AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 Hvordan pleier kvinner generelt å være når de er rundt deg eller snakker med deg? Hva slags vibes får du? Lurer på hvordan det oppleves fra en pen manns perspektiv. Anonymkode: d9b1f...7bb
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 Da vil det vise seg hvor mange menn her på kvinneguiden som anser seg selv som pene. Og svaret kan avsløre om de har rett. Anonymkode: 3fb0a...f3e 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Da vil det vise seg hvor mange menn her på kvinneguiden som anser seg selv som pene. Og svaret kan avsløre om de har rett. Anonymkode: 3fb0a...f3e Jeg venter spent på svarene. Anonymkode: d9b1f...7bb
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #4 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg venter spent på svarene. Anonymkode: d9b1f...7bb Jeg tviler ikke. Anonymkode: e60d5...591
megda Skrevet 12. september 2023 #5 Skrevet 12. september 2023 Det var et svært vanskelig spørsmål å svare på. Mulig det er litt som med halo-effekten generelt sett, i at man automatisk antar at pene mennesker har en rekke attraktive egenskaper som mennesker, som igjen øker deres sosiale anseelse, som igjen påvirker hvordan de aktiverer mer pro-sosial atferd hos andre mennesker.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #6 Skrevet 12. september 2023 26 minutter siden, megda said: Det var et svært vanskelig spørsmål å svare på. Mulig det er litt som med halo-effekten generelt sett, i at man automatisk antar at pene mennesker har en rekke attraktive egenskaper som mennesker, som igjen øker deres sosiale anseelse, som igjen påvirker hvordan de aktiverer mer pro-sosial atferd hos andre mennesker. Dette er ikke et svar på mitt spørsmål. Anonymkode: d9b1f...7bb 4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #7 Skrevet 12. september 2023 Da må du jo definere hva du mener er «pene menn» da? Dette er jo svært subjektivt, og alle har ulike preferanser, så forstår hva du tenker å få ut av dette… Anonymkode: 431f2...160
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #8 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da må du jo definere hva du mener er «pene menn» da? Dette er jo svært subjektivt, og alle har ulike preferanser, så forstår hva du tenker å få ut av dette… Anonymkode: 431f2...160 *forstår ikke Anonymkode: 431f2...160
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #9 Skrevet 12. september 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så forstår hva du tenker å få ut av dette… Anonymkode: 431f2...160 Hva er det du mener jeg tenker å få ut av dette? Jeg spør oppriktig. Anonymkode: d9b1f...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #10 Skrevet 12. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: *forstår ikke Anonymkode: 431f2...160 Woops Anonymkode: d9b1f...7bb
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #11 Skrevet 13. september 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tviler ikke. Anonymkode: e60d5...591 Still waiting. Anonymkode: d9b1f...7bb
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #12 Skrevet 13. september 2023 Pene menn er ofte homofile. Anonymkode: 3ed29...c68 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #13 Skrevet 13. september 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Da vil det vise seg hvor mange menn her på kvinneguiden som anser seg selv som pene. Og svaret kan avsløre om de har rett. Anonymkode: 3fb0a...f3e Uansett hva som svares vil dere KG-raringer bli sinte og kjefte og si "du er ikke pen", "bitter incel", "alle menn på KG er stygge" etc. Det er ikke akkurat kjempehyggelig å bli hetset av en gjeng sinte, mannehatende femcels, så hva er egentlig poenget med denne tråden? Anonymkode: 1fb23...393 8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #14 Skrevet 13. september 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er egentlig poenget med denne tråden? Jeg lurer på hvordan ymse interaksjoner med kvinner oppleves fra en pen manns perspektiv. Anonymkode: d9b1f...7bb
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #15 Skrevet 13. september 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg lurer på hvordan ymse interaksjoner med kvinner oppleves fra en pen manns perspektiv. Anonymkode: d9b1f...7bb Jeg har en anelse om at hele tråden er et skalkeskjul for å få muligheten til å påstå at menn på KG er uattraktive. Uansett hva som svares så kommer det noen og sier at vedkommende er uattraktiv. Men whatever. Har jobbet med et par menn som er kjekke, dette er hva jeg observerte (merk at jeg selv ikke er kjekk, så ingen trenger hisse seg opp): -Kvinner så på dem hele tida. -Kvinner smilte til dem hele tida. -Kvinner var veldig hyggelige mot dem. -Fremmede kvinner skulle alltid slå av en prat, villebarepratelitt gjelder tydeligvis ikke for kvinner. I kantina, på gåtur i marka - you name it. -På byen med alkohol involvert kom kvinner og tok på dem og satte seg på fanget deres. Anonymkode: 1fb23...393 9 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #16 Skrevet 13. september 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har en anelse om at hele tråden er et skalkeskjul for å få muligheten til å påstå at menn på KG er uattraktive. Uansett hva som svares så kommer det noen og sier at vedkommende er uattraktiv. Men whatever. Har jobbet med et par menn som er kjekke, dette er hva jeg observerte (merk at jeg selv ikke er kjekk, så ingen trenger hisse seg opp): -Kvinner så på dem hele tida. -Kvinner smilte til dem hele tida. -Kvinner var veldig hyggelige mot dem. -Fremmede kvinner skulle alltid slå av en prat, villebarepratelitt gjelder tydeligvis ikke for kvinner. I kantina, på gåtur i marka - you name it. -På byen med alkohol involvert kom kvinner og tok på dem og satte seg på fanget deres. Anonymkode: 1fb23...393 Jeg lover at det ikke er intensjonen bak tråden. Fremmede kvinner kom ut av det blå og begynte å prate med de? Anonymkode: d9b1f...7bb
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #17 Skrevet 13. september 2023 Kvinner ler mye når de er med menn de finner attraktive. I tillegg tar de mye på håret sitt, legger kanskje hodet på skakke, tar ofte på mannen, osv. Dette er fra mine observasjoner som kvinne. Anonymkode: d78aa...865 10 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #18 Skrevet 13. september 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lover at det ikke er intensjonen bak tråden. Fremmede kvinner kom ut av det blå og begynte å prate med de? Anonymkode: d9b1f...7bb Jepp, og som regel med en eller annen oppkonstruert årsak. "Hei lurer litt på veien til ...", eller "hei lurer på om du kan hjelpe meg med..." etc. Som da ble dreid over på generell prat. Det var ikke tilfeldig at det var akkurat disse mennene som alle skulle prate med liksom 🙂 Som sagt så driter tydeligvis damer i villebarepratelitt. Mennene var godt vant til oppmerksomhet skal sies, og var gode på å "vri seg unna". Så det endte alltid med at praten ble overfladisk, og de latet som om de ikke forstod at det var sjekkeforsøk. 7 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner ler mye når de er med menn de finner attraktive Dette stemmer også bra ja Anonymkode: 1fb23...393 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #19 Skrevet 13. september 2023 50 minutter siden, AnonymBruker said: Har jobbet med et par menn som er kjekke, dette er hva jeg observerte (merk at jeg selv ikke er kjekk, så ingen trenger hisse seg opp): -Kvinner så på dem hele tida. -Kvinner smilte til dem hele tida. -Kvinner var veldig hyggelige mot dem. -Fremmede kvinner skulle alltid slå av en prat, villebarepratelitt gjelder tydeligvis ikke for kvinner. I kantina, på gåtur i marka - you name it. -På byen med alkohol involvert kom kvinner og tok på dem og satte seg på fanget deres. Anonymkode: 1fb23...393 På hvilken måte vil du beskrive de som kjekke? Snakker vi sånn type John Hamm eller George Clooney'ish utseende? Anonymkode: d9b1f...7bb
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #20 Skrevet 13. september 2023 De sliter med å få opp ord. Det kan gjøre meg usikker og får meg til å tenke jeg snakker ikke tydelig eller om jeg har noe i mellom tennene. 🫠 Anonymkode: 525d2...d68 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå