AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #41 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Menn kan ikke produsere barn, men produserer en viktig bestandsdel hele livet. Derfor har menn sexlyst hele livet. Ikke noe å skamme seg over å bli eldre, men da har jo kvinner ikke sexlyst mer. Menn derimot har sexlyst hele livet. Derfor foretrekker menn yngre kvinner. Anonymkode: d69da...d39 Jeg håper ikke noen tror at alle kvinner har det sånn 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Jeg vil ha sex morgen middag og kveld (kvinne 48) Anonymkode: 8e08a...81f 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #42 Skrevet 8. september 2023 Jeg har vært enslig i 20 år og er fornøyd med det. Ser helst at det ikke kommer en mann inn i bildet og forstyrrer meg. Anonymkode: dff4f...9dd 5 1
Nettinettet Skrevet 8. september 2023 #43 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg tror kanskje du har rett. Jeg har datet en håndfull damer det siste året, alle 50-55, og de har alle vært bevisst på kraftig lyst, og at de ikke finner seg i et dårlig sexliv fremover. For mange jevnaldrende menn kan dette være krevende nok. Anonymkode: 7d09c...f7e takk for at du deler. Det er så flott å få belyst slike erfaringer 2
Nettinettet Skrevet 8. september 2023 #44 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg håper ikke noen tror at alle kvinner har det sånn 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Jeg vil ha sex morgen middag og kveld (kvinne 48) Anonymkode: 8e08a...81f Jeg tror han/hun er et troll som bare vil provosere for å være helt ærlig. Men fint å få frem litt fakta som motbeviser det som blir sagt. 😂🥳💃🙌 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #45 Skrevet 8. september 2023 58 minutter siden, AnonymkvinneViken said: Rart man er så forskjellige. Jeg tenkte her om dagen på at jeg faktisk savner å rydde bort møkkete sokker og vaske skittentøyet til en mann. Savner å diske opp med middager til en mann også 🙈🤭 Og jeg har vært singel snart i 2,5 år. Men mest savner jeg tosomhet og finne på hyggelige ting sammen som par, intimitet og et godt sexliv. Jaja. Da blir det ikke oss to. 🥴. Jeg vil helst ordne tinga mine selv og synes det er hyggelig å lage middag til andre. Dette hadde jo bare blitt krangling! 🤣 Anonymkode: 497b3...c1f 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #46 Skrevet 8. september 2023 42 minutter siden, Nettinettet said: takk for at du deler. Det er så flott å få belyst slike erfaringer Jeg tror mange menn (fler enn som vil innrømme det) blir litt overkjørt av kjerringer som blir sexfiksert i høy alder. Selv om man snakker om potensen til mennene så endrer damene seg også. Både fysisk og mentalt. Noen blir tørrere og vanskeligere å tilfredsstille og er ikke den 30-åringen som er både myk, våt og varm på akkurat de riktige stedene. Her er det duket for mye dysfunsjonelt og begge føler seg bedre tilfredsstilt av yngre fra motsatt kjønn... Kanskje det er biologisk sett løsningen?? Eller må man slutte å klamre seg desperat til lengselen etter tapt ungdom..? Greit, jeg er ikke samlivsterapeut, men for begge kjønn er det en dårlig løsning å sette seg på kravsiden og mene det er partneren som ikke tilfredsstiller. It takes two to tango... Always.. Anonymkode: 497b3...c1f
Hmmmmmm Skrevet 8. september 2023 #47 Skrevet 8. september 2023 Jeg er kvinne på 42 år. Jeg føler meg ferdig med menn. Elsker singellivet. Har et langt forhold bak meg, forhold er ikke noe for meg da jeg liker alenetid for godt. Jeg har ikke behov for en mann. Ønsker man seg et stabilt og trygt liv, så bor man for seg selv. Da vet man at man ikke trenger å løsrive seg fra sitt hjem og endre hele tilværelsen. Kvinner som er single og uten barn er de lykkeligste kvinnene av en grunn. Har barn, men snart voksen, så jeg har det så bra jeg kan få det om dagen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #48 Skrevet 8. september 2023 Hmmmmmm skrev (9 minutter siden): Jeg er kvinne på 42 år. Jeg føler meg ferdig med menn. Elsker singellivet. Har et langt forhold bak meg, forhold er ikke noe for meg da jeg liker alenetid for godt. Jeg har ikke behov for en mann. Ønsker man seg et stabilt og trygt liv, så bor man for seg selv. Da vet man at man ikke trenger å løsrive seg fra sitt hjem og endre hele tilværelsen. Kvinner som er single og uten barn er de lykkeligste kvinnene av en grunn. Har barn, men snart voksen, så jeg har det så bra jeg kan få det om dagen. Men hender det du savner nærhet og sex? Selv blir jeg i perioder desperat etter hudkontakt, kyssing og sex som singel dame. Anonymkode: 66f29...23f 1 1
Hmmmmmm Skrevet 8. september 2023 #49 Skrevet 8. september 2023 AnonymkvinneViken skrev (3 timer siden): Rart man er så forskjellige. Jeg tenkte her om dagen på at jeg faktisk savner å rydde bort møkkete sokker og vaske skittentøyet til en mann. Savner å diske opp med middager til en mann også 🙈🤭 Og jeg har vært singel snart i 2,5 år. Men mest savner jeg tosomhet og finne på hyggelige ting sammen som par, intimitet og et godt sexliv. Du må jo være en sadist? Hvem ønsker å bli brukt som renholder i eget hjem?! Mannfolk ødelegger sine sjanser ved å oppføre seg som barn med engang de får en samboer. Jeg har iallefall fått nok av slik oppførsel av tilsynelatende voksne menn. 2 2
Hmmmmmm Skrevet 8. september 2023 #50 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hender det du savner nærhet og sex? Selv blir jeg i perioder desperat etter hudkontakt, kyssing og sex som singel dame. Anonymkode: 66f29...23f Nei, Jeg har ikke noe behov for verken hudkontakt eller sex med en mann. Dette selv om jeg lett får vaginal orgasme, så ikke fordi jeg ikke har lykkes med det.. Tenker aldri på disse tingene. Men det jeg derimot tenker på i min single tilværelse er hvor heldig jeg er som kan nyte en film jeg har valgt, med den matretten jeg ønsker å spise feks. Eller hvor godt det er å gå å legge seg uten å måtte ha sex, masere eller klø noen. Komme hjem til et strøkent hjem jeg har valg og bestemt hvordan skal se ut. Jeg tar meg selv i å måtte klype meg selv på armen for å sørge for at alt ikke er en drøm🥳 Jeg har alltid fått mye oppmerksomhet av menn, så jeg har fått metta mi føler jeg. 1 1
Helene1982 Skrevet 8. september 2023 #51 Skrevet 8. september 2023 Jeg har etter mye motvilje, begynt å date på nett. jeg har ikke møtt noen enda …men det finnes masse interessante og intelligente menn der ute En del av utfordringen er spam. Det er en del menn som swiper høyre på alt og suser avgårde en generell melding til alle. Det er en del menn som umiddelbart vil snakke om sex, men har i beskrivelsen sin at de ser etter langvarig forhold. Menn jeg har snakket med sier ofte at de er glade for å snakke med en dame som stiller spørsmål og snakker i fulle setninger, så det er ikke bare menn som må bli bedre. For meg er ikke det å være lykkelig som singel det motsatte av å søke en partner. Jeg hadde elsket å finne tidenes type for meg, men jeg har det veldig bra som singel. Det er selvsagt både fordeler og ulemper ved å være singel og i et forhold. Det jeg ikke er interessert i, er å være sammen med random mann for å ikke være singel. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #52 Skrevet 8. september 2023 Nettinettet skrev (5 timer siden): Jeg tror han/hun er et troll som bare vil provosere for å være helt ærlig. Men fint å få frem litt fakta som motbeviser det som blir sagt. 😂🥳💃🙌 Jeg er ikke et troll. Jeg har lyst til å ha sex! Det er fint og godt. Anonymkode: 8e08a...81f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #53 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Menn kan ikke produsere barn, men produserer en viktig bestandsdel hele livet. Derfor har menn sexlyst hele livet. Ikke noe å skamme seg over å bli eldre, men da har jo kvinner ikke sexlyst mer. Menn derimot har sexlyst hele livet. Derfor foretrekker menn yngre kvinner. Anonymkode: d69da...d39 Er du virkelig så totalt blottet for kunnskap om kvinnekroppen og kvinners sexlyst som du gir inntrykk av? For du tror ikke virkelig at kvinner ikke ha sexlyst etter overgangsalderen? 😂 Anonymkode: cb705...0a8 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #54 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Forhold er helt uaktuelt, men er ikke dermed sagt at jeg er ferdig med menn. Trenger ikke samboer/forhold for å nyte de godene en mann kan tilby (kanskje heller tvert imot). Anonymkode: 1dce3...45d Ja, hvorfor ta hele grisen når pølsa er gratis Anonymkode: dd0e1...f95 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #55 Skrevet 8. september 2023 Jeg er ikke singel nå, men fant kjæreste tidligere i år. Har aldri vært en av de som har vært ferdig med menn og hyller singellivet. Jeg hadde det fint som singel, men det var ikke dermed sagt at jeg ønsket å være singel resten av livet. Jeg savnet en kjæreste og etter hvert ønsker jeg å flytte sammen med han. Ser vel egentlig ikke hva som er så flott med å være alene resten av livet, men klart det er bedre å være alene enn å være i dårlige forhold. Da gjelder det å finne noen det er verdt å bruke tid på. Anonymkode: e5aa2...91d 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #56 Skrevet 8. september 2023 K50, orker ikke Tinder eller nettdating, det er så mye useriøst der at jeg så det som bortkastet tid. Satser på å møte en mann i den virkelige verden. Har forøvrig høy sexlyst, og foretrekker å ha sex daglig når jeg er i et forhold, gjerne flere ganger om dagen også, de dagene det passer. Anonymkode: cb705...0a8 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #57 Skrevet 8. september 2023 Er 42, og ser absolutt for meg å ha kjæreste som er en livspartner igjen. Mer sexlyst nå, enn da jeg var yngre, men ønsker ikke tilfeldig sex Anonymkode: d4d8c...bf5 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #58 Skrevet 9. september 2023 Vil gjerne ha ny kjæreste, men jeg har ikke barn selv eller økonomi eller lyst til å ta meg av andres barn så samboerskap er ofte utelukket for min del. Mange menn på min alder har og henimot ingen tid til kjæreste fordi all tiden deres går med til barn og jobb. Jeg vil ha det hyggelig og masse stress er bare ikke noe hyggelig. Anonymkode: fb825...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #59 Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Damer i og etter overgangsalderen er jo ikke interessert i menn eller sex stort sett. Så har du i tillegg kategorien "overvektig dame i 50-årene som søker høye og kjekke menn i 30-årene", som i realiteten ikke er på markedet heller Anonymkode: 58ad0...916 …. Bestiller mer øyeblikkelig legetime siden det må være noe feil med meg som både er ferdig med overgangsalderen og liker sex mer enn 2 ganger i året. Anonymkode: c7fa9...4b0 3
AnonymkvinneViken Skrevet 9. september 2023 #60 Skrevet 9. september 2023 (endret) Hmmmmmm skrev (10 timer siden): Du må jo være en sadist? Hvem ønsker å bli brukt som renholder i eget hjem?! Mannfolk ødelegger sine sjanser ved å oppføre seg som barn med engang de får en samboer. Jeg har iallefall fått nok av slik oppførsel av tilsynelatende voksne menn. Jeg er en sadist? Det har noe med vold å gjøre. Så jeg er dette fordi jeg rydder etter en mann og lager middag til ham av og til når jeg er i et forhold? 🤔 Blir sjokkert over hva enkelte får seg til å skrive på nett til folk man ikke kjenner. Jeg har alltid vært ryddig og likt å holde det rent. Likevel har vi delt på husarbeidet i mine to forhold. Jeg skrev dette innlegget humoristisk i mine øyne, da jeg faktisk har tenkt på at jeg har savnet det å rydde etter en mann. Det er mye mer jeg savner med et forhold nå som jeg er singel, som nevnt i samme innlegg. Endret 9. september 2023 av AnonymkvinneViken Tekst 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå