AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Del Skrevet 10. september 2023 Jeg er en uke på overtid. Brukte noen gamle babyplan tester jeg har hatt liggende et par dager etter ikm. De var negative. Testene var ikke utgått, men har nok vært oppbevart litt feil, fuktig og varmt nær badegulvet i et par år. Nå må jeg tisse konstant og er fryktelig trøtt. Er i utgangspunktet ikke prøver for øyeblikket og kjenner det er et ork å kjøpe nye tester. Men det er jo merkelig rart at tr fremdeles ikke har dukket opp? Kan det være at jeg ikke har hatt el i det hele tatt? Pleier å kunne stille klokka etter syklus 🤔 Anonymkode: a8a9d...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 10. september 2023 #2 Del Skrevet 10. september 2023 Har alltid fått positiv babyplan ved graviditet, er du usikre på om de er dårlige anbefaler jeg å bare kjøpe en fra et apotek el.l. Over ikm er alle sikre uansett Hvis testene er negative er det sannsynlig at du ikke har hatt eggløsning, eller en veldig forsinket eggløsning, som igjen da vil forsinke mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 10. september 2023 #3 Del Skrevet 10. september 2023 Babyplan har vært veldig sensitive her i alle fall 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå