AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #1 Del Skrevet 15. september 2023 Jeg har de siste 3 gangene blødd etter samleie. Har aldri gjort det før, og blir litt urolig. Det er ikke mengder, men såpass mye at jeg må tørke meg gjentatte ganger. Og samboer får det også blod på seg… Ingen spesielle smerter. Alle blødningene skjedde midt i syklusen, men med en ukes mellomrom, og jeg skal ikke ha mens før om en ukes tid. Jeg fødte for 15 mnd siden, og har blødde aldri etter samleie før fødselen heller. Jeg tok 2 celleprøve nå i våres, og de var ok. Hvor lenge skal jeg evt la det gå før jeg kontakter lege? Forstår at det kan være små sår i skjeden som kan gi blødninger men de skal jo gro fort? tenker at vi ikke skal ha samleie på en god stund, slik at evt sår skal hele skikkelig. Hva kan det være? Vi prøver på baby nå, og jeg er redd det er noe galt med livmor/livmorhals… Anonymkode: 16451...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 15. september 2023 #2 Del Skrevet 15. september 2023 ER du tørr? Bruker du glidemiddel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #3 Del Skrevet 15. september 2023 Sofakona skrev (9 minutter siden): ER du tørr? Bruker du glidemiddel? nei ikke tørr og ja bruker glidemiddel ts Anonymkode: 16451...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #4 Del Skrevet 15. september 2023 Du har intermenstruelle blødninger og også postcoitale blødninger. Ene alene er hvert av disse symptomene grunn nok til å ta ny livmorhalsprøve. Du skal ikke følge årene i mellom hver livmorhalsprøve om du har symptomer, da er det ny test som skal tas. Anonymkode: 9a2f8...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenirommet Skrevet 15. september 2023 #5 Del Skrevet 15. september 2023 Det kan være celleforandringer på livmorhalsen. Gå til gyn. Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå