de var hjemme brukte jeg % til å 'gjøre jobben'
(Obs, akkurat dette har jeg ikke fått sjansen til å fortelle han, uten at jeg vet om utfallet hadde blitt annerledes om jeg gjorde)

Noen timer etter at han hadde kjørt meg hjem, tekstet han meg og påstår at jeg var fasinert over kompisen hans, hadde ignorert han og på toppen av alt skal jeg visstnok ha massert kompisen også, etter at 'partneren' min var sovnet - ja, vel!? Var det noe mer, eller...

I dag er det 4. dagen han ikke svarer på sms der jeg beklaget at jeg ikke hadde gått inn å lagt meg med han, men at jeg påstandene var usanne og så stilte jeg et ? til hvem kompisen egentlig var...
Jeg avsluttet med å si jeg syntes avgjørelsen hans var gjørt på feil grunnlag. Skrev også at jeg følte meg urettferdig behandlet, men at jeg ville hatt en tlf samtale med han for å se om vi ville klare å forstå hverandre, men kanskje er han bare ferdig med meg og isåfall kan jeg umulig ha vært så mye verdt for han alikevel - lyver magefølelsen min?

Han skrev at han ikke lengre kunne stole på meg og at han hadde såpass selvrespekt at han da ikke gikk tilbake til meg... Nå spør jeg?

Var det fullstendig feil av meg å bli oppe med kompisen noen få timer?

Kan det være at 'x' har en utfordring med sjalusi og dermed skremmer meg for senere prøve å kontrollere meg - i tilfelle han vil prøve igjen...?

Setter stor pris på saklige svar fra dere og gjerne pm party.png

Anonymkode: 35199...6cd

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er utenlandsk, men født og oppvokst i Norge, så jeg forstår din side, men ser også hvordan de tenker på den andre siden. Du skulle ikke ha gjort det du gjorde. Når han går, må du følge etter enten du er trøtt eller ikke. For dem viser du at du ikke respekterer kjæresten. Som sagt, jeg ser din side, men du må tenke annerledes når det gjelder menn fra annen kultur. Håper dere får snakket ut og det ordner seg❤️

Anonymkode: 55449...3d2

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, uansett hva som er hans problemer - vær sjeleglad for at du oppdaget dette så tidlig!

Jeg forstår du ble betatt av denne fyren, men han er en mann som omgir seg med dårlige venner, og han har tydeligvis problemer selv, samt problemer i livet sitt.

Og dette var en mann du valgte å inkludere din sønn i etter under tre uker sammen...

For meg virker du altfor grenseløs. Verst er det at du har inkludert ham i din sønns liv etter så kort tid. For innse det, dette er en mann du ikke kjenner, enda mindre fordi det er både språkproblemer og kulturproblemer. Å involvere barn i dette så tidlig er ikke forsvarlig.

Det at han ghoster deg eller har dumpet deg, det er en velsignelse for deg, for det du beskriver er opptakten til et forhold som kunne blitt ditt verste mareritt!

Ta det som en erfaring du lærer av, og ikke involver ham inn i livet ditt igjen! Han kommer mye trolig til å ta kontakt igjen, men det vil det ikke komme noe godt ut av. Så om du ikke greier det for din egen del, så skylder du ditt barn å ikke ta slike personer inn i ditt og din sønns liv!

Og neste gang du møter en mann - bruk tid på å bli kjent, god tid! før du blir seksuelt involvert, og veldig mye lenger tid før du lar en ny mann bli en del av din sønns liv!

Anonymkode: 9978d...8f8

Endret av Rhodiola
for å fjerne svar til slettet innlegg - Rhodiola, adm.
  • Liker 19
  • Nyttig 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars sønnen din 😐

Anonymkode: 1b49c...687

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er utenlandsk, men født og oppvokst i Norge, så jeg forstår din side, men ser også hvordan de tenker på den andre siden. Du skulle ikke ha gjort det du gjorde. Når han går, må du følge etter enten du er trøtt eller ikke. For dem viser du at du ikke respekterer kjæresten. Som sagt, jeg ser din side, men du må tenke annerledes når det gjelder menn fra annen kultur. Håper dere får snakket ut og det ordner seg❤️

Tviler på dette er kompatibelt med ei vanlig norsk voksen dame… Bra du fant ut av det tidlig, Ts ❤️

Anonymkode: 61c2c...537

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, hun MÅ ingenting.
Han virker paranoid og manipulerende. Bye bye. 

Anonymkode: b6c90...eb8

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei, hun MÅ ingenting.

Hvis hun vil date en ikke norsk må hun det. Du gjør hva du vil

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis hun vil date en ikke norsk må hun det. Du gjør hva du vil

Ikke norske er også forskjellige.
Hilsen en som datet en fra Kroatia og en fra Portugal. Ville aldri akseptert en slik oppførsel. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bare brukte deg tenker jeg...glem han

Anonymkode: 38054...652

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen er ikke noe å samle på. Vær glad du er kvitt han og tenk deg nøye om før du involverer deg med en ny mann.

Anonymkode: 1d3bc...9c2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan ikke forvente at du forlater selskapet bare fordi han går å legger seg da han er trøtt. Man forventer det ikke av en venn og da burde man ikke forvente det av dama si heller. Godt du har funnet ut av dette på et tidlig stadie. Sånt her blir det mye krangling rundt senere tenker jeg. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke legge seg er ikke kritikkverdig. Du skal aldri beklage noe som ikke er galt. Det er galt å beklage at man ikke gikk å la seg.
Sjalusi og drama, allerede i starten av et forhold. Det blir alltid verre. At han har dårlige venner er også et rødt flagg. Bare pris deg lykkelig over at du oppdaget hvem han er, og ikke åpne opp igjen. Mannen er en katastrofe.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, hun MÅ ingenting.

Han må heller ingenting, og det var han som sa bye bye. Ikke ts.

Men hva så egentlig, dette er jo bare en fremmed fyr du traff for 3 uker siden ts. Dette er glemt om et par måneder.

Anonymkode: e6f28...5de

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker, barn involvert, bruker % som sovemiddel... sier ikke mer

Anonymkode: 97921...e07

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ikke norske er også forskjellige.
Hilsen en som datet en fra Kroatia og en fra Portugal. Ville aldri akseptert en slik oppførsel. 

Jeg er enig i at folk er forskjellige. Nå fortalte ts om denne mannen og hva som skjedde. Forholdt meg til det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Speed, alkohol, sovemiddel… Hadde holdt meg langt unna, hva kan bli bra av dette? 

• Liker 12
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsovningspiller er B-preparat og er ikke "knapt nok sterkere en melatonin"!  De kan være avhengighetsskapende, og skal heller ikke blandes med alkohol- fordi det kan forsterke effekt. Noen kan faktisk bli ganske rusa av denne type medisin. Bare til informasjon.

Anonymkode: 52cdf...b61

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke innsovningspiller er det du har som knapt nok er sterkere enn melatonin? 

Anonymkode: 53a45...50d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får deg til å falle for den typen menn? Du kommer fra et stygt forhold og ender opp med en ny kontrollfreak? 

Anonymkode: f527f...b3a

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...