AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #1 Del Skrevet 11. september 2023 Jeg lurer på om noen vet hvor man kan leie et bord e.l. for å selge julepynt? Kirken har jo julemarket men det er vel for de som er i menigheten? Vet om Vestkanttorget men det koster vel skjorta (da tror jeg fortjenesten vil bli dårlig). Kan man kontakte kjøpesenter e.l.? Forslag mottas med takk! Anonymkode: 83486...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 11. september 2023 #2 Del Skrevet 11. september 2023 (endret) Vet ikke hvordan det er med å få bord til å stille ut, men noen forslag: søndagsmarkedet på blå / ingensteds (har hver søndag og mye rundt jul) Kruttverket salt grafill (hvis det er illustrasjon ish) DOGA kulturhuset vet det er flere, men var de jeg kom på nå☺️ Endret 11. september 2023 av kissmequick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #3 Del Skrevet 12. september 2023 Takk! Anonymkode: 83486...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #4 Del Skrevet 12. september 2023 Det er vel noe som også heter Kunst elva rundt her i Oslo hvor hvem som helst kan stille ut sine ting for salg. Anonymkode: 92aac...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå