AnonymBruker Skrevet 13. september #1 Del Skrevet 13. september Jeg blir lei meg og kjenner det er et ork å dra på jobb i en slik periode. Nesten så man innser at katten har gått bort. Andre som blir reagerer likt? Hatt katten i snart 2år. Anonymkode: 9ccfa...5a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #2 Del Skrevet 14. september Kanskje den er innestengt i garasje, bod etc? Anonymkode: 4ecf6...7ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #3 Del Skrevet 14. september Gutt eller jente? Både hun katter og han katter er ganske så på styr når de er paringsklare og da er det mange som blir borte på vift en periode. Men skjeldent mer enn 5-7 dager. Går det lengre tid enn det kan det ha skjedd noe. Er veldig vanlig katter ‘skifter hjem’ om det finnes bedre mat og vilkår andre steder. Men har katten halsbånd med navn/nummer så ville dere sikkert hørt noe. Med mindre det er rasekatt. Da kan den være stjålet. Anonymkode: 11a74...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #4 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Gutt eller jente? Både hun katter og han katter er ganske så på styr når de er paringsklare og da er det mange som blir borte på vift en periode. Men skjeldent mer enn 5-7 dager. Går det lengre tid enn det kan det ha skjedd noe. Er veldig vanlig katter ‘skifter hjem’ om det finnes bedre mat og vilkår andre steder. Men har katten halsbånd med navn/nummer så ville dere sikkert hørt noe. Med mindre det er rasekatt. Da kan den være stjålet. Anonymkode: 11a74...7f5 Folk som slipper ut ukastrerte katter er jo bra dumme å da Anonymkode: c95c3...4fb 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #5 Del Skrevet 14. september Da hadde jeg hatt panikk, får panikk når han har vært borte mer enn 3 timer. Min kommer inn ofte for å få en godbit. Er vi borte er pus inne. Han er 3 år nå, lengste han har vært borte er vel 5 timer. Anonymkode: f8a9d...8cd 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #6 Del Skrevet 14. september Katter streifer gjerne over en periode. Har hatt katter som har vært borte i 3 uker og kommet hjem igjen. Folk er helt hysteriske om katter for tiden. Morsomt å lese gamle tråder vs nye. På få år er det endret til at katter ikke kan gå ute alene før de er ett år, trenes først i bånd osv 😂 Stakkars katter. De er rovdyr og trenger å jakte og leve livet sitt. Håper katten din kommer hjem igjen. Anonymkode: b77c5...079 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #7 Del Skrevet 14. september Alle katter jeg har hatt har tatt noen lange vandringer innimellom. Ikke noe jeg har blitt stresset over. Katter elsker å streifet. Anonymkode: c2141...070 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #8 Del Skrevet 14. september Da er jeg ute å leter etter pus så snart jeg er hjemme igjen fra jobb. Roper, titter opp i trær, under busker, spør alle i nabolaget om de har sett katten og ber de om å sjekke garasjer, boder osv. Og etter at jeg nesten har dødd av engstelsen så sier katteluka «flipp flopp» og der sitter katten og lurer på i all verden jeg driver med. Anonymkode: 01021...c91 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #9 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Katter streifer gjerne over en periode. Har hatt katter som har vært borte i 3 uker og kommet hjem igjen. Folk er helt hysteriske om katter for tiden. Morsomt å lese gamle tråder vs nye. På få år er det endret til at katter ikke kan gå ute alene før de er ett år, trenes først i bånd osv 😂 Stakkars katter. De er rovdyr og trenger å jakte og leve livet sitt. Håper katten din kommer hjem igjen. Anonymkode: b77c5...079 Klart du har rett og ikke eksperter. Anonymkode: f8a9d...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #10 Del Skrevet 14. september Alltid en viss risiko for at det har skjedd katten noe, selv om den mest sannsynlig bare streifer rundt. Har hørt om katter her som har sittet fast i ei felle, men ble funnet i tide. En annen katt ble etter to uker funnet død ikke langt fra hjemmet sitt, med halsbåndet kilt fast i noe. Jeg har kun innekatt (rasekatt) men vokste opp med alskens katter. De holdt seg alltid i nærheten av hjemmet, såvidt jeg husker. Anonymkode: 66cb5...8c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #11 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Katter streifer gjerne over en periode. Har hatt katter som har vært borte i 3 uker og kommet hjem igjen. Folk er helt hysteriske om katter for tiden. Morsomt å lese gamle tråder vs nye. På få år er det endret til at katter ikke kan gå ute alene før de er ett år, trenes først i bånd osv 😂 Stakkars katter. De er rovdyr og trenger å jakte og leve livet sitt. Håper katten din kommer hjem igjen. Anonymkode: b77c5...079 Gått litt vel mange dager nå... det er ikke like henne. Anonymkode: 9ccfa...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #12 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da er jeg ute å leter etter pus så snart jeg er hjemme igjen fra jobb. Roper, titter opp i trær, under busker, spør alle i nabolaget om de har sett katten og ber de om å sjekke garasjer, boder osv. Og etter at jeg nesten har dødd av engstelsen så sier katteluka «flipp flopp» og der sitter katten og lurer på i all verden jeg driver med. Anonymkode: 01021...c91 Gar gått rundt å sett også i trær. Men tar ikke en dør til dør aksjon altså. Reiner med naboene ofte er innom garasjen. Jeg er nok mer redd for om hun er kommet bort eller tatt av rovdyr, sitte fastklemt et sted. Anonymkode: 9ccfa...5a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #13 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Katter streifer gjerne over en periode. Har hatt katter som har vært borte i 3 uker og kommet hjem igjen. Folk er helt hysteriske om katter for tiden. Morsomt å lese gamle tråder vs nye. På få år er det endret til at katter ikke kan gå ute alene før de er ett år, trenes først i bånd osv 😂 Stakkars katter. De er rovdyr og trenger å jakte og leve livet sitt. Håper katten din kommer hjem igjen. Anonymkode: b77c5...079 Og før trodde man at røyking var trygt,men nå vet vi bedre. Anonymkode: d1218...6be 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #14 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Og før trodde man at røyking var trygt,men nå vet vi bedre. Anonymkode: d1218...6be Er redd grevling har tatt henne. Anonymkode: 9ccfa...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #15 Del Skrevet 14. september Katten min var borte i 3 uker i august i fjor og da hadde jeg gitt opp håpet. Men et mirakel skjedde og han kom tilbake, skadd og tynn. Da hadde jeg satt ut post på dyrebar som savnet katt, men ingen så ham under den perioden. Skjønner at å fokusere på jobb er vanskelig, men er det ikke enda verre å være hjemme? Har du god kontakt med kollegaene dine, om de er kattemennesker forstår de at du ikke har det bra på jobb. Krysser fingrene for at pus kommer tilbake snarest!❤️ Anonymkode: a2bd8...4d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #16 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Katten min var borte i 3 uker i august i fjor og da hadde jeg gitt opp håpet. Men et mirakel skjedde og han kom tilbake, skadd og tynn. Da hadde jeg satt ut post på dyrebar som savnet katt, men ingen så ham under den perioden. Skjønner at å fokusere på jobb er vanskelig, men er det ikke enda verre å være hjemme? Har du god kontakt med kollegaene dine, om de er kattemennesker forstår de at du ikke har det bra på jobb. Krysser fingrene for at pus kommer tilbake snarest!❤️ Anonymkode: a2bd8...4d4 Ja men guttekattene er vel ofte på utkikk/langtur? Kan ikke prate om katter med kollegaene mine. Men håper fortsatt hun kommer. 🙏🙏 Anonymkode: 9ccfa...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #17 Del Skrevet 15. september Jeg har satt GPS på mine… Anonymkode: 44580...2e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #18 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har satt GPS på mine… Anonymkode: 44580...2e6 Lurt. Enda ikke kommet... noe må ha hendt. Anonymkode: 9ccfa...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #19 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2023 den 5.10): Gutt eller jente? Både hun katter og han katter er ganske så på styr når de er paringsklare og da er det mange som blir borte på vift en periode. Men skjeldent mer enn 5-7 dager. Går det lengre tid enn det kan det ha skjedd noe. Er veldig vanlig katter ‘skifter hjem’ om det finnes bedre mat og vilkår andre steder. Men har katten halsbånd med navn/nummer så ville dere sikkert hørt noe. Med mindre det er rasekatt. Da kan den være stjålet. Anonymkode: 11a74...7f5 De aller fleste eigde katter er heldigvis kastrerte. Det er ikke supersjeldent at katter forsvinner en stund. Har hørt om katter som har vært borte i årevis før de plutselig dukker opp igjen. Anonymkode: c2168...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #20 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2023 den 9.33): Katter streifer gjerne over en periode. Har hatt katter som har vært borte i 3 uker og kommet hjem igjen. Folk er helt hysteriske om katter for tiden. Morsomt å lese gamle tråder vs nye. På få år er det endret til at katter ikke kan gå ute alene før de er ett år, trenes først i bånd osv 😂 Stakkars katter. De er rovdyr og trenger å jakte og leve livet sitt. Håper katten din kommer hjem igjen. Anonymkode: b77c5...079 Ja rart hvordan kunnskapen øker gitt Anonymkode: c95c3...4fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå