AnonymBruker Skrevet 6. september #1 Del Skrevet 6. september Det gikk nettopp en gjeng med ungdommer forbi og så at jeg solte meg i bare bikinitrusa, men jeg hadde ikke bikinibhen på (vil ikke ha skiller). Jeg lå på magen så dem kunne ikke se noe mer enn det. De lo veldig og høyt, men jeg hørte ikke hva de lo av. Greien at dette skjedde da dem gikk forbi min eiendom og kunne ha sett meg. Jeg så ikke hvor dem så hen siden jeg lå motsatt vei på solsenga. Allikevel en utrolig ubehagelig opplevelse og frister lite å sole seg igjen, og her har det meldt over 20 hver dag denne uka. Vanskelig dette når jeg bor i rekkehus og det faen er så godt innsyn på begge sider av huset. Går faen ikke an å ligge her uten at huset bak her ser rett inn i eiendommen. Det gjør at jeg virkelig har lyst til å flytte. Er ikke verdt å ofte privatlivet sitt til naboene slik. Kvinne 30 år. Anonymkode: aea8b...af0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #2 Del Skrevet 6. september Uten bilder eller noen som helst informasjon så vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Hekk ? gjerde? vindstopper ? Eller vil du bare ha sympati ? Anonymkode: 464af...55e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #3 Del Skrevet 6. september Sett opp vindskjerm som dekker for innsyn når du soler deg? Anonymkode: 89bdf...1c3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #4 Del Skrevet 6. september Jamen så sett opp hekk eller gjerde da! Anonymkode: 29c30...7ca 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 6. september #5 Del Skrevet 6. september Det enkleste er bare å slutte å bry seg. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #6 Del Skrevet 6. september Hvorfor har du ikke satt opp innsynsskjerming? Anonymkode: 95a2e...707 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #7 Del Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sett opp vindskjerm som dekker for innsyn når du soler deg? Anonymkode: 89bdf...1c3 Eiendommen min er veldig liten fra før og komplisert. Og det er inngjerdet. Den veien de ungdommene gikk var en gangvei snakk om kun 3-4 meter unne meg så det sier litt om hvor godt innsyn det er og hvor lite det er. Vindskjerm, er redd det vil gi så mye skygge at jeg ikke får sol på meg og blir brun. Igjen solen står jo ikke så høyt på himmelen nå på året. Anonymkode: aea8b...af0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 6. september #8 Del Skrevet 6. september Hva skal vi diskutere? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #9 Del Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Uten bilder eller noen som helst informasjon så vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Hekk ? gjerde? vindstopper ? Eller vil du bare ha sympati ? Anonymkode: 464af...55e Det siste. Anonymkode: 1f29f...0b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #10 Del Skrevet 6. september Hva er det du vil at vi skal diskutere her??????????????????????????????????????????? Anonymkode: 5fe24...1f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #11 Del Skrevet 6. september Ok, da flytter du vel, da. Anonymkode: 80056...d86 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #12 Del Skrevet 6. september Setter opp stoler/tørkestativ og drar pledd, sengetøy ol. i mellom. Blir det vegg. Anonymkode: a663e...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chicchi Skrevet 6. september #13 Del Skrevet 6. september Ilandsproblem. Finnes mange løsninger. Og de lo sikkert av noe annet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #14 Del Skrevet 6. september Skjønner deg godt jeg. Føler selv på alle begrensningene det å bo så tett på andre mennesker, gir. Orker ikke å være ute på balkongen pga all innsyn. Jeg trøster meg med å tippe Lotto hver uke og vinner jeg en vakker dag, så blir det enebolig med hage. Anonymkode: 92787...3ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #15 Del Skrevet 6. september Jeg skal tenne et lys for deg ts 🕯 Anonymkode: b339c...268 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #16 Del Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner deg godt jeg. Føler selv på alle begrensningene det å bo så tett på andre mennesker, gir. Orker ikke å være ute på balkongen pga all innsyn. Jeg trøster meg med å tippe Lotto hver uke og vinner jeg en vakker dag, så blir det enebolig med hage. Anonymkode: 92787...3ad Jeg bor i en leilighet midt blant eneboliger i et tettbygd strøk i Trondheim, men jeg kan fortsatt ligge på verandaen og sole meg naken uten at noen ser meg om jeg vil. Gjelder bare å finne riktig bolig Anonymkode: ec2c6...add 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 6. september #17 Del Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bor i en leilighet midt blant eneboliger i et tettbygd strøk i Trondheim, men jeg kan fortsatt ligge på verandaen og sole meg naken uten at noen ser meg om jeg vil. Gjelder bare å finne riktig bolig Anonymkode: ec2c6...add Heldig du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #18 Del Skrevet 6. september Altså ja, rekkehus har innsyn og naboer tett på. Det så du vel når du kjøpte? Vi ble småsprø av det samme, spesielt en nabo, og så fort vi kunne kjøpte vi enebolig med nesten ingen innsyn. Ingen kan se inn i hagen eller på den ene verandaen, og stua er vendt vekk fra veien så ingen ser oss når vi slapper av. Anbefales. Anonymkode: ba946...913 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #19 Del Skrevet 7. september Her er det ingen innsyn i stua heldigvis. Og jeg kan hvis jeg vil sole meg i bikini på verandaen. Men jeg liker ikke å sole meg i bikini i hagen, vi bor også i rekkehus. Anonymkode: f0341...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #20 Del Skrevet 7. september Ingen vits i å sole seg for å bli brun, i Norge, i september... Anonymkode: 29583...c0c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå