Gå til innhold

Hvor skal dere føde?


liv

Anbefalte innlegg

Jeg sogner til Ullevål nå men vet ikke hvor etter at vi flytter så jeg kommer til å søke meg til Ullevål nå snart. Har hørt at en bør søke ganske tidlig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal føde på buskerud sentralsykehus, for det som her jeg bor har de ikke barneavdeling så jeg får ikke lov til å føde her pga av min diabetes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke... Sogner vel tiL Østfold Sentralsykehus tror jeg... men har IKKE lyst å føde der... :sjenert:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir Ringerike Sykehus på Hønefoss for meg.

Dette er et sykehus med en såkalt Mor/Barn-vennlig barselavdeling. Det er lyse, trivelige rom med TV og telefon. Mange enerom/familierom, trivelige plaiere, høy kompetanse og god mat ;)

Jeg har hatt mine 2 foregående fødsler her også.

Nesten så jeg gleder meg litt allerede, jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg "sogner" til SiA, men har søkt meg til Ullevål. Det var der jeg fødte sist. Krysser fingrene for at jeg får plass der igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Det blir AHUS på meg. Har ikke vurdert noe annet sted, egentlig, mest fordi det er rett rundt hjørnet fra der vi bor + at jeg har blitt ganske godt kjent der etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor ville søke meg over til Kongsvinger, var hos henne i dag. Siden jeg så veldig gjerne ville ha med meg mannen hele tiden. Så det blir spennende!!! Håper det er bra der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...