AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Del Skrevet 14. september 2023 Dere vet, der man chiller og drikker kaffe. Flytter litt papirer. Taster litt på data'n. Fyller ut noen skjemaer. Er i møter, hvor det er 20% møteaktivitet og 80% sladring og prat. Dere skjønner greia 😊 Og ikke kom og si at disse jobbene ikke finnes. For det gjør de 😃 Anonymkode: 90318...63b 13 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 14. september 2023 #2 Del Skrevet 14. september 2023 Det lurer jeg på også! 😋 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 14. september 2023 #3 Del Skrevet 14. september 2023 Spør broren til Raymond . . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #4 Del Skrevet 14. september 2023 Det lurer jeg også på!! Vil så gjerne ha en sånn jobb😍 Anonymkode: 604c1...de7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #5 Del Skrevet 14. september 2023 Vil også ha en slik jobb! Tror det da må være en pytte liten kommune, og en avdeling som har få saker. Feks landbruksavdeling i en kommune hvor det er bare en bonde, eller barnevernet i en kommune med bare gamlinger 😝 Anonymkode: 4d6c7...0e3 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 14. september 2023 #6 Del Skrevet 14. september 2023 Trur ikkje det fins så mange slike... 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #7 Del Skrevet 14. september 2023 De har brukt å parkere udugelige ledere i sånne stillinger i de bydelene jeg har jobbet... Men da må man jo først legge ned en del innsats i å klatre. Før man beholder lederlønna og blir ansvarlig for miljøfyrtårnsertifisering eller noe annet vås. Anonymkode: e65f0...110 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Middelmådig Skrevet 14. september 2023 #8 Del Skrevet 14. september 2023 En type saksbehandlerjobb. Bare søk saksbehandler på Finn og søk i vei! Bare ikke ta barnevernet eller nav, det er ikke chill. Eventuelt kan du bli resepsjonist til et søvnig kontor. Ikke hotell, det blir innimellom veldig travelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #9 Del Skrevet 14. september 2023 Du får høre med kommunen du bor i, eller kommuner som grenser til den. Anonymkode: d1176...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takkatt Skrevet 14. september 2023 #10 Del Skrevet 14. september 2023 Ja, skulle gjerne hatt en slik. Alle kommunale jeg har møtt, de stedene jeg har bodd, fra storby til landsbygda, har alle sett utkom har det slik. Jobber fra 09:45 til 13:45, og mellom deres det en halvtimes lunch som alltid blir en halvtime ekstra ved kaffemaskinen. De folka finnes ikke stressa, selv om jeg tror noen av de tror de er stressa. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #11 Del Skrevet 14. september 2023 Skaff deg en mellomleder/lederjobb på en institusjon, barnehage eller lignende. Legg inn minimalt med innsats, bruk hersketeknikker overfor de som jobber under deg, utnytt fleksitiden til det fulle og sørg for å få en god del klager på deg som sjef uten å gjøre noe konkret galt. Plutselig blir du forfremmet til en kjip, stole og rolig kommunal jobb langt unna andre. Anonymkode: ca82b...fd2 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #12 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skaff deg en mellomleder/lederjobb på en institusjon, barnehage eller lignende. Legg inn minimalt med innsats, bruk hersketeknikker overfor de som jobber under deg, utnytt fleksitiden til det fulle og sørg for å få en god del klager på deg som sjef uten å gjøre noe konkret galt. Plutselig blir du forfremmet til en kjip, stole og rolig kommunal jobb langt unna andre. Anonymkode: ca82b...fd2 Stole = stille. Autokorrekt. Anonymkode: ca82b...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #13 Del Skrevet 14. september 2023 Det finnes, men det kan gå sånn opp og ned. Feks det å jobbe i en kommune med lite byggeaktivitet og du jobber i byggesaksavdelingen, feks en mindre kommune utenfor en større by eller bygd. Fikk lite saker, jeg kjedet meg så jeg skiftet kommune. Relevant utdanning i fagfeltet er minimuskravet for å få jobb. Anonymkode: 75bab...f92 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #14 Del Skrevet 14. september 2023 Bare å ta en av tulle-bachelorene det. Katta mi kunne gjort det, så kjør på, men du blir del av en av hovedgruppene som ødelegger landet Anonymkode: b62e6...6f4 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #15 Del Skrevet 14. september 2023 Jobber på dagtilbud, veldig rolig tempo. Rekker over alt av oppgaver uten en antydning til hast. Kan bruke første timen på kaffe uten problemer. Men må jo jobbe med folk da. Fin jobb, men blir kanskje litt for rolig over tid. Anonymkode: 2a79c...486 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #16 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare å ta en av tulle-bachelorene det. Katta mi kunne gjort det, så kjør på, men du blir del av en av hovedgruppene som ødelegger landet Anonymkode: b62e6...6f4 Katten 🐈 din kan ta bachelorutdanning? Anonymkode: 90318...63b 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #17 Del Skrevet 14. september 2023 Du kan forsøke å knulle Kommunalsjefen Anonymkode: e4491...21b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #18 Del Skrevet 14. september 2023 Min jobb er litt sånn. Selv om jeg har syke mengder med saker, så får man bare jobbet det man klarer. Får vel to-tre telefoner i måneden, og aldri brukerkontakt. Sitter med podcast på øret hele dagen og ofrer aldri jobben en tanke på fritiden. Kaffepause mellom 08-08:30 og 14-14.30 i tillegg til en halv times lunsj. Men ellers så jobber jeg jo da, ganske effektivt også. Men er aldri stressa. Ikke så god lønn da, 550 i året.Men kommer nok aldri til å bytte jobb. Trygg jobb, fleksibel arbeidstid, sommertid…. Anonymkode: 18e9a...e33 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #19 Del Skrevet 14. september 2023 Man søker. Anonymkode: ef451...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #20 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du kan forsøke å knulle Kommunalsjefen Anonymkode: e4491...21b Incels, vennligst opphold dere et annet sted 😊 Anonymkode: 90318...63b 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå