AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #1 Del Skrevet 11. september 2023 Hei! Jeg skal starte med IVF så fort jeg har hatt en blødning jeg er på syklusdag ca. 90 Klinikken ønsket jeg skulle gå på p piller i 10 dager for å så se om mensen kommer etter det men har aldri hørt noen andre bruke p piller for å få mensen… litt frustrert noen som har vært igjennom det samme? Når fikk dere mensen etter p pille slutt? Anonymkode: 22c15...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #2 Del Skrevet 11. september 2023 Jeg måtte bruke p-piller før siste runde IvF. Måtte ta ett brett, så startet jeg på IvF-medisiner dag 2 av bortfallsblødning😊 fikk vel bortfallsblødning 3-4 dager etter siste pille om jeg ikke husker helt feil 😊 Anonymkode: a5a50...dbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #3 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg måtte bruke p-piller før siste runde IvF. Måtte ta ett brett, så startet jeg på IvF-medisiner dag 2 av bortfallsblødning😊 fikk vel bortfallsblødning 3-4 dager etter siste pille om jeg ikke husker helt feil 😊 Anonymkode: a5a50...dbc Ååå takk! Det ga meg litt ro i sjela🫶🏽 Anonymkode: 22c15...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #4 Del Skrevet 11. september 2023 Har lest noe forskning som kan tyde på at det kan være gunstig, spesielt ved endometriose. Anonymkode: e8286...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippijei Skrevet 11. september 2023 #5 Del Skrevet 11. september 2023 Ja, samme her. Gikk rett fra p - piller til ivf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå