AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #1 Del Skrevet 9. september 2023 Hadde korona for en uke siden, kan jeg begynne å trene igjen nå hvis formen er ok? Anonymkode: ce29b...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #2 Del Skrevet 9. september 2023 Hadde gitt kroppen MINST en uke til for å komme seg, med tanken på fare for long covid. Anonymkode: 6ed2c...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 9. september 2023 #3 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde korona for en uke siden, kan jeg begynne å trene igjen nå hvis formen er ok? Anonymkode: ce29b...250 Har formen vært ok i en uke? Ville begynt rolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #4 Del Skrevet 10. september 2023 Har vært frisk i drøyt 5 dager. Må man vente hvis formen føles fin? Anonymkode: ce29b...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #5 Del Skrevet 10. september 2023 Har hatt covid to ganger, ingen av gangene har jeg vært veldig syk. Har begynt å trene igjen med en gang jeg har følt meg frisk. Tok det litt med ro førte gangen, den andre var jeg tilbake med normalen med en gang. Anonymkode: 6d0fb...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 12. september 2023 #6 Del Skrevet 12. september 2023 Jeg tok ikke pause fra treningen, begynte igjen med en gang jeg følte meg bra nok. Tror det var viktig for min del, bare passet på å ikke pushe for mye, bare litt i starten. Men trengte absolutt å trene meg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #7 Del Skrevet 13. september 2023 Jeg hadde lette symptomer og trente som vanlig på dag 3 etter positiv test. Kunne sikkert vært fornuftig å vente litt lenger, men det gikk helt fint. Ingen senvirkninger. Så kommer an på symptomer. Jeg hadde bare vondt i halsen, var slapp og tett i nesen. Anonymkode: 26529...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #8 Del Skrevet 13. september 2023 Jeg ville ha startet med lette økter om formen har vært fin i nesten en uke. Anonymkode: 9b812...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå