AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #1 Del Skrevet 6. september 2023 Hadde det travelt, sent ute til jobb, så kjørte kanskje litt dårlig. Ble stoppet i promillekontroll, men som jeg sa så har jeg astma så jeg kan ikke blåse sånn. De tvang meg med til legevakta for å ta en blodprøve, jeg kom forseint på jobb og nå har jeg et skikkelig forklaringsproblem!! Anonymkode: eea51...f1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 Populært innlegg #2 Del Skrevet 6. september 2023 Ja det kan de..... de har nok hørt alle slags unnskyldninger før. Anonymkode: 617f9...296 48 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #3 Del Skrevet 6. september 2023 Kan du ikke bare si du måtte på legevakta? Du trenger ikke si noe om hvorfor. Anonymkode: a781a...a60 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 6. september 2023 #4 Del Skrevet 6. september 2023 Forklaringsproblem til hvem? Jobben? Hvis du kan bevise at du ikke kunne blåse pga astma, så skal ikke det være noe problem. Men om det er promillen du sliter med å forklare, så ja, da har du vel fått som fortjent. 46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelpsom Skrevet 6. september 2023 #5 Del Skrevet 6. september 2023 Det kan de, som du sier du kjørte på en måte som ga mistanke om promille. Du kunne ikke blåse, da må det tas blodprøve. Du ble nok også sjekket for andre rusmidler også. Dersom du har ditt på det tørre, så har du ikke noe forklaringsproblem. Da forteller du hva som har hendt og får bekreftelse fra politiet om at det ikke var rus. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #6 Del Skrevet 6. september 2023 Klart de kan det om de har mistanke om noe. Til jobben er det vel bare å si det som det er. No stress juledress om du ikke hadde promille. Anonymkode: 1eb19...d12 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #7 Del Skrevet 6. september 2023 Selvfølgelig kan dem det, ellers hadde jo alle nektet 🤷♀️ er vel bare og gjøre det som blir bet om, og så er man ferdig med det. Er vel ikke som man blir stoppet i hytt og pine så dette er en engangsproblem. Bare og være ærlig med sjefen hvorfor Anonymkode: e40fa...141 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #8 Del Skrevet 6. september 2023 Bare fortell dem hele historien, dette er jo ikke din skyld! Og den er pittelitt morsom da 😊 Anonymkode: 16f83...911 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #9 Del Skrevet 6. september 2023 Nener du at når de mistenker deg skulle du bare få kjøre videre med mulig promille, fordi du har atsma? Anonymkode: 1dd26...15b 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #10 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare fortell dem hele historien, dette er jo ikke din skyld! Og den er pittelitt morsom da 😊 Anonymkode: 16f83...911 Det er jo TS sin skyld. H*n var sent ute til jobb og kjørte "kanskje litt dårlig", noe som resulterte i at TS ble stoppet. Hender at jeg er sent ute innimellom, men kjører ikke som ruset person av den grunn. Anonymkode: efb5a...ed6 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #11 Del Skrevet 6. september 2023 Klar de kan. Hva skulle dem ellers gjort? På jobben forteller du bare hva som skjedde, siden du ikke har gjort noe galt? Anonymkode: d4e7f...95e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. september 2023 #12 Del Skrevet 6. september 2023 Så sant du virkelig har astma og ikke hadde promille, skjønner jeg ikke hva du har problemer med å forklare på jobben? 22 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #13 Del Skrevet 6. september 2023 Klart de kan det. Jeg har jobbet på legevakt og kan garantere at både politiet og vi har vært gjennom hele registeret av unnskyldninger og "forklaringer" på hvorfor folk mener de ikke kan/skal testes, det har ingenting å si. Anonymkode: 0ab1f...160 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #14 Del Skrevet 6. september 2023 Seivsagt hat politiet mistanke om ruskjøring når de stoppet deg pga kjøringen. I tillegg "lyger" du om astma som sikkert 50% av andre som ruser seg sier. Politiet vet jævmig godt hvilke unnskyldninger ruskjørere har. Si meg, drakk du før jobb? Om du har astma så vet vel kolleger det. Om ikke, så løy du vel på astma og da har du jo et forklaringsproblem til jobb om hvorfor du måtte ta blodprøver. Anonymkode: f4800...e92 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #15 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Klart de kan det. Jeg har jobbet på legevakt og kan garantere at både politiet og vi har vært gjennom hele registeret av unnskyldninger og "forklaringer" på hvorfor folk mener de ikke kan/skal testes, det har ingenting å si. Anonymkode: 0ab1f...160 He-he, tipper det er mange rare unnskyldninger, ja. Hva slags unnskyldninger kommer de med? At de har sprøyteskrekk, dårlige blodårer, alder, er forkjølet, sitter i menighetsrådet? Anonymkode: 33c96...541 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #16 Del Skrevet 6. september 2023 Jeg har bare sagt at det ikke passer meg akkurat nå og sagt farvel de gangene politiet har prøvd å bruke mer makt enn de har rett til. PS, funker bare dersom du har overgrepsforsøket på film. Og nei, jeg har aldri kjørt påvirket av så lite som et sipp av vin. Anonymkode: d7358...118 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #17 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har bare sagt at det ikke passer meg akkurat nå og sagt farvel de gangene politiet har prøvd å bruke mer makt enn de har rett til. PS, funker bare dersom du har overgrepsforsøket på film. Og nei, jeg har aldri kjørt påvirket av så lite som et sipp av vin. Anonymkode: d7358...118 Hva er det du fabler om?. Ved mistanke om kjøring i ruspåvirket tilstand så MÅ faktisk politiet sjekke, hvis en sjåfør nekter å blåse så har politiet full rett til å med vedkommende inn for blodprøve og hvis vedkommende slår seg vrang så har politiet også rett til å legge vedkommende i jern. De lar ALDRI noen kjøre videre ved misstanke. Anonymkode: 1586f...b37 37 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #18 Del Skrevet 6. september 2023 Er det noe problem å ta promilleprøve selv om man har astma da? Mulig jeg er uvitende, men man blåser jo ikke akkurat særlig lenge. Jeg har blitt stoppet et par ganger i tilfeldig kontroll, og ble overrasket over hvor lite man faktisk må blåse. Anonymkode: e0cdf...366 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelpsom Skrevet 6. september 2023 #19 Del Skrevet 6. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har bare sagt at det ikke passer meg akkurat nå og sagt farvel de gangene politiet har prøvd å bruke mer makt enn de har rett til. PS, funker bare dersom du har overgrepsforsøket på film. Og nei, jeg har aldri kjørt påvirket av så lite som et sipp av vin. Anonymkode: d7358...118 Tull, tror jeg ikke på i det hele tatt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 6. september 2023 #20 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det noe problem å ta promilleprøve selv om man har astma da? Mulig jeg er uvitende, men man blåser jo ikke akkurat særlig lenge. Jeg har blitt stoppet et par ganger i tilfeldig kontroll, og ble overrasket over hvor lite man faktisk må blåse. Anonymkode: e0cdf...366 Holder på å daue, men det går. Mulig andre sliter mer, men det er jo litt merkelig å ikke prøve engang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå