Gå til innhold

Vil du ha en melding fra universet/ånden? 🌠

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor fikk jeg umiddelbar hovedverk? Jeg skrev tallet 22 og har et innlegg at Gud er tull og fanteri. Universet derimot ❤️

Anonymkode: 236a0...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor fikk jeg umiddelbar hovedverk? Jeg skrev tallet 22 og har et innlegg at Gud er tull og fanteri. Universet derimot ❤️

Gud og universet og ånden etc , er bare forskjellige ord for samme sak ❤️ 

Anonymkode: 23462...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gud og universet og ånden etc , er bare forskjellige ord for samme sak ❤️ 

Anonymkode: 23462...54b

Så det et deg altså? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så det et deg altså? 

Det*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 20.35):Det virker som du har stagnert en periode eller det har vært en periode hvor lite har skjedd. Men nå er ting enten i gang eller så skjer det snart, hiv deg på og med, deilig å komme videre!

Du traff godt på første del hvert fall. Ting har stått veldig i ro, eller stampe, en god stund nå. Det har egentlig vært et vanskelig år så langt. Så  da får jeg håpe siste delen stemmer også ❤️ Det hadde vært interessant å vite om du ser noe mer. Gjelder det jobbmuligheter? Kjærlighet? Livet generelt? 

Anonymkode: e0272...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du traff godt på første del hvert fall. Ting har stått veldig i ro, eller stampe, en god stund nå. Det har egentlig vært et vanskelig år så langt. Så  da får jeg håpe siste delen stemmer også ❤️ Det hadde vært interessant å vite om du ser noe mer. Gjelder det jobbmuligheter? Kjærlighet? Livet generelt? 

Og så glemte jeg å legge ved hva du svarte på 😅 

Jeg valgte 22 og du svarte «Det virker som du har stagnert en periode eller det har vært en periode hvor lite har skjedd. Men nå er ting enten i gang eller så skjer det snart, hiv deg på og med, deilig å komme videre!»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 22.23):

Hei, jeg er nr. 16 :)

Her er svaret du ga meg "Det virker som du kanskje har mistet litt fokus og orden over prioriteringer og det som er viktig for deg, er det litt for mye på en gang? Stopp opp litt og få oversikt over situasjonen."

Uten å si mer om det kan jeg faktisk forstå at dette kom opp, men det er egentlig ikke så relevant slik livet mitt er nå.

Lurer på om du får opp noe mer, gjerne om kjærlighet, og spesielt om den mannen jeg nå tenker på 🥰

Anonymkode: f3692...133

Dytter håpende litt på denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 11.46):

Meldingen til deg er at det virker som du et sted på veien kanskje har mistet deg selv litt eller inntatt noen tanker og verdier som ikke stemmer med den du egentlig er eller hvordan du faktisk tenker. Enten det er på grunn av ting du har opplevd eller ting som er gjort mot deg. Du blir sterkt oppfordret til å tenke over om noen av dine tanker og overbevisninger du tror du ha, faktisk er dine ekte. Livet blir lettere uten selvbedraget vi bærer med oss. 

🥰🌠

Anonymkode: 7aa20...b45

Takk for at du brukte tid på meg. Det at jeg har mistet meg selv er riktig, og jeg står fast,  jeg finner ikke frem til meg selv igjen. Trolig fordi jeg ikke føler meg god nok til å starte på nytt med noe. Føler på en måte at det ikke er mer igjen av meg 😩

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og så glemte jeg å legge ved hva du svarte på 😅 

Jeg valgte 22 og du svarte «Det virker som du har stagnert en periode eller det har vært en periode hvor lite har skjedd. Men nå er ting enten i gang eller så skjer det snart, hiv deg på og med, deilig å komme videre!»

22 ? Det er et valg jeg også har tatt. Hva kan skje videre nå? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 9.9.2023 den 10.32):

Vil jeg tro; du risikerer senebetennelse før helgen er over på dette viset.  ;) 

Ja kjente det begynte å nærme seg så måtte ta litt pause 😁

Ardwinna skrev (På 9.9.2023 den 15.14):

Jeg er ganske skeptisk av meg, men det må jeg si; dette var faktisk imponerende! Jeg stilte et spørsmål i hodet da jeg skrev tallet, og svaret ditt er som om du svarer meg direkte på spørsmålet. Jeg lurte på om jeg burde bytte jobb, om det er noen  mulighet for at det kan funke. Og svaret ditt er spot on ;)
Takk! Nå må jeg bare gå i tenkeboksen og finne ut hvordan jeg skal gjøre dette.

Lykke til! Jeg må si den følelsen slo så kraftig mot meg, jeg kjente du er så klar for noe nytt, det finnes noe mye bedre for deg der ute. 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg vil ikke på dette tidspunktet lese mer inn i det enn det som blir formidlet, alt jeg kan si er at når ting begynner å bevege seg og du får muligheter til å gå videre, bli med 😊

AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 22.23):

Hei, jeg er nr. 16 :)

Her er svaret du ga meg "Det virker som du kanskje har mistet litt fokus og orden over prioriteringer og det som er viktig for deg, er det litt for mye på en gang? Stopp opp litt og få oversikt over situasjonen."

Uten å si mer om det kan jeg faktisk forstå at dette kom opp, men det er egentlig ikke så relevant slik livet mitt er nå.

Lurer på om du får opp noe mer, gjerne om kjærlighet, og spesielt om den mannen jeg nå tenker på 🥰

En del av denne testen for meg er å se om folk får meldingene sine, men jeg ser også at det ikke alltid er det de ba om. Når du sier at du forstår at det kom opp så tolker jeg det som at du fikk en relevant melding men ikke til det du tenkte på. Jeg vil ikke på dette tidspunktet tolke dypere enn det som kommer i meldingene, kanskje jeg åpner en tråd for det senere og da er du velkommen til å spørre 🌟🌟

Forundret.. skrev (8 timer siden):

Takk for at du brukte tid på meg. Det at jeg har mistet meg selv er riktig, og jeg står fast,  jeg finner ikke frem til meg selv igjen. Trolig fordi jeg ikke føler meg god nok til å starte på nytt med noe. Føler på en måte at det ikke er mer igjen av meg 😩

Jeg følte tyngden av den følelsen, jeg vil si at du må ikke gi opp og ikke tro at det er over og at du ikke finner deg selv igjen. Begynn i det små og forsøk å finne frem til ting du hadde glede i før, om så du må tilbake til barndommen for å bli kjent med deg selv igjen. Ikke ha for store krav til endringer til deg selv med en gang, det holder at du kan svare på hva du har lyst til å spise til middag. Vær bevisst på valgene du tar og handlingene du gjør, hva er de basert på? Tenk over om det du tenker, sier og gjør er til det beste for deg, hvis ikke, er det på tide å endte det skritt for skritt. Du kan dette, du har styrken i deg, men ikke krev for mye på en gang. ❤️

Gøy å se at flere har funnet tallene sine, jeg fortsetter utover 😊🌠🌟❤️

Anonymkode: 7aa20...b45

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...